Oisann! Det må være en karusell av følelser… Det har jeg aldri opplevd før, men så bra da at de så hjertebank og at HCG’en steg igjen! Krysser fingrene for at spira vokser og HCG’en har steget enda mer neste gang!! Skjønner at du har mange tanker, det må jo være så forvirrende…Nei, ikke testene. Jeg ble lagt inn på sykehuset på onsdag med ekstreme magesmerter. De tok da x-antall tester, blodprøver og ul. De så hjerteslag og foster. Mistenkte foster på utsiden av livmoren, men de konstanterer med at det var en større cycste. Fosteret var så lite at jeg ble satt tilbake 8 dager fra min mens termin. Siden smertene var såppas store lå jeg inne til observasjon til fredag. Fra onsdag til torsdag hadde prøvene sunket fra 11000 til 9000. Fikk beskjed om at det ikke da så lovende ut, men at vi skulle ta nye prøver fredag. Om det da fortsatte å synke skulle vi muligens avslutte svangerskapet om kroppen ikke fikset selv :-( Men da de kom inn fredag og jeg var forberedt på det værste, så sa de at det hadde steget til 11000 igjen. Ny ul og fosterets hjerte dunket fint, selv om jeg da er satt tilbake. Sidene smertene har avtatt og de har utelukket svangerskap utenfor livmoren i tillegg til inni har jeg kommet meg hjem igjen, men må på kontroll på fredag for å se om spiren vokser eller ikke til tross for hjerteslag.. synes det er så rart at det sank, og synes det er rart at jeg ikke er lenger på vei mtp når jeg testet positiv første gang og siden jeg har veldig regelmessige sykluser. Kjenner det ikke kan gå fort nok til fredag. Føler det er mye som taler i mot, men samtidig er det fremdeles et lite håp. Derfor jeg lurte på om noen hadde opplevd at HCG sank for så å stige igjen og at det har gått bra Har så mye tanker i hodet nå <3