Skravletråd

Må en tur på Vinmonopolet å kjøpe to flasker vin slik at jeg kan fylle på alkoholfri vin på de flaskene, vanskelig å skjule ellers har jeg funnet ut, iallfall blant venner
Hahah:smiley-bounce022 akkurat det samme har jeg også gjort:laughing002

Ferdig med alt av handling til jul! Da gjenstår bare å gjøre klar riskrem og huset til i morgen og pynting av juletre ikveld :rendeer

Har nå fått min første time hos fostermedisin lege, men jeg må selvfølgelig endre den da de har satt opp timen så tidlig på dagen at jeg rekker ikke få levert unger i bhgen å komme meg dit.

Noen flere her inne som har migrene? Er på dag to med migrene nå. Har lest at jeg ikke kan ta tablettene for det som gravid :dead: maxalt og ibux.

Kjenner at det nærmer seg tul om bare 2 dager, blir mer og mer engstelig og prøver å forvente at det har gått galt så vi ikke får så stor overraskelse når gynekologen sier at her er det ikke liv laga, men søren altså, kan vi ikke bare være litt heldige denne gangen :sorry: krysser fingrene for gode nyheter på fredag!

Kjenner at det nærmer seg tul om bare 2 dager, blir mer og mer engstelig og prøver å forvente at det har gått galt så vi ikke får så stor overraskelse når gynekologen sier at her er det ikke liv laga, men søren altså, kan vi ikke bare være litt heldige denne gangen :sorry: krysser fingrene for gode nyheter på fredag!
Føler veldig med deg. UL om 2 dager her også og tenker alle de samme tankene som deg :(

Ja da blir det jo vanskelig. Tilbyr de TUL i uke 12 eller kun OUL?
Jeg har fått ultralyd den 23.januar. og det blir nok mange flere etter det for min del. Vil tro ihvertfall annenhver uke fra uke 16, om de ikke starter med det fra uke 12 allerede som de har regnet ut at jeg er rundt den 23.januar. selv mener jeg at jeg er litt kortere på vei.

Nei, er etter det jeg vet ingen som tilbyr det i det området jeg bor i. Så det blir vanskelig å få til

Vi kjører 1 time vekk nettopp pga det. Og betaler det jo selv. Klarer ikke vente til tul I uke 12-13 :bag:

Tenker at førate trimester ikke er så grei når klagetråden har 206 svar mens jubeltråden har 18. :confused: Helt i tråd med egen erfaring forresten. :depressed:

Back
Topp