Ja, jeg kjenner meg igjen i det! Jeg har også alltid testet mye, men forrige runde ble jeg helt satt ut og angstfylt av de blanke testene. Fikk plutselig ikke sove om natta. Så da tenker jeg det er bedre å leve i uvisshet frem til test-dato.Det går litt for fort. Jeg er egentlig en som tester altfor mye. Men etter to blanke tester på 9 og 10dpo fikk jeg noia og vil ikke teste. Vil ikke vite.
11.2 er lenge til ja. Men, samtidig ikke. 10 dager ferie f.eks går jo innmari fort![]()
![]()
Det er sant! Ferier går jo alltid altfor fort
Jeg får bare prøve å tenke på jobb-ting og være med nevø og nieser. Kose meg med andre ting, og vips så har 10 dager flydd forbi! Håper jeg

jeg satte riktignok inn en tredagers, vet ikke om det har noe å si. Bare ikke gi helt opp enda 
Klarer ikke helt å tro på det. Synes strekene jeg har fått hjemme er for svake, men krysser jo fingrene for at det skal gå bra likevel. De skrev at jeg kunne slutte med cycglogest med en gang. Trodde en burde ta ut uke 7-8? Kjenner at jeg ikke vil slutte ennå.. Tror jeg har flere pakker på resepten som jeg kan hente ut så vurderer å bare gjøre det. Hva har dere andre fått beskjed om?
Men hvis dette sitter nå så tror jeg at det har med alt jeg har gjort det siste halvåret- for jeg har virkelig prøvd å snu hver eneste stein for å bedre eggkvaliteten