Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stor klem til deg, forstår så godt hvordan du har detJeg freaker så sykt ut nå..
var nett på do, å så blod i utfloden.. ikke sånn super mye men det var der. Å nå bare ligger jeg i sengen å gråter..
får helt panikk.
Kjæresten sier at det sannsynligvis går bra. Å bla bla bla. Men jeg freaker helt ut.(

Takk!! Kjempe skummelt. Å ingenting jeg kan gjøre med det :-(Stor klem til deg, forstår så godt hvordan du har det![]()
Åå nei så skummeltJeg freaker så sykt ut nå..
var nett på do, å så blod i utfloden.. ikke sånn super mye men det var der. Å nå bare ligger jeg i sengen å gråter..
får helt panikk.
Kjæresten sier at det sannsynligvis går bra. Å bla bla bla. Men jeg freaker helt ut.(
Håper det bare var en helt uskyldig blødning pga skjøre slimhinner eller noe
Sender deg mange klemmer

Veldig!!Åå nei så skummeltHåper det bare var en helt uskyldig blødning pga skjøre slimhinner eller noe
Sender deg mange klemmer
![]()

Da må vi bare jobbe på videreHalvveis til skjult![]()

Skjønner godt at du er stressa nå, helt forferdelig å ikke vite eller kunne kontrollere situasjonen. Men håper uansett at det bare er en uskyldig blødningJeg freaker så sykt ut nå..
får helt panikk.

Takk jeg håper også det.Skjønner godt at du er stressa nå, helt forferdelig å ikke vite eller kunne kontrollere situasjonen. Men håper uansett at det bare er en uskyldig blødning![]()
Hvis du ikke har blødd noe mer er det jo et godt tegn?Takk jeg håper også det.Jeg føler meg helt forferdelig.. denne helgen blir lang tror jeg
![]()
Håper det.Hvis du ikke har blødd noe mer er det jo et godt tegn?![]()
Å kjære deg, vet så altfor godt hvordan det føles! Håper det bare er en uskyldig slimhinneblødning. Jeg hadde jo en blødning onsdag som trolig var et risp i slimhinne, og jeg har ikke blødd noe siden. Aller mest sannsynlig går det bra. Men jeg kan ikke si noe som hjelper, det vet jeg joJeg freaker så sykt ut nå..
får helt panikk.
Kan du evt få måle hcg til uka, for litt sjelefred?Ja det er kjempe skummelt!!Å kjære deg, vet så altfor godt hvordan det føles! Håper det bare er en uskyldig slimhinneblødning. Jeg hadde jo en blødning onsdag som trolig var et risp i slimhinne, og jeg har ikke blødd noe siden. Aller mest sannsynlig går det bra. Men jeg kan ikke si noe som hjelper, det vet jeg joKan du evt få måle hcg til uka, for litt sjelefred?
Legen prøvde å sende meg videre til kk. For han kunne ikke med ultralyd utstyret som min fastlege bruker. Men de på kk mente jeg hadde såpass «milde» symptomer så de ville ikke ta meg inn. Men skulle ringe om det skulle bli noe mer. Men jeg kjenner det er vanskelig å holde motet oppe nå.Ja det er kjempe skummelt!!
Så bra at du ikke har blødd noe mer!!
Det hjelper å få litt trøst og gode ord kjenner jeg. Så takk
Skal ta hcg måling mandag. Men var litt sent nå.
Kjenner det er vanskelig å tenke på andre ting. I tillegg kjenner jeg det i korsryggen. Å virker på alle som har skrevet om det at det er ett dårlig tegn. Så kjenner det er vanskelig å være positivLegen prøvde å sende meg videre til kk. For han kunne ikke med ultralyd utstyret som min fastlege bruker. Men de på kk mente jeg hadde såpass «milde» symptomer så de ville ikke ta meg inn. Men skulle ringe om det skulle bli noe mer. Men jeg kjenner det er vanskelig å holde motet oppe nå.
Ivf-sykepleieren jeg fikk mail fra etter at jeg tok kontakt om min blødning sa at murringer i livmor og murring/stramming i korsrygg er helt normalt og ikke noe å bekymre seg forKjenner det er vanskelig å tenke på andre ting. I tillegg kjenner jeg det i korsryggen. Å virker på alle som har skrevet om det at det er ett dårlig tegn. Så kjenner det er vanskelig å være positiv![]()
Tuuusen takk for at du delte det. Jeg gikk å tenkte at shitt nå er det ille ute siden jeg har vondt i korsryggen.Ivf-sykepleieren jeg fikk mail fra etter at jeg tok kontakt om min blødning sa at murringer i livmor og murring/stramming i korsrygg er helt normalt og ikke noe å bekymre seg for
I forrige svangerskap, der jeg mista, hadde jeg intense strålesmerter i korsryggen både ved festing, og før jeg blødde da SA satte i gang. Strålesmerter onsdag, begynte å blø lett lørdag og mista søndag. Det var mer enn å «kjenne det», liksom. Har stramming i korsrygg nå, men ikke i nærheten av det jeg hadde da.