Mens vi venter på en skatt nr. 2 ❤️

Takk :Heartred Hjelper å høre at det veldig ofte faktisk går bra :Heartred

Blødde faktisk en del med med bebis nr 4, og var inne til kontroller- det gikk helt fint med bebis❤️ Ja, skjønner det godt. Husker selv hvor redd og stresset jeg ble av det. Ikke noe moro å blø i svangerskapet, men mange opplever det og at det går fint med den lille❤️

Blødde faktisk en del med med bebis nr 4, og var inne til kontroller- det gikk helt fint med bebis❤️ Ja, skjønner det godt. Husker selv hvor redd og stresset jeg ble av det. Ikke noe moro å blø i svangerskapet, men mange opplever det og at det går fint med den lille❤️
Huff, det gir så mye ekstra bekymringer. Men ja, mange som opplever det. Googlet masse da det skjedde første gangen, og ble så beroliget av svarene jeg fikk at jeg trodde det kom til å gå bra (bl.a fordi jeg ikke hadde smerter i starten), og ble nesten overrasket over at det ikke gjorde det. Nå etter to dårlige erfaringer er det motsatt, nå blir jeg nesten overrasket om det går bra :facepalm: Men det må jo kunne skje med meg også, at jeg kan få en uskyldig blødning :)

Det går litt bedre, er bare spotting nå. Når jeg har mistet tidligere har det begynt med spotting som deretter tar seg opp til større blødning, så jeg løper ofte på do i redsel for at det har kommet mer, men foreløpig går det bra :smiley-ashamed004 koselig at du spør :Heartred

Det høres jo lovende ut foreløpig ❤️❤️ Håper det bare var helt uskyldig ❤️❤️

Det går litt bedre, er bare spotting nå. Når jeg har mistet tidligere har det begynt med spotting som deretter tar seg opp til større blødning, så jeg løper ofte på do i redsel for at det har kommet mer, men foreløpig går det bra :smiley-ashamed004 koselig at du spør :Heartred
Godt å høre at det går bedre. Skjønner at du er bekymret. Krysser fingrene for at det bare var uskyldig blødning :Heartred

Det får være grenser for hvor mye du skal igjennom! Håper inderlig at det er en uskyldig blødning. Som flere andre har nevnt, kan du jo ha lettere for å blø både mtp. blodfortynnende og progesterontilskuddet, så håper det bare er det! Det lover jo uansett bra at blødningen heller er avtagende enn økende. Nå må spira bare klamre seg godt fast :smiley-angelic001

Det får være grenser for hvor mye du skal igjennom! Håper inderlig at det er en uskyldig blødning. Som flere andre har nevnt, kan du jo ha lettere for å blø både mtp. blodfortynnende og progesterontilskuddet, så håper det bare er det! Det lover jo uansett bra at blødningen heller er avtagende enn økende. Nå må spira bare klamre seg godt fast :smiley-angelic001
Ja du jeg er helt enig, det får være grenser! Da jeg så blødningen ble jeg ikke bare bekymret, men også skikkelig irritert :mad: Slitsomt å begynne graviditeten sånn. Men ja det lover bra at det ikke har tatt seg opp :smiley-angelic001 og om det går bra er det på en måte greit å oppleve at en liten blødning kan være uskyldig også, så jeg ikke freaker ut om det skjer igjen. Det er jo dessverre veldig vanlig :happy8

Men ååååå, nå får det jammen være nok av herk du skal måtte tåle altså!! Enda godt blødningen har avtatt, det er jo forhåpentlig et godt tegn:smiley-angelic001 Håper så med deg at blødningen forsvinner helt snarest, og blir borte til langt utpå sommeren 2023:Heartred Vi er så mange som har bestemt at denne spiren SKAL sitte!

Men ååååå, nå får det jammen være nok av herk du skal måtte tåle altså!! Enda godt blødningen har avtatt, det er jo forhåpentlig et godt tegn:smiley-angelic001 Håper så med deg at blødningen forsvinner helt snarest, og blir borte til langt utpå sommeren 2023:Heartred Vi er så mange som har bestemt at denne spiren SKAL sitte!
Ja tullekropp!! Ja sant, spiren har å høre på dere og holde seg på plass helt til sommeren! :Heartred

16 DPO - 4+2

Jeg spotter fremdeles, men see den fine testen da! Ingen tvil om at hcg øker :D

114DABAC-B831-4FA8-8A2A-52E4D14F55A5.jpeg

Nå håper jeg spottingen gir seg snart og at den neste uka går fort. Kommer jeg meg til 5+4 uten større blødning har jeg kommet lengre enn tidligere, da blir det TUL etter 6+0 en gang. Håper! :smiley-angelic001

16 DPO - 4+2

Jeg spotter fremdeles, men see den fine testen da! Ingen tvil om at hcg øker :D

Vis vedlegget 392244

Nå håper jeg spottingen gir seg snart og at den neste uka går fort. Kommer jeg meg til 5+4 uten større blødning har jeg kommet lengre enn tidligere, da blir det TUL etter 6+0 en gang. Håper! :smiley-angelic001

Ganske sikker på at du har sterkere test enn meg, og jeg er 5 dager foran deg :p

Ganske sikker på at du har sterkere test enn meg, og jeg er 5 dager foran deg :p
Oi det er jo nesten juks :p (Hadde forresten veeldig konsentrert urin nå, har drukket alt for lite i dag.) Men godt at hcg-stigning er individuelt så både rask og litt mindre rask stigning er helt normalt :)

Back
Topp