Hvordan går det meg deg @Millebille ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Går litt bedre idag. Bare håper lille blåbæret har det fint! Å at hjertet slår!Hvordan går det?![]()
Vi får håpe det er bra!Jeg har deg også sånn. Murring (øm i korsryggen), bare at det er flere dager på rad og ikke bare en dag eller to, som når mensen kommer. Hos meg er det også litt kraftigere enn de jeg får før mensen. Føler meg også «tung» nedentil.
Ååå så søt som spørr. Svarte nett under herHvordan går det meg deg @Millebille ?![]()
Så godt å høre! Håper alt er helt fint med lille spireÅåå så søt som spørr. Svarte nett under herfikk svar av legen idag også. Det var litt deilig å se
![]()

Håper jeg også !!!Så godt å høre! Håper alt er helt fint med lille spire![]()
Samme her, har vert slik siden jeg fant ut at jeg var gravid. Mener jeg var slik med begge gutta også. Får så vondt i magen om jeg ikke spiserSyns jeg er sulten hele tiden. Blir man det så tidlig? Går ikke lange tida etter et måltid så er jeg helt uthula sulten igjen og magen knurrer skikkelig.
Er fremdeles kvalm da, haha. Selv om eg går på kvalmestillende nå, også uggen, trøøøøtt, ømme pupper, å innimellom kjenner eg det jobber i underlivet så satser på det er gode tegn?Så godt å høre! Håper alt er helt fint med lille spire![]()
Ja blir ubehagelig sulten. Ikke smerter eller mageknip men en uthula skikkelig skrubbsulten følelse. Må småspise ofteSamme her, har vert slik siden jeg fant ut at jeg var gravid. Mener jeg var slik med begge gutta også. Får så vondt i magen om jeg ikke spiser
Tror nok det kan starte tidlig ja. Jeg er motsatt, mister lysten på mat. Forrige svangerskap veide jeg mindre ved fødsel enn unnfangelseSyns jeg er sulten hele tiden. Blir man det så tidlig? Går ikke lange tida etter et måltid så er jeg helt uthula sulten igjen og magen knurrer skikkelig.

Jeg og kjenner på det, men føler jeg blir fortere full i magen også. Ikke stappmett, bare full i magen om det var forståeligSyns jeg er sulten hele tiden. Blir man det så tidlig? Går ikke lange tida etter et måltid så er jeg helt uthula sulten igjen og magen knurrer skikkelig.

Så godtGår litt bedre idag. Bare håper lille blåbæret har det fint! Å at hjertet slår!så hyggelig at du spørr!!
det varmet!

Lurer på hvor det skal ende med alt jeg spiser nåJa blir ubehagelig sulten. Ikke smerter eller mageknip men en uthula skikkelig skrubbsulten følelse. Må småspise ofte
Samme her. Spiser ikke godteri, potetgull, sjokolade osv helsigvis. Her går det i frukt, grønnsaker og ellers vanlig sunn mat. Som nå for en time siden spiste jeg middag og ble orntlig mett og nå kjenner jeg sultsug igjenLurer på hvor det skal ende med alt jeg spiser nåhar heldigvis ikke så veldig lyst på godteri og slikt lengre
![]()

Jeg har spist en del av det, sliter med blodsukkeret så blir så godte sugen hele tiden, men nå er det veldig lite.Samme her. Spiser ikke godteri, potetgull, sjokolade osv helsigvis. Her går det i frukt, grønnsaker og ellers vanlig sunn mat. Som nå for en time siden spiste jeg middag og ble orntlig mett og nå kjenner jeg sultsug igjen![]()
Helt ny her, førstegangsmamma som testet positivt for én uke siden! Så hyggelig med et forum for oss med termin i november. Kjenner på så utrolig mange tanker og følelser nå, og mye går man jo bare og tenker på alene når ikke så mange vet… Har fått første jordmortime i uke 10, når har dere? Synes det er sååå lenge til
Gratulerer så mye! Det er så spennende å gå gravid for aller første gang, for ikke å snakke om alle tankene og spørsmålene. Håper du får et svangerskap du kan nyte. Så fint at du har fått time til jordmor. Første timen er jo mye kartlegging, fylle ut papirer, ta blodprøver og tid for at du skal kunne spørre og snakke om alt du lurer på. Du får bare henge inn her og fordrive tiden som oss andre her inneHeiHelt ny her, førstegangsmamma som testet positivt for én uke siden! Så hyggelig med et forum for oss med termin i november. Kjenner på så utrolig mange tanker og følelser nå, og mye går man jo bare og tenker på alene når ikke så mange vet… Har fått første jordmortime i uke 10, når har dere? Synes det er sååå lenge til
![]()