Stallkjærringa
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Jeg husker ikke når hun lytta sist. Men vi får bare se. Har litt mer polstring på magen nå enn hva jeg hadde i starten på forrige svangerskap m så vi får seJa, hadde vært veldig gøy!
Nei, tror ikke jeg kjenner, men jeg vet ikke for å være ærligsynes det er vanskelig! Vurderer å spørre jm neste uke om hun kjenner, hahaha. Og lite håp om at hun vil prøve å lytte, selvom jeg bare er 9+4, sist ville hun ikke lytte føre uke 12
![]()
synes det er vanskelig! Vurderer å spørre jm neste uke om hun kjenner, hahaha. Og lite håp om at hun vil prøve å lytte, selvom jeg bare er 9+4, sist ville hun ikke lytte føre uke 12

har gjort dette før, men kjenner på at jeg gru-gleder meg! Håper veldig på å få tidlig ul snarest, men er sikkert lang venting på det som alt annet....gruer meg veldig til nipt testen, vil aller helst ha det unnagjort snarest slik at svangerskapet kan nytes videre, uten stress og skumle tanker... har sjekket priser på privat nipt, men tenker det utgår... privat tul koster "bare" 1000ish, så lurer på om jeg skal bestille en time for å korte ned på ventingen...