Skravletråd

Første jm time i morgon alt, kun 5+6 då. Kjenner det blir skikkeleg kav. En person i manko på jobb og eg som blir vekke midt på dagen, så då er det brått kun 1 igjen... Kunne spart inn minst 30 minutt, om eg kunne gått på helsestasjonen eg sjølv ønsker. Så eg håååpar jm er grei og seier vi kan ta dei neste timane der. Samvittigheten min blir ødelagt av slike ting :wtf:

Hvilke planer har dere idag da? :joyful:
Har vært hos lege og målt hcg etter den lille blødningen i går. Ny måling på mandag. Veldig deilig å bli tatt på alvor, og få komme rett inn og måle. Prøver å berolige meg selv med at jeg med all sannsynlighet bare fikk en liten rift ved innsett av vaginalpille. Fikk fint svar fra fertilitetslegen som mente det samme.

Nå skal jeg hente nøkler til et lokale der jeg er med å arrangere et årsmøte i kveld. Godt å holde seg litt i aktivitet kjenner jeg, og ikke sitte og kjenne etter hvert minste sting og stramming i livmor.

Herregud så nervepirrende disse første ukene er, særlig når man har mistet før. Håper jeg klarer å roe meg etterhvert.

Netopp kjøpt meg 2 nye bukser. De vanlige buksene strammer for mye. Å kan jo ikke leve i joggebukse i offentligheten hele tiden heller. Fant 2 fine på h&m :) wop wop! Å nå nyter jeg smooothiiie❤️
Gleder meg til jeg kan gå i mammabukse, er så oppblåst at det blir for ubehagelig med vanlig bukse :bag:
Men må vente så lenge det går, vi skifter til uniform i felles garderobe og det kan bli avslørende å dukke opp i mammabukse:playful:

Kos deg med smoothien!:joyful:

Jeg har kun visst sikkert at jeg er gravid i 1,5 dag og tiden kunne ikke gått saktere :hilarious: er ikke full konsentrasjon på jobb!
Akkurat sånn er det hos meg også.. Jeg har vinterferie og med spysyke barn, så jeg gleeeder meg faktisk til å komme tilbake på jobb til uka og håper tiden går litt raskere enn den gjør her hjemme :laughing002

Gleder meg til jeg kan gå i mammabukse, er så oppblåst at det blir for ubehagelig med vanlig bukse :bag:
Men må vente så lenge det går, vi skifter til uniform i felles garderobe og det kan bli avslørende å dukke opp i mammabukse:playful:

Kos deg med smoothien!:joyful:
Ååå det gleder eg meg også til! Men om eg gjør det nå ser eg ut som eg e 3 måneder på vei! Veldig framhevende med sånne mammaklær :hilarious:
Ja skjønner at det kan bli avslørende ja!:-p
takk, smoothien var sykt god! het barnslig glede :-p

Back
Topp