Kommer inn i mai-gruppa til meg, da eller?Håper på det. Kjører ny test i kveld eller i morgen tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer inn i mai-gruppa til meg, da eller?Håper på det. Kjører ny test i kveld eller i morgen tidlig
Hadde vært kjekt å slå følge inn, men jeg tror jeg skal i juniKommer inn i mai-gruppa til meg, da eller?
Gøyere å være først i gruppa enn helt i slutten! Ser noen har starta i juni nåHadde vært kjekt å slå følge inn, men jeg tror jeg skal i juni
Jeg ser den! Jeg ser den!! sier forsiktig gratulerer..jeg troooor det er to streker Er bare 9dpo så veeeeldig tidlig!
Hurra Gratulerer så mye!Jeg fikk korona med både feber og skikkelig dårlig form dagen etter innsett av fryst og hadde null troa.. gadd egentlig ikke å stå opp engang for å ta den testen men min bedre halvdel ville så gjerne, og jammen viste den positiv! Jeg er 12dpo idag. Kan seriøst ikke tro det! Etter kjemisk forrige måned så håper jeg sånn at det går riktig vei!
Oi- testa du positivt likevel?!Jeg kan settes på gravid
Oi- testa du positivt likevel?!
Her ble det oppdaget tvillinger på TUL i dag
Wow, så gøy! Eneggede da, om de kun satte inn et egg?Oi- testa du positivt likevel?!
Her ble det oppdaget tvillinger på TUL i dag
Det var siste egne forsøk før ivf, så bortsett fra litt letorozol og progestron så er de «hjemmelaga» 90% sjanse for toegga og 10% for eneggede, så vi får se!Wow, så gøy! Eneggede da, om de kun satte inn et egg?
Så spennende med tvillinger! Har du en dagbok eller et sted du skriver oppdateringer her inne? Vil gjerne følge medDet var siste egne forsøk før ivf, så bortsett fra litt letorozol og progestron så er de «hjemmelaga» 90% sjanse for toegga og 10% for eneggede, så vi får se!