Skravletråd

Ja tiden går såååååå sakte, føles som en evighet til TUL. Men er sikker på at tiden etterpå går fort, for da kan kan jo forhåpentligvis starte å gjøre ting og fortelle andre... Er helt pling i hodet for tiden, så lange dager :wacky:
Jaa helt enig! Jeg skulle ønske jeg kunne vite nå om dette kom til å gå bra sånn at jeg kan nyte hver eneste dag hehe.. nå tør jeg ikke starte å nyte og glede meg enda

Jaa helt enig! Jeg skulle ønske jeg kunne vite nå om dette kom til å gå bra sånn at jeg kan nyte hver eneste dag hehe.. nå tør jeg ikke starte å nyte og glede meg enda
Nettopp, blir bare svimmel av alle tanker og klokka. 48 dager igjen til TUL, har sånn nedtelling på tlf :happy8 Har kun fortalt 1 veninne at jeg er gravid...

Nettopp, blir bare svimmel av alle tanker og klokka. 48 dager igjen til TUL, har sånn nedtelling på tlf :happy8 Har kun fortalt 1 veninne at jeg er gravid...
Såppas lenge ja! Jeg har bare 19 dager og synes det er forferdelig lenge.. jeg håper tiden plutselig raser av sted, selv om jeg vet den ikke kommer til å gjøre det :joyful:

Jaa det skjønner jeg godt.. jeg har ferie så jeg går også mye hjemme..
Hva skal vi finne på??? Ser mannen lite siden han jobber sent, heldigvis ikke helg da. Har mistet gleden/motivasjonen til det jeg før likte. Likte å sy, nå er det et ork. Og jeg tør ikke lage noe før TUL :arghh:

Har så sykt lyst på salami, så skal kjøpe den for gravide. Håper den er like god

Herlighet, her sitter jeg på OSL Lounge på Gardermoen og venter på fly, er bare 5 uker på veg og begynte plutselig å grue meg noe voldsomt til vi må begynne å sette oss inn i bilseter og vogner igjen :laughing002 av alle ting. Vi solgte ALT for et års tid siden da vi ikke skulle ha fler............. :shifty:o_O og vips må vi kjøpe inn alt på nytt. Synes det er helt pyton, enkelte ting er ikke like moro når det er nr 3 :laughing002

Ligger heeeelt i ro etter frokosten, fordi det kjennes ut som den skal komme opp igjen…

Begynner å glede meg til gruppetimer på helsestasjon og barselgruppe. Vi fikk jo ikke oppleve det med første.

Back
Topp