Takk! Hihi. Brukte kritt, å litt akrylltusjerDet var utrolig flott!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Hihi. Brukte kritt, å litt akrylltusjerDet var utrolig flott!!!
Stemmer detJa, rett inn her og kikke om det er noen nye poster eller innlegg så fort man har et kjedelig minutt

Gjør det samme herJa, rett inn her og kikke om det er noen nye poster eller innlegg så fort man har et kjedelig minutt

Hihi er det sånn baby nesting som skjer med deg? Vil gjøre klar for bebissGjør dere noe for å forberede dere så tidlig? Føler jeg burde gjøre noe, typ fikse barnerom, kjøpe babyklær og barnevogn osv. Eller er det bare venting? Er litt rastløs kan man si![]()
Ja, jeg tror detHihi er det sånn baby nesting som skjer med deg? Vil gjøre klar for bebiss![]()

Haha ååå så herlig då!!Ja, jeg tror detMannen er like gale… skulle egentlig på skiferie i påsken, men nå bare MÅ han legge ferdig listene og andre småting i påsken «før det er for sent»
![]()
Er det deres første?Gjør dere noe for å forberede dere så tidlig? Føler jeg burde gjøre noe, typ fikse barnerom, kjøpe babyklær og barnevogn osv. Eller er det bare venting? Er litt rastløs kan man si![]()
sikkert bare at det er så tidlig enda..Vi har ikke gjort noe særlig. Hehe. Men lenge før jeg ble gravid skrev jeg en liste over alt vi trengte!! Så nå når vi faktisk ble gravide så har jeg ikke så dårlig tid føler jeg. Tror det enda er litt tidlig, å vil vite at det går bra litt til før jakten på ting starterHihi er det sånn baby nesting som skjer med deg? Vil gjøre klar for bebiss![]()
Jeg kjøpte inn ting tidlig med første og andre, men tror ikke jeg blir å gjøre det helt enda denne gangGjør dere noe for å forberede dere så tidlig? Føler jeg burde gjøre noe, typ fikse barnerom, kjøpe babyklær og barnevogn osv. Eller er det bare venting? Er litt rastløs kan man si![]()
Ja, er vår førsteEr det deres første?
Føler at de første mnd er ventetid, men for all del, det er jo koselig å kjøpe den første bodyen, eller begynne å titte på vogner, bilstol, lese tester og anbefalinger mens man venter
Her har vi alt fra før, men alt er pakket bort. Venter til uke 10-12 før vi begynner å hente fram og pakke ut ting.

Eeelsker lister! Så det var kjempelurt. Det er kanskje en grunn for å kjøpe en ny fin skrivebok ogsåVi har ikke gjort noe særlig. Hehe. Men lenge før jeg ble gravid skrev jeg en liste over alt vi trengte!! Så nå når vi faktisk ble gravide så har jeg ikke så dårlig tid føler jeg. Tror det enda er litt tidlig, å vil vite at det går bra litt til før jakten på ting starter![]()

Ja, er vår første
Der var masse gode tips, tusen takk! Når man ser på vogn, bør man «prøve» dem eller hvordan fungerer det?
Tuuusen takk for masse gode tips å ta med i prøvingen!Både vogn og bilstol er lurt å "prøve" ja. Når det kommer til vogn: hvordan slå sammen, bytte til sittedel, hvor stor plass tar den i bagasjerommet (butikkene lar dere sjekke dette), hvilken funksjon har vognen for dere; terreng, brukes hver dag til tur osv.
bilstol er greit å lese litt om før dere bestemmer dere, de fleste merkene som selges i Norge er sikre og gode men greit å vite hva som blir testet pg hvordan de skårer. Og lurt at dere begge prøver å montere stolen (evt basen og) i bilen. Lurt at begge klarer å legge sammen vogn og montere bilstol;p

Hihi gøøyEeelsker lister! Så det var kjempelurt. Det er kanskje en grunn for å kjøpe en ny fin skrivebok også![]()