HahahMå en tur på Vinmonopolet å kjøpe to flasker vin slik at jeg kan fylle på alkoholfri vin på de flaskene, vanskelig å skjule ellers har jeg funnet ut, iallfall blant venner
akkurat det samme har jeg også gjort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahahMå en tur på Vinmonopolet å kjøpe to flasker vin slik at jeg kan fylle på alkoholfri vin på de flaskene, vanskelig å skjule ellers har jeg funnet ut, iallfall blant venner
akkurat det samme har jeg også gjort
Haha, ja, men tror det funker veldig bra!Hahahakkurat det samme har jeg også gjort
![]()
maxalt og ibux.
krysser fingrene for gode nyheter på fredag!Føler veldig med deg. UL om 2 dager her også og tenker alle de samme tankene som degKjenner at det nærmer seg tul om bare 2 dager, blir mer og mer engstelig og prøver å forvente at det har gått galt så vi ikke får så stor overraskelse når gynekologen sier at her er det ikke liv laga, men søren altså, kan vi ikke bare være litt heldige denne gangenkrysser fingrene for gode nyheter på fredag!
Heldig dere som har så kort tid igjen. Jeg synes det er helt forferdelig å måtte vente så lengeFøler veldig med deg. UL om 2 dager her også og tenker alle de samme tankene som deg![]()
Har du bestilt privat ul? Jeg er bare 6+5 ved ul-undersøkelsen. Vil bare se at det er noe der.Heldig dere som har så kort tid igjen. Jeg synes det er helt forferdelig å måtte vente så lenge
Nei, er etter det jeg vet ingen som tilbyr det i det området jeg bor i. Så det blir vanskelig å få tilHar du bestilt privat ul? Jeg er bare 6+5 ved ul-undersøkelsen. Vil bare se at det er noe der.
Ja da blir det jo vanskelig. Tilbyr de TUL i uke 12 eller kun OUL?Nei, er etter det jeg vet ingen som tilbyr det i det området jeg bor i. Så det blir vanskelig å få til
Jeg har fått ultralyd den 23.januar. og det blir nok mange flere etter det for min del. Vil tro ihvertfall annenhver uke fra uke 16, om de ikke starter med det fra uke 12 allerede som de har regnet ut at jeg er rundt den 23.januar. selv mener jeg at jeg er litt kortere på vei.Ja da blir det jo vanskelig. Tilbyr de TUL i uke 12 eller kun OUL?
Nei, er etter det jeg vet ingen som tilbyr det i det området jeg bor i. Så det blir vanskelig å få til

Føler veldig med deg. UL om 2 dager her også og tenker alle de samme tankene som deg![]()
Tror vi må minst 2.5/3 timer unna for å finne noen som tilbyr detteVi kjører 1 time vekk nettopp pga det. Og betaler det jo selv. Klarer ikke vente til tul I uke 12-13![]()
Tror vi må minst 2.5/3 timer unna for å finne noen som tilbyr dette