Mens vi venter på en skatt nr. 2 ❤️

Se der ja!! Dette må bare bli terminbaby!

Kvalmen kom egentlig ganske tidlig. Men mer som uggenhet. Nå går jeg på medisiner for det fordi det har blitt skikkelig kvalme. Var på TUL på mandag og fikk se en liten klump med hjerteslag :Heartred
Da kjenner du jo litt på at noe skjer! Er sikker på at denne gang så kommer det til å gå helt fint, for oss begge! Ååå, det blir så kjekt fremover! Er veldig glad på dine vegne:Heartred
Å så herlig å se hjerteslag :Heartred
Ja kjenner godt at det jobbes nedi der, er et konstant trykk eller hvordan jeg skal beskrive det. Ja enig, vi har så mye fint å se frem til :love017 TakK, veldig glad på dine vegne også :Heartred

Har vært veldig travel i det siste og borte fra forumet en uke eller to, og dette var jo en knallnyhet å komme tilbake til! Gratulerer! Dette er så sinnsykt fortjent! :smiley-bounce016

Fin stigning og sikker på at det blir en liten terminspire❤️

PP 23 - 14 DPO - 4+0

Testen er litt sterkere i dag, men jeg har nettopp hatt en liten blødning :arghh::arghh::arghh: I dag er IKM og jeg vet at det er vanlig med en uskyldig blødning på denne tiden, men jeg har bare negative erfaringer med blod i graviditet.. Så nå veksler jeg mellom håp og sviktende tro på at det vil gå bra. Jeg er så lei av å oppleve dette igjen og igjen at jeg tror jeg bare avventer og ser hva som skjer, orker ikke måle hcg engang. Får se om blødningene tar seg opp eller ikke, og om testene blir sterkere eller svakere..

10773228-0D5C-46BB-AB7B-C18751140C53.jpeg

Håper det bare er helt uskyldig...!!
Testen ser jo fin ut og alt...!!

Håper det bare er helt uskyldig...!!
Testen ser jo fin ut og alt...!!
Ja krysser fingrene for det. Går på blodfortynnende så det kan kanskje gjøre at jeg blør litt lettere.. Går også på progesteron, tror du det kan holde tilbake en større blødning? Sånn sett virker jo tablettene kanskje litt i motsatt retning av hverandre :happy8

Ja krysser fingrene for det. Går på blodfortynnende så det kan kanskje gjøre at jeg blør litt lettere.. Går også på progesteron, tror du det kan holde tilbake en større blødning? Sånn sett virker jo tablettene kanskje litt i motsatt retning :happy8

Progesteron kan vel også forårsake uskyldige blødninger, som en bivirkning.. OG man blør jo lettere som gravid enn ellers, blodkar kan sprekke... Men mener å huske at progesteron ikke vil stoppe en evt SA (med mindre man aborterer pga progesteronmangel).. uten at jeg skal si det med 100% sikkerhet.

Progesteron kan vel også forårsake uskyldige blødninger, som en bivirkning.. OG man blør jo lettere som gravid enn ellers, blodkar kan sprekke... Men mener å huske at progesteron ikke vil stoppe en evt SA (med mindre man aborterer pga progesteronmangel).. uten at jeg skal si det med 100% sikkerhet.
Ah, at det er en bivirkning av progesteron hadde jeg ikke tenkt på. Får håpe det er uskyldig :smiley-angelic001 Takk for svar! Du kan mye om det meste du :)

Ah, at det er en bivirkning av progesteron hadde jeg ikke tenkt på. Får håpe det er uskyldig :smiley-angelic001 Takk for svar! Du kan mye om det meste du :)

Det var noe av det første jeg tenkte på da jeg blødde i forrige svangerskap. (Men så blødde jeg så mye, så ble jeg redd og trodde jeg mistet... Viste seg at jeg "bare" hadde en blodoppsamling, et "subchorionic hematoma". Men var heldigvis lite, og borte innen uke 10-12.).

Er mange grunner til at man kan blø som gravid, og i vellykkede svangerskap har så mye som 1/3 opplevd blødninger.
Så.. det er heldigvis ikke ensbetydende med at ting går skeis. Så jeg håper for deg ❤️

Håper og tror det er en helt uskyldig blødning❤️ Blødd litt i graviditeten med begge de to siste guttene mine, og alt var helt fint.

Det var noe av det første jeg tenkte på da jeg blødde i forrige svangerskap. (Men så blødde jeg så mye, så ble jeg redd og trodde jeg mistet... Viste seg at jeg "bare" hadde en blodoppsamling, et "subchorionic hematoma". Men var heldigvis lite, og borte innen uke 10-12.).

Er mange grunner til at man kan blø som gravid, og i vellykkede svangerskap har så mye som 1/3 opplevd blødninger.
Så.. det er heldigvis ikke ensbetydende med at ting går skeis. Så jeg håper for deg ❤️
Ja det er jo egentlig mange ufarlige grunner til at man kan blø, og overraskende mange som opplever det. Skulle helst ønske at jeg kunne få et svangerskap helt uten antydning til blod, men om ikke kan det i det minste være nyttig å erfare at blod ikke nødvendigvis betyr at man mister :facepalm: Takk :Heartred

Back
Topp