Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo forskjellig for alle, men for meg raste vekta av etter fødsel sist. Endte opp med å slite med undervekt, så ble omvendt problem av det jeg trodde jeg skulle ha Siden du er tynn tipper jeg du trenger den vektaJeg har gått opp 8-9 kg nå Men jeg var veldig tynn fra før da, mn uansett så blir jeg litt stressa over at jeg går så mye opp i vekt…
Tenker det samme. Kroppen trenger masse energi til å føde og amme.Jeg la på meg rundt 30kg når jeg var gravid. Stressa noe voldsomt rundt dette da jeg bestandig har vært ganske slank. Men etter første 2 ukene hadde jeg gått ned 12kg og vekta går nedover enda(gått ned over 22 kg nå). Tror de kg som kommer er nødvendige for kroppen jordmor stresset heller ikke noe med dette og sa at mange fødselsleger ikke ønsker å veie damer som er gravid fordi det skaper unødvendig bekymring.
Samma her! Uke 17, 2-3 kg opp og nærmest total inaktivitet i 10 uker, mistenker også muskeltap17+0 og ca 3kg. Har en mistanke om at muskelsvinn har litt med saken å gjøre. Har ligget på sofaen siden uke 7
Godt det ikke bare er meg19+4. Lagt på meg 11 kg hittil. Forrige svangerskap la jeg på meg totalt 16 kg, men var 10 kg tyngre enn jeg var nå når jeg ble gravid denne gangen. Får se hva vekta ender på tilslutt

Bare baby, morkake, fostervann, tregere system og ekstra blod i kroppen er jo ofte 11 kg, så at man ikke skal gå opp mer enn 5-9 kg er bare tull!Jeg er 18+5 i dag, og har gått opp 6 kg. Jeg veide gode 25 kg for mye fra start, så skal vel egentlig helst ikke opp så veldig mye mer - men jeg føler liksom ikke jeg har så veldig kontroll på det der vektgreieneMagen min har også blitt så svæær, men usikker på om det er babyen eller bare godt med ekstra fett som ligger der
![]()