Januar 2025

Jeg har ikke tatt eggløsningstester denne måneden så brukte bare Premom til å lagre graviditetstestene. Tenkte det var vanskelig å sammenligne så svake streker. Kan jo være kjemisk også. Skal ta blodprøver på fredag så får se da. Hadde egentlig lovet meg selv at jeg ikke skulle teste :smiley-ashamed008
Nei men disse er jo POSITIVE! Den i dag har jo også økt i styrke fra i går:excited001

Jeg har ikke tatt eggløsningstester denne måneden så brukte bare Premom til å lagre graviditetstestene. Tenkte det var vanskelig å sammenligne så svake streker. Kan jo være kjemisk også. Skal ta blodprøver på fredag så får se da. Hadde egentlig lovet meg selv at jeg ikke skulle teste :smiley-ashamed008
Du kan legge inn testene på HCG fanen helt øverst :Heartred

1000007467.jpg

Vedlegg

• 1000007467.jpg
    1000007467.jpg
    482,1 KB · Visninger: 15
Å! Haha.. det hadde jeg ikke sett Takk❤️
Den måler ikke styrken da, hvis ikke det har skjedd en oppdatering. Jeg la også alltid inn på eggløsningssiden, da fikk jeg tall å forholde meg til :shy:

PS: ser jeg fikk 0.02 12 dpo, var såvidt jeg kunne se strek 11dpo. Er 24 uker idag :Heartred håper for deg!

Jeg håper det skal gå bra, men jeg ringte klinikken for å være sikker - de skulle kontakte meg tilbake, men de trodde ikke det var noe i veien. Jeg er likevel litt nervøs fordi vi skal holde litt øye med progesteron denne runden. Den har oppført seg litt merkelig, så jeg vet ikke helt om jeg har optimale verdier ved innsett.
Lurt å dobbelt sjekke med klinikken. Det er så mye å passe på og så lett å glemme når man har alt for mye å tenke på. Du er ikke den første som har glemt en cyclogest. :Heartred

Idag ringte de på nytt fra klinikken! Mitt lille embryo holder fortsatt fast- den har delt seg perfekt og foreløpig null fragmentering. Det er jo gode nyheter og jeg ER glad, likevel er jeg ikke helt klar for å være overveldende positiv. Det kan fortsatt være mye som kan gå galt, men vi er en dag nærmere målet for innsett.

Et annet spørsmål! Jeg var så borte-vekk i går at jeg glemte å ta cycglogest når jeg skulle legge meg… jeg tok altså kun en i går. Er det krise? Jeg føler at jeg virkelig må pøse på med progesteron for at dette skal gå…
Heier sååå på dette embryoet :Heartpink

Og skjønner så godt du var skuffa etter uttaket og med at det bare ble ett egg som utvikler seg. Så mye innsats, tid og energi for ikke å snakke om følelser som er lagt ned. :Heartpink Krysser virkelig fingre og tær for dette egget :Heartpink

Og kjenner meg så igjen i tankene og fortvilelsen din. Hadde man bare hatt en garanti for at det gikk så hadde det føltes så mye enklere. Jeg husker jeg også på et tidspunkt med nr1 tenkte «er dette verdt det?!». Samtidig kom jeg frem til at jeg ville ha prøvd ALT før vi ga opp. Nå var vi heldige og måtte bare betale for en runde privat selv, men jeg var innstilt på å fortsette selv om det gikk på bekostning av å kjøpe ny bolig.
Dette er noe man må kjenne og føle på selv. Jeg skjønner det føles håpløst, men jeg har troa :Heartpink

Her satt den på forsøk 15 når vi teller med inseminasjoner også:Heartpink

Ååååååh! De stiger jo!! Kjenner jeg blir sååå gira! Krysser fingrene for at stigningen fortsetter :Heartpink

Jeg syns det dessverre har vært en god del "bad luck" i januargruppa, og jeg føler med så mange av dere som har blitt skuffet denne runden her. Det er så vondt å føle at all innsats og arbeid ikke fører til noen ting. Samboeren min sa til meg her forleden: "Det må være vanskelig for deg å gjøre alt riktig hele tiden uten å få noe igjen for det". Og det er det jammen. Man er jo vant til at hvis man jobber hardt for noe så skal man få resultater. Men slik er det visst ikke i dette gamet, og det er så innmari, innmari urettferdig.

Hvem vet, kanskje alt snur i neste gruppe? :smiley-angelic001
Enig, absolutt vært mye «bad luck» i denne gruppa :hungover:

Og det samboeren din sa er så utrolig god oppsummering på dette her. Vi gir virkelig alt og ofrer så mye for at det skal gå, så får man så ofte ikke igjen for innsatsen. Det eneste man må håpe på er at det går en eller annen gang :Heartpink

Fikk dere beskjed om hvilken type test dere skulle bruke? Jeg venter på 1 dag i syklus og skal ringe de da. Men har veldig lite info nå. Skal ha fryseforsøk
Hvordan går det med deg? :Heartpink Har du fått innsett enda?

Da hadde jeg uttak i går. De hadde litt problemer med å finne andre egget. Men til slutt kunne de hente ut 2 stykker. Begge er befruktet. Skal vi se om de utvikler seg fint. Håper på innsetning på mandag.

Da er jeg en ruger på en 3 dagers og med rekordstor slimhinne på 10mm!!!!
Har tatt e-vitamin dråper og L-arginin denne runden etter anbefaling her inne som ser ut til å ha hjulpet :D
Jeg var lett overstimulert men ikke nok til at hun ikke tørte å sette tilbake, men må ta det litt med ro de neste dagene da.

Har tatt e-vitamin dråper og L-arginin denne runden etter anbefaling her inne som ser ut til å ha hjulpet :D
Jeg var lett overstimulert men ikke nok til at hun ikke tørte å sette tilbake, men må ta det litt med ro de neste dagene da.
Ååå, spennende! Håper det går veien :Heartpink

Ååååååh! De stiger jo!! Kjenner jeg blir sååå gira! Krysser fingrene for at stigningen fortsetter :Heartpink
Tusen takk :Heartpink er litt pessimist selv. synes økningen til i dag er for liten. Så forbereder meg på at det kanskje er en kjemisk, men får se hva de sier etter blodprøve i morgen.

Å, så spennende:Heartpink Krysser fingrene og heier på dere:Heartpink

Klinikken ringte idag også, og kunne fortelle at graderingen på min 3-dagers fortsatt er veldig bra. Den deler seg som den skal, og det er ingen fragmentering. Kanskje har alle pillene mot oksidativt stress fungert?

Hun fortalte også at de graderte 3-dagers embryo i 1, 2 eller 3- hvor 1 er best og 3 er dårligst kvalitet. Min er på gradering 1, så det er jo veldig positivt! Hun mente også at de fleste som så ut som min ville kunne settes inn (det var hennes erfaring), men hun ville ikke love noe. Jeg er optimistisk og kommer nå til å bli mer overrasket hvis jeg ikke har innsett imorgen:smiley-ashamed004

De skal uansett ringe meg imorgen å fortelle hvordan det står til (for å roe nervene mine, sa hun). Så nå er jeg offisielt et nervevrak av en kvinne. Jeg er ikke litt flau en gang:happy:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp