Symptomtråd

!!!! WHAT! Jeg har drømt akkurat det samme!!!! Når du skrev dette nå så ble jeg helt varm i ansiktet og bare Hm husker ikke at jeg skrev dette. What! :hilarious:
Hahaha :hilarious: :hilarious: Blir spennende på neste ul da :hilarious:

Jeg kastet ikke opp noe første svangerskap, var bare litt kvalm mellom uke 9-12 om jeg ikke husket å spise ofte nok.

Denne gangen her har jeg vært kvalm men igjen startet det ikke skikkelig før rundt uke 7, og nå i uke 10-11 har jeg også kastet opp noen ganger.

Har lest at det er ofte rundt uke 9 man kan ha mest kvalme, så tenker du er helt i tidsskjemaet :hilarious:
Huff, spot on :hilarious:

har startet å føle meg en ørliten grann bedre, er fremdeles kvalm, men ikke så voldsomt som det har vært, hatt et par bra dager. Men hva gjør jeg i dag? Jo henger over doskålen og kaster opp igjen:dead:

har startet å føle meg en ørliten grann bedre, er fremdeles kvalm, men ikke så voldsomt som det har vært, hatt et par bra dager. Men hva gjør jeg i dag? Jo henger over doskålen og kaster opp igjen:dead:
Det går så opp ned med den formen :Heartred Uff, håper du får bedre utover dagen.

Jeg begynte også å føle meg bedre, var en halv dag på jobb og lå med influensafølelse i kroppen hele ettermiddagen og kvelden etter jeg kom hjem. Helt jævlig. Kvalm, kroppsverk, vondt i nakken. Fryser. Føler meg bare elendig! Så våknet jeg ti på tre om natta og må tisse- med migrene! Igjen! Jeg blir sprø, jeg skjønner ikke hva jeg tåler og ikke tåler! Nå har jeg ikke tatt overdose med klementiner heller.

Det går så opp ned med den formen :Heartred Uff, håper du får bedre utover dagen.
Æsj, ja det er ikke så forutsigbart dessverre. Og tror egentlig mye av grunnen til at jeg har følt meg bedre også faktisk kan skyldes at har har fått tid og ro til å slappe av og bare tenke på meg selv en stund. Merker hvor mye det straffer seg på formen med en gang jeg begynner og styre å kave.

Jeg begynte også å føle meg bedre, var en halv dag på jobb og lå med influensafølelse i kroppen hele ettermiddagen og kvelden etter jeg kom hjem. Helt jævlig. Kvalm, kroppsverk, vondt i nakken. Fryser. Føler meg bare elendig! Så våknet jeg ti på tre om natta og må tisse- med migrene! Igjen! Jeg blir sprø, jeg skjønner ikke hva jeg tåler og ikke tåler! Nå har jeg ikke tatt overdose med klementiner heller.
Er ikke noe begynnende influense eller noe da? Mtp kropsverk? Går jo så mye av det nå for tiden.

Så utrolig kjedelig :confused: Tenker at @Aaavinter er inne på noe - formen blir bedre fordi man har muligheten til å hvile, og så blir det rett og slett for mye når man prøver seg på noe mer:Heartred

Er ikke noe begynnende influense eller noe da? Mtp kropsverk? Går jo så mye av det nå for tiden.
Nei, jeg våknet natt til igår med migrene og idag er jeg bedre. Bare kvalm og sliten, samme visa som de siste fem, seks ukene :hilarious: Så det var nok ikke influensa.

Så utrolig kjedelig :confused: Tenker at @Aaavinter er inne på noe - formen blir bedre fordi man har muligheten til å hvile, og så blir det rett og slett for mye når man prøver seg på noe mer:Heartred
Det er absolutt helt sant, tror jeg. For med en gang man prøver å gjøre noe så blir formen helt bånn i bøtta igjen. Kjenner meg veldig igjen @Aaavinter

Har noen kommet over kvalmekneika? Når ble dere bedre? :hungover:

Er helt sinnsykt stiv i ryggen (korsryggen / hoftene) utover dagen!! Våkner helt fint men nå kl 22 på kvelden er det tungt å reise seg og jeg må snu meg i senga med hele kroppen fremfor å bare ‘hive’ meg rundt :smiley-ashamed004 :knegg:

Er helt sinnsykt stiv i ryggen (korsryggen / hoftene) utover dagen!! Våkner helt fint men nå kl 22 på kvelden er det tungt å reise seg og jeg må snu meg i senga med hele kroppen fremfor å bare ‘hive’ meg rundt :smiley-ashamed004 :knegg:
Gjenkjennelig!

Ja, merker stor bedring nå i uke 13 :smiley-bounce012Kun litt småkvalm, men det kan jeg leve med etter to beinharde måneder.

Hvordan går det med deg?
Så godt å høre! Jeg er snart 11 fullgåtte, da er det håp :hilarious: Jeg blir fremdeles råkvalm om jeg presser for mye, eller har sovet dårlig eller av grunner jeg ikke forstår. Jeg gleder meg til det går over, til å få litt energi igjen.

Så godt å høre! Jeg er snart 11 fullgåtte, da er det håp :hilarious: Jeg blir fremdeles råkvalm om jeg presser for mye, eller har sovet dårlig eller av grunner jeg ikke forstår. Jeg gleder meg til det går over, til å få litt energi igjen.
Ta vare på deg selv, så krysser vi fingrene for at det gir seg snart:smiley-angelic001

12+5 her, har de siste to dagene kjent en stivhet i livmor/nedre del av magen. Har ikke kjent denne typen "symptom" tidligere. Da jeg var gravid i sommer som endte i MA hadde jeg mye stikking og strekking bak navel og på sidene men det har jeg ikke kjent denne gangen men nå er altså hele nedre mageregionen hard og konstant "støl".. ikke veldig bekymret og antar det er normalt da det er mye som skjer, men likevel kjekt med andres erfaringer :cat:

12+5 her, har de siste to dagene kjent en stivhet i livmor/nedre del av magen. Har ikke kjent denne typen "symptom" tidligere. Da jeg var gravid i sommer som endte i MA hadde jeg mye stikking og strekking bak navel og på sidene men det har jeg ikke kjent denne gangen men nå er altså hele nedre mageregionen hard og konstant "støl".. ikke veldig bekymret og antar det er normalt da det er mye som skjer, men likevel kjekt med andres erfaringer :cat:
Alle svangerskap forskjellig, i første vellykket svangerskap med meg hadde jeg myyyye smerter og vondter fra livmor området til laaaangt ut i svangerskapet, hadde mistet i sa før dette svangerskapet så gikk med konstant angst for å miste igjen, men jordmor mente det var bare voksesmerter jeg kjente.

Denne gang ikke hatt noe slikt men har mye smerter fra ligamenter rundt livmor.

Back
Topp