September 2023

Hei folkens! Tagg meg gjerne når dere skriver innlegg der dere vil ha endringer på lista :Heartred Prøver å huske å sjekke hver dag, men hender det glipper litt.

Jeg fikk korona med både feber og skikkelig dårlig form dagen etter innsett av fryst og hadde null troa.. gadd egentlig ikke å stå opp engang for å ta den testen men min bedre halvdel ville så gjerne, og jammen viste den positiv! Jeg er 12dpo idag. Kan seriøst ikke tro det! Etter kjemisk forrige måned så håper jeg sånn at det går riktig vei! :Heartred

Vedlegg

• IMG_3894.jpeg
    IMG_3894.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 122
Jeg fikk korona med både feber og skikkelig dårlig form dagen etter innsett av fryst og hadde null troa.. gadd egentlig ikke å stå opp engang for å ta den testen men min bedre halvdel ville så gjerne, og jammen viste den positiv! Jeg er 12dpo idag. Kan seriøst ikke tro det! :Heartred :love017 Etter kjemisk forrige måned så håper jeg sånn at det går riktig vei! :Heartred
Hurra:Heartred:love017 Gratulerer så mye!

Dette går nok ikke vår vei. 13 dpo, 8 dager etter innsett av 5 dagers blasto, total blenda. Skal ta blodprøver mandag for offisiell "diagnose" som ikke-gravid. Jrg vet det er tidlig å teste, men lell... Da jeg fikk positiv forrige gang var det 6 dager etter innsett. Kanskje vin i kveld. Kanskje.

@CanisBebis - Jeg kan settes på avbrutt forsøk :crybaby2 Fant ut i dag med blodprøve at jeg hadde eggløsning på syklusdag 11/12 forrige uke, noe klinikken ikke trodde på fordi folliklen var kun 12 mm dagen før. Jeg har fått positiv eggløsningstest x 2 hver måned de siste månedene med flere dagers mellomrom, men nå dobbeltsjekket jeg med blodprøver. Får håpe dette er good news så det faktisk har vært feil tidspunkt å sette inn på tidligere, og at vi nå finner ut en gang for alle det optimale tidspunktet.

Lykke til videre alle sammen, så kanskje vi snakkes i oktobergruppa noen av oss:Heartred

Ja, testet først 4 dager etter innsett som nok var litt tidlig. Testet positivt torsdag etter jeg hadde noe blødning. Spottet litt i går og men nå helt stopp heldigvis ❤️ åh tvillinger, så spennende ❤️❤️
Oi- testa du positivt likevel?!

Her ble det oppdaget tvillinger på TUL i dag :Heartred

Glemte å skrive det, men jeg kan settes på ikke gravid.. Ser ut som det blir nytt innsett neste fredag, så slengger meg på en oktobergruppe!

Det var siste egne forsøk før ivf, så bortsett fra litt letorozol og progestron så er de «hjemmelaga» :Heartred 90% sjanse for toegga og 10% for eneggede, så vi får se!
Så spennende med tvillinger! Har du en dagbok eller et sted du skriver oppdateringer her inne? Vil gjerne følge med :smiley-bounce012

Back
Topp