Skravletråd

Tuuusen takk for at du delte det. Jeg gikk å tenkte at shitt nå er det ille ute siden jeg har vondt i korsryggen. :( bra det er sånn forskjell på de korsrygg smertene da.
For meg kjennes det litt ut som det gjør når jeg skal få mensen. Er det murring?
Ja, sånn opplever jeg murring. Og at det kommer og går litt, men uten å være regelmessige kramper liksom. Mer ubehag enn vondt.

Har kjøpt den gravid-vennlige salamien, og må si jeg er litt skuffa :hilarious: Flere som har prøvd den?
Ja- da klarer jeg meg heller uten ass :laughing021 Men jg liker egentlig bare den Go og Mager salamien. «Lever» jo på den og lev litt lettere spekeskinka til vanlig. Nå går det i løvtynn kokt skinke og Jarlsberg, eller go og mager servelat.

Ja- da klarer jeg meg heller uten ass :laughing021 Men jg liker egentlig bare den Go og Mager salamien. «Lever» jo på den og lev litt lettere spekeskinka til vanlig. Nå går det i løvtynn kokt skinke og Jarlsberg, eller go og mager servelat.
Enig! Jeg har fått dilla på servelat, så får heller kjøre på med det :laughing002

Jeg spiser omtrent bare ost på brødskiva jeg :p Kjedelig kanskje, men går greit en gang per dag. Savner spekeskinke!

Men i dag synes jeg det luktet sau ved kjøttet i butikken! :p

Nå fikk jeg ikke lov å dra på butikken av mannen for det skulle han fikse. Jeg måtte slappe av og ikke stresse :love7Så søt :Heartbigred

Nå fikk jeg ikke lov å dra på butikken av mannen for det skulle han fikse. Jeg måtte slappe av og ikke stresse :love7Så søt :Heartbigred
Så deilig! Her har jeg hatt toåringen alene i hele dag, minus to turer med bikkja fordi mannen var uggen :bored:

Merker at mannen har endra seg etter at testen viste positiv. Plutselig tåler han meg på en annen måte. Han har alltid vært veldig tålmodig men nå er han anderledes. I går var jeg litt kort i lunta, og istedenfor å kommentere at jeg var irritert så spurte han heller om jeg ville ha noe å drikke. Merka at det fikk meg over fra å være sur til å bli takknemlig for at han tåler meg og snur situasjonen om til noe hyggelig istedenfor å gjøre meg enda mere frustrert ved æ kommentere at jeg er sur. Han har begynt å passe mere på meg. Gjør ting for meg og viser at han stiller opp og ser meg. Merker at han viser mere hensyn nå selv om han gjør det ellers også. Nå har han tydelig tatt rollen som beskyttende pappa.

Flere som ser femmila i dag? Heia heia :D
Hadde planer om det men måtte gå å sove et par timer. Trøttheten og energiløsheten har tatt meg :depressed: Får stå opp å få med meg resten kanskje

Hadde planer om det men måtte gå å sove et par timer. Trøttheten og energiløsheten har tatt meg :depressed: Får stå opp å få med meg resten kanskje
Da trengte du sikkert å sove ❤️ Jeg sov godt og lenge, så føler meg våken og fin :D
Det er fortsatt to runder å se ;)

Da trengte du sikkert å sove ❤️ Jeg sov godt og lenge, så føler meg våken og fin :D
Det er fortsatt to runder å se ;)
Hadde på alarm 7.00 for å teste på samme tid som i går. Det ble en smule tidlig :p Så 9.30 stupte jeg i seng igjen.

I dag tidleg var eg så varm at eg nesten måtte hive av meg genseraren. Mens no er eg blitt så kald at eg må fyre i peisen. Like mange grader her inne i dag tidleg som no :wacky:

Tuuusen takk for at du delte det. Jeg gikk å tenkte at shitt nå er det ille ute siden jeg har vondt i korsryggen. :( bra det er sånn forskjell på de korsrygg smertene da.
For meg kjennes det litt ut som det gjør når jeg skal få mensen. Er det murring?
Jeg har deg også sånn. Murring (øm i korsryggen), bare at det er flere dager på rad og ikke bare en dag eller to, som når mensen kommer. Hos meg er det også litt kraftigere enn de jeg får før mensen. Føler meg også «tung» nedentil.

Syns jeg er sulten hele tiden. Blir man det så tidlig? Går ikke lange tida etter et måltid så er jeg helt uthula sulten igjen og magen knurrer skikkelig.

Back
Topp