September 2023

Så spennende med tvillinger! Har du en dagbok eller et sted du skriver oppdateringer her inne? Vil gjerne følge med :smiley-bounce012
Så hyggelig! Har ikke dagbok, skriver mest i terminforum egentlig. Kanskje jeg burde hatt dagbok :bored:

Så hyggelig! Har ikke dagbok, skriver mest i terminforum egentlig. Kanskje jeg burde hatt dagbok :bored:
Haha, opp til deg altså! Men jeg syns bare det er så spennende å lese :hilarious: :Heartred

Har egentlig ikke testdag før på torsdag, men har bare blendahvite tester og er 14 dpo, så jeg kan derfor settes på som ikke gravid @CanisBebis

Har noen her erfaring med clearblue eggløsningstest? Jeg hadde inseminering med donor strå 1 uke siden, i dag fikk eggløsningstest blinke smilefjes. Er jeg gravid da?

Takk for svar. Ja skal teste med graviditetstest om en uke men har hørt at eggløsningtest kan vise positiv før graviditetstest gjør ,så bare lurte på om andre har erfaring med det..og om det stemmer ?
Den viser ofte positiv ved graviditet ja, men den viser også to streker om du IKKE er gravid også. Så ville ikke stolt på den :happy:
Hilsen ei som gjorde det en gang, og det stemte OVERHODET ikke! :banghead:

Den viser ofte positiv ved graviditet ja, men den viser også to streker om du IKKE er gravid også. Så ville ikke stolt på den :happy:
Hilsen ei som gjorde det en gang, og det stemte OVERHODET ikke! :banghead:
Ok .jeg fikk smilefjes på eggløsning testen så hadde ett lite håp det er endelig velykket etter mange forsøk Får bare vente noen dager og så ta en graviditetstest da. Takk for svar

Back
Topp