Mens vi venter på en skatt nr. 2 ❤️

Oi det er jo nesten juks :p (Hadde forresten veeldig konsentrert urin nå, har drukket alt for lite i dag.) Men godt at hcg-stigning er individuelt så både rask og litt mindre rask stigning er helt normalt :)

Jeg har jo ikke make sure da, kun metode å belage meg på. Men jeg vet at jeg pleier ha slike stigninger, så bekymrer meg ikke for det, da :p

16 DPO - 4+2

Jeg spotter fremdeles, men see den fine testen da! Ingen tvil om at hcg øker :D

Vis vedlegget 392244

Nå håper jeg spottingen gir seg snart og at den neste uka går fort. Kommer jeg meg til 5+4 uten større blødning har jeg kommet lengre enn tidligere, da blir det TUL etter 6+0 en gang. Håper! :smiley-angelic001
Fine testen!! :smiley-bounce012:happy093:talk017

Jeg har jo ikke make sure da, kun metode å belage meg på. Men jeg vet at jeg pleier ha slike stigninger, så bekymrer meg ikke for det, da :p
Har aldri prøvd metode, men er de ikke kjent for å være litt tregere enn feks make sure? Ah, nyttig å kunne vite hva som er «normalen» for en selv :)

Har aldri prøvd metode, men er de ikke kjent for å være litt tregere enn feks make sure? Ah, nyttig å kunne vite hva som er «normalen» for en selv :)

Ja, det er de. Men enda ikke like sterke streker her da, og heller ikke 3+ på digital i dag. Men jeg er jo heldigvis klar over at det pleier være sånn hos meg.

Men forståelig at du sjekker likevel, selv om du er klar over det :)

Jepp. Men bare sånn.. streken din er veldig fin og bra til å være 4+2. Så det bør jo være et godt tegn.

Nå får bare spottingen gi seg ;)

Så gøy lesning! For å bli såååå nervepirrende!! Men dom de andre sier, tror nok den er helt uskyldig, selvom den er HELT unødvendig!! Hold fast terminspire :love017

16 DPO - 4+2

Jeg spotter fremdeles, men see den fine testen da! Ingen tvil om at hcg øker :D

Vis vedlegget 392244

Nå håper jeg spottingen gir seg snart og at den neste uka går fort. Kommer jeg meg til 5+4 uten større blødning har jeg kommet lengre enn tidligere, da blir det TUL etter 6+0 en gang. Håper! :smiley-angelic001
Åhh, yes!! Bortsett fra spottingen var det akkurat denne oppdateringen jeg håpet å finne her nå :D Syns dette ser veldig lovende ut altså, til tross for litt spotting fremdeles. Heia heia :Heartred:woot:

Sterke og flotte testen :love017 Detta må bare gå bra❤️

Jeg måtte tilbake i dagboken min, og din test nå er mye sterkere enn alle mine på 4+4! Jeg tok en sammenligning mellom Metode og MakeSure, pluss OneStep men den var helt ubrukelig.

Heia heia, dette må (og SKAL!) gå veien!
Nå ble jeg nysgjerrig selv og måtte innom dagboken din selv også, hehe. Og det lover jo bra :D Jeg leste litt fremover fra positiv test i dagboken din, og det var også nyttig å se at du flere ganger de neste ukene hadde diverse spotting og blod, selv om alt var i skjønneste orden. Det hadde jeg glemt. Ja dette må gå veien! :Heartred

Tenker masse på deg! Den siste testen var kjempefin, for en stigning! Håper spottingen har gitt seg og at alt er bra :Heartred

Tenker masse på deg! Den siste testen var kjempefin, for en stigning! Håper spottingen har gitt seg og at alt er bra :Heartred
Du er god :Heartred I dag blir forhåpentligvis første dagen uten spotting, har ikke hatt noe til nå hvertfall :D Det er en stor lettelse! Er fremdeles litt skummelt å gå på do i tilfelle det har kommet mer, men det hjelper at det gradvis har blitt mindre og mindre de siste dagene. Jeg har nå bestilt TUL også, om to uker. Da er jeg 6+4 og håper å se et bankende hjerte :love017

Så godt at spottingen gir seg, hurra!!!

Også må jeg bare nevne at jeg synes det er veldig gøy at vi havnet på samme termingruppe ❤️❤️ Nå skal spirene sitte til sommeren!!

Så godt at spottingen gir seg, hurra!!!

Også må jeg bare nevne at jeg synes det er veldig gøy at vi havnet på samme termingruppe ❤️❤️ Nå skal spirene sitte til sommeren!!
Ja veldig gøy! Og var jo ganske utrolig for oss begge at vi havnet i juli, at det klaffet på første innsett for deg igjen og at jeg ble gravid for 3. gang på rad :D Ja nå må vi bare holde oss i juligruppa begge to :Heartred

Ja veldig gøy! Og var jo ganske utrolig for oss begge at vi havnet i juli, at det klaffet på første innsett for deg igjen og at jeg ble gravid for 3. gang på rad :D Ja nå må vi bare holde oss i juligruppa begge to :Heartred
Dette blir bra! ❤️❤️

Du er god :Heartred I dag blir forhåpentligvis første dagen uten spotting, har ikke hatt noe til nå hvertfall :D Det er en stor lettelse! Er fremdeles litt skummelt å gå på do i tilfelle det har kommet mer, men det hjelper at det gradvis har blitt mindre og mindre de siste dagene. Jeg har nå bestilt TUL også, om to uker. Da er jeg 6+4 og håper å se et bankende hjerte :love017
Hurra! Så bra! Dette lover veldig godt :love7 Nå håper jeg de neste ukene går fort! Gleder meg til du har vært på tul og fått høre hjerte slå. Jeg har skikkelig troen nå og dette er så vel unt:Heartpink

Hurra! Så bra! Dette lover veldig godt :love7 Nå håper jeg de neste ukene går fort! Gleder meg til du har vært på tul og fått høre hjerte slå. Jeg har skikkelig troen nå og dette er så vel unt:Heartpink
Ja det gleder jeg meg til også, det blir et stort steg videre å høre et hjerte slå for første gang :love017 Tusen takk gode Fiffii :Heartred

Back
Topp