Symptomtråd

Ja, jeg klager ikke på den altså, misforstå meg rett :hilarious: God bedring til deg:Heartred

Mistenker at det kan være slik da jeg faktisk blir tvunget til å hvile de dagene jeg er ubrukelig :dead:
Ja, det kan godt være. Jeg blir også litt bedre om jeg kan være helt i ro, men det er vanskelig med en toåring :shy: Ooog flink pike syndrom som gjør at jeg lider meg gjennom dagene på jobb

Ja, det kan godt være. Jeg blir også litt bedre om jeg kan være helt i ro, men det er vanskelig med en toåring :shy: Ooog flink pike syndrom som gjør at jeg lider meg gjennom dagene på jobb
Samme her, har en på 20 mnd :dead: det er ikke verdt å tilfredsstille alt og alle rundt deg nå altså! Jeg har tatt til fornuft og fått 50% sykemelding

Samme her, har en på 20 mnd :dead: det er ikke verdt å tilfredsstille alt og alle rundt deg nå altså! Jeg har tatt til fornuft og fått 50% sykemelding
Ganske annerledes å være gravid med en liten en fra før :shy: Nei, det er ikke verdt det. Og jeg jobber med tanken på å gjøre det samme selv… Jeg hadde rådet alle andre til å gjøre det samme!

Formen min var helt fin i går. Så fin at jeg begynte å tenke på om noe var galt :confused: i dag spydde jeg opp kakaoen utover hele badet og er støl i korsryggen + livmora. Jeg er ikke bekymret lengre :wacky:

Ifølge Google er det visst vanlig at symptomene blir litt svakere nå i uke 8-9:smiley-ashamed004
Så fint, da google, jeg venter enda :hilarious: :shifty: :hilarious:

Formen min var helt fin i går. Så fin at jeg begynte å tenke på om noe var galt :confused: i dag spydde jeg opp kakaoen utover hele badet og er støl i korsryggen + livmora. Jeg er ikke bekymret lengre :wacky:

Ifølge Google er det visst vanlig at symptomene blir litt svakere nå i uke 8-9:smiley-ashamed004
Godt bekymringen roet seg, men mindre artig med spyingen :arghh:
Men jeg mener jeg las at den var ofte verst fra uke 9-11 :confused005

Det har jeg også lest, mener jeg. Jeg ble faktisk litt verre i uke 9, men nå har det roet seg litt med spying igjen. Bare brekker meg hele tiden :smiley-ashamed004

Det kan vel være veldig forskjellig. I dag har jeg kastet opp to ganger og er dårligere igjen.. angrer på at jeg sa at jeg var bedre i går :wacky: Rakk ikke nyte det noe særlig

Har de siste 2-3 dagene (om ikke lengre går helt i surr) nesten ikke hatt noen symptomer! Og blir jo såå bekymret! :nailbiting: Er 10+0 og har ikke ny ultralyd før 12+5 som er alt for lenge til!:smiley-ashamed004
Jeg har blitt litt bedre de siste dagene, er 10+1. Skjønner det er lenge å vente 2,5 uke :Heartred

Har de siste 2-3 dagene (om ikke lengre går helt i surr) nesten ikke hatt noen symptomer! Og blir jo såå bekymret! :nailbiting: Er 10+0 og har ikke ny ultralyd før 12+5 som er alt for lenge til!:smiley-ashamed004
Jeg opplevde det samme som deg rundt uke 9-10 etter 5 ukers intens kvalme, men alt var i orden på UL i uke 12:happy:
Håper alt står bra til på din neste UL:Heartred

Jeg har vært jevnt kvalm hele veien, brekt meg litt av lukt, men ikke kastet opp. Plutselig kastet jeg opp for første gang i sted, uke 8+6. Bedre sent enn aldri eller? :hilarious:

Uff :hilarious: Jeg har tenkt at ting heller ville roe seg litt lengre ut, så dette var en liten overraskelse!
Samme her! På denne tiden slutta jeg med kvalmestillende forrige gang, nå har jeg vært hos lege 9+4 for å få kvalmestillende :hilarious: Orka ikke bruke det fordi jeg bare ble kvalmere da, men spesielt likevel!

Samme her! På denne tiden slutta jeg med kvalmestillende forrige gang, nå har jeg vært hos lege 9+4 for å få kvalmestillende :hilarious: Orka ikke bruke det fordi jeg bare ble kvalmere da, men spesielt likevel!
Utrolig hvor ulike svangerskap man kan ha! Får bare håpe at kvalmen er et godt tegn, da skal jeg «gjerne» spy litt :hilarious:

Jeg har vært jevnt kvalm hele veien, brekt meg litt av lukt, men ikke kastet opp. Plutselig kastet jeg opp for første gang i sted, uke 8+6. Bedre sent enn aldri eller? :hilarious:
Jeg kastet ikke opp noe første svangerskap, var bare litt kvalm mellom uke 9-12 om jeg ikke husket å spise ofte nok.

Denne gangen her har jeg vært kvalm men igjen startet det ikke skikkelig før rundt uke 7, og nå i uke 10-11 har jeg også kastet opp noen ganger.

Har lest at det er ofte rundt uke 9 man kan ha mest kvalme, så tenker du er helt i tidsskjemaet :hilarious:

Jeg drømte at jeg hadde tvillinger i magen likevel, den ene hadde bare gjemt seg på ultralyden :hilarious:

Back
Topp