Skravletråd

Lurer på hvordan jeg skal klare å konsentrere meg på jobb nå. Går bare rundt meg selv og føler meg skikkelig ukonsentrert og vimsete.

Jeg freaker så sykt ut nå..
var nett på do, å så blod i utfloden.. ikke sånn super mye men det var der. Å nå bare ligger jeg i sengen å gråter..
får helt panikk.
Kjæresten sier at det sannsynligvis går bra. Å bla bla bla. Men jeg freaker helt ut. :((
Stor klem til deg, forstår så godt hvordan du har det :Heartred

var nett på do, å så blod i utfloden.. ikke sånn super mye men det var der. Å nå bare ligger jeg i sengen å gråter..
får helt panikk.
Kjæresten sier at det sannsynligvis går bra. Å bla bla bla. Men jeg freaker helt ut. :((
Åå nei så skummelt:sorry: Håper det bare var en helt uskyldig blødning pga skjøre slimhinner eller noe:smiley-angelic001 Sender deg mange klemmer:Heartred:Heartred

får helt panikk.
Skjønner godt at du er stressa nå, helt forferdelig å ikke vite eller kunne kontrollere situasjonen. Men håper uansett at det bare er en uskyldig blødning :Heartred

Siden jeg har to exu bak meg i 2018 og 2019 (hatt prøvepause fra det frem til nyttår 2022/23) så har jeg fått time til ul på sykehuset om 13 dager. Grugleder meg. Skal sjekke om det ligger på riktig plass denne gangen. Da er jeg 5+6.

får helt panikk.
Å kjære deg, vet så altfor godt hvordan det føles! Håper det bare er en uskyldig slimhinneblødning. Jeg hadde jo en blødning onsdag som trolig var et risp i slimhinne, og jeg har ikke blødd noe siden. Aller mest sannsynlig går det bra. Men jeg kan ikke si noe som hjelper, det vet jeg jo :dontknow Kan du evt få måle hcg til uka, for litt sjelefred?

Å kjære deg, vet så altfor godt hvordan det føles! Håper det bare er en uskyldig slimhinneblødning. Jeg hadde jo en blødning onsdag som trolig var et risp i slimhinne, og jeg har ikke blødd noe siden. Aller mest sannsynlig går det bra. Men jeg kan ikke si noe som hjelper, det vet jeg jo :dontknow Kan du evt få måle hcg til uka, for litt sjelefred?
Ja det er kjempe skummelt!! :(
Så bra at du ikke har blødd noe mer!! ❤️
Det hjelper å få litt trøst og gode ord kjenner jeg. Så takk ❤️
Skal ta hcg måling mandag. Men var litt sent nå.

Ja det er kjempe skummelt!! :(
Så bra at du ikke har blødd noe mer!! ❤️
Det hjelper å få litt trøst og gode ord kjenner jeg. Så takk ❤️
Skal ta hcg måling mandag. Men var litt sent nå.
Legen prøvde å sende meg videre til kk. For han kunne ikke med ultralyd utstyret som min fastlege bruker. Men de på kk mente jeg hadde såpass «milde» symptomer så de ville ikke ta meg inn. Men skulle ringe om det skulle bli noe mer. Men jeg kjenner det er vanskelig å holde motet oppe nå.

Legen prøvde å sende meg videre til kk. For han kunne ikke med ultralyd utstyret som min fastlege bruker. Men de på kk mente jeg hadde såpass «milde» symptomer så de ville ikke ta meg inn. Men skulle ringe om det skulle bli noe mer. Men jeg kjenner det er vanskelig å holde motet oppe nå.
Kjenner det er vanskelig å tenke på andre ting. I tillegg kjenner jeg det i korsryggen. Å virker på alle som har skrevet om det at det er ett dårlig tegn. Så kjenner det er vanskelig å være positiv :(

Kjenner det er vanskelig å tenke på andre ting. I tillegg kjenner jeg det i korsryggen. Å virker på alle som har skrevet om det at det er ett dårlig tegn. Så kjenner det er vanskelig å være positiv :(
Ivf-sykepleieren jeg fikk mail fra etter at jeg tok kontakt om min blødning sa at murringer i livmor og murring/stramming i korsrygg er helt normalt og ikke noe å bekymre seg for :Heartred

I forrige svangerskap, der jeg mista, hadde jeg intense strålesmerter i korsryggen både ved festing, og før jeg blødde da SA satte i gang. Strålesmerter onsdag, begynte å blø lett lørdag og mista søndag. Det var mer enn å «kjenne det», liksom. Har stramming i korsrygg nå, men ikke i nærheten av det jeg hadde da.

Bekkenet skal nok få kjenne det denne gang. Sitte 1-2 timer på gulvet ved legging av ungen er nok ikke det smarteste. Tror BBHugme skal få komme frem igjen snart.

Ivf-sykepleieren jeg fikk mail fra etter at jeg tok kontakt om min blødning sa at murringer i livmor og murring/stramming i korsrygg er helt normalt og ikke noe å bekymre seg for :Heartred

I forrige svangerskap, der jeg mista, hadde jeg intense strålesmerter i korsryggen både ved festing, og før jeg blødde da SA satte i gang. Strålesmerter onsdag, begynte å blø lett lørdag og mista søndag. Det var mer enn å «kjenne det», liksom. Har stramming i korsrygg nå, men ikke i nærheten av det jeg hadde da.
Tuuusen takk for at du delte det. Jeg gikk å tenkte at shitt nå er det ille ute siden jeg har vondt i korsryggen. :( bra det er sånn forskjell på de korsrygg smertene da.
For meg kjennes det litt ut som det gjør når jeg skal få mensen. Er det murring?

Har kjøpt den gravid-vennlige salamien, og må si jeg er litt skuffa :hilarious: Flere som har prøvd den?

Back
Topp