Feyra
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sommerfuglene 2017
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Sjukt irriterende! Spesielt siden så koster så vanvittig mye for innsett. Vurderer dere å klage på det?Usikker på om det er det arrested betyr. Trodde det betydde at et embryo sluttet å utvikle seg på dag 2-4, altså før nådd blasto. Embryologen kalte det "imploded". Altså at den var innskrenket. Irriterende ass.
Tilbakemelding fra embryolog idag er ett embryo har delt seg til 8 med mindre feil, og ett litt tregere som enda er 4 celler og med større feil. Nå regner jeg ikke med vi hører noe mer før søndag/mandag om de ender på frys eller ikke. Blir en lang helg.

Har enda vondt i underlivet etter egguttaket, og kjenner det der om jeg presser øverst på magen rett under brystene. Veldig ubehag i magen, ikke sånn uutholdelig vondt, men greier ikke å spise/drikke så mye da jeg fort får veldig metthetsfølelse. Litt kvalm til tider. Vondere utover dagen og kvelden når jeg spiser og drikker.
har alltid testet positivt 9 dpo. Rent statistisk sett er ikke løpet kjørt, men helt ærlig, jeg vil drukne meg selv i vin. Synes dette et fryktelig vanskelig... så får jeg håpe på et mirakel til i morgen samtidig som at jeg mentalt forbereder meg på at det ser ut som at vi igjen ikke kommer i mål...