Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, dette med kvalme er så spennendeKvalmen kommer snikende på nå.. begynte for en god stund siden men økt en del i det siste...
Har vært mer kvalm gangen her, men lurer på om jeg berger uten å spy eller ikke! 6+4 nå, så det kan sikkert blir verre her å
og brekker meg hele tiden.. tenker å ta en tur til legen hvis det blir enda verre, for da fungerer jeg hvertfall ikke på jobb
uten om det så har jeg mensensmerter innimellom og vonde pupper. Syns det er slitsomt, men samtidig så betrygger disse symptomene megDet har jeg også. Jeg sliter med lavt blodtrykk til vanlig, så jeg var gravid med nummer en besvimte jeg hele tiden- tilogmed i frisørstolen! Jeg ble overopphetet under den frakken og skremte vettet av frisøreneJeg har så sjukt blodtrykksfall når jeg reiser meg.. hatt i alle graviditetene
Reiser meg opp også må jeg bare sette meg rett ned igjen.

Oh snap!Det har jeg også. Jeg sliter med lavt blodtrykk til vanlig, så jeg var gravid med nummer en besvimte jeg hele tiden- tilogmed i frisørstolen! Jeg ble overopphetet under den frakken og skremte vettet av frisørene![]()
Uff da, ikke godt. Har du lav puls til vanlig?Oh snap!jeg hadde så lav puls med forrige at legen spøkte med å knipse meg i panna og spørre om jeg var i live
Hvilepuls på 60 er vanlig hos megUff da, ikke godt. Har du lav puls til vanlig?

Håper virkelig det går over snart!Samme her.Jeg er så lei av å være kvalm.. Var konstant kvalm i straks 5 uker, fikk ikke kvalmestillende av lege siden jeg ikke kaster opp "nok".. Men brekker meg jo hele tiden, sliter med mat, lukter, vil helst bare sove hele tidenHåper virkelig det går over snart!
Jeg er så lei av å være kvalm.. Var konstant kvalm i straks 5 uker, fikk ikke kvalmestillende av lege siden jeg ikke kaster opp "nok".. Men brekker meg jo hele tiden, sliter med mat, lukter, vil helst bare sove hele tidenHåper virkelig det går over snart!
For noen leger! I forrige svangerskap gikk legen gjennom sukk skjemaet med meg, og sa at jeg måtte svare ærlig og at jeg fikk kvalmestillende uansett for sånn skulle jeg ikke gå.Samme her.
Sa til legen, konstant kvalm, null matlyst, sliter med å få i meg mat, mulig å få kvalmestillende?
Han bare, nei, du må spise søte ting!? Wtf, har ikke du hørt hvor mye jeg sliter med å spise noe som helt, søte ting er det vanskeligste å få i seg:-/

Skal sies at det er umulig å få time med fastlegen i det siste, han har full kalender i maaaaaaaaange uker fremmover. (Han har aldri hatt det tidligere så kanskje fastlege krisa som merkes?) så jeg har bare fått timer med legestudenter og vikarer siste tiden.For noen leger! I forrige svangerskap gikk legen gjennom sukk skjemaet med meg, og sa at jeg måtte svare ærlig og at jeg fikk kvalmestillende uansett for sånn skulle jeg ikke gå.
Håper dere får gått til nye leger, for sånn skal dere ikke ha det!![]()
Jeg er så lei av å være kvalm.. Var konstant kvalm i straks 5 uker, fikk ikke kvalmestillende av lege siden jeg ikke kaster opp "nok".. Men brekker meg jo hele tiden, sliter med mat, lukter, vil helst bare sove hele tidenHåper virkelig det går over snart!
Har dere prøvd det dere kan få reseptfritt på apoteket? Husker ikke hva det heter, men verdt er forsøk når legen er teit?Samme her.
Sa til legen, konstant kvalm, null matlyst, sliter med å få i meg mat, mulig å få kvalmestillende?
Han bare, nei, du må spise søte ting!? Wtf, har ikke du hørt hvor mye jeg sliter med å spise noe som helt, søte ting er det vanskeligste å få i seg:-/
Høres ut som de burde tatt seg et kurs på hvordan man hjelper gravide som sliter med kvalmeSkal sies at det er umulig å få time med fastlegen i det siste, han har full kalender i maaaaaaaaange uker fremmover. (Han har aldri hatt det tidligere så kanskje fastlege krisa som merkes?) så jeg har bare fått timer med legestudenter og vikarer siste tiden.

Like dårlig hver dag, men høres nydelig ut med en dag pause mellomEr det fler som er dårlige annenhver dag? Vært det den siste uka, helt forferdelig kvalm og kunne spydd hvis jeg ikke gjorde alt for å unngå, samt helt i ørska og utslitt, mens neste dag er jeg tilnærmet fin. Så er jeg like dårlig igjen neste dag der igjen![]()

Ja, jeg klager ikke på den altså, misforstå meg rettLike dårlig hver dag, men høres nydelig ut med en dag pause mellom![]()
God bedring til deg