Skravletråd

Heldigvis er det et godt tegn. Forrige svangerskap kasta jeg opp flere ganger for dagen, synes nesten det var bedre enn denne konstante kvalmen.
Huff! Jeg kasta opp på jobb fredag, så dro hjem. Lørdag spiste jeg svært lite, men tenkte at rød paprika er friskt og godt. Kastet den opp etter noen timer, var så ubehagelig å kaste opp

Huff! Jeg kasta opp på jobb fredag, så dro hjem. Lørdag spiste jeg svært lite, men tenkte at rød paprika er friskt og godt. Kastet den opp etter noen timer, var så ubehagelig å kaste opp
Iih det hørtes ikke noe særlig ut! God bedring!

Gulrot med dipp smaker likt når det kommer opp igjen. Funka hvertfall godt for meg sist.

Ikke lett å spise når man må tenke på ned og opp smak :happy8 greddost på speltbrød og ananas juice funker foreløpig. Hvit ris smaker også lite, med kylling eller laks.

Jeg bar bare lyst å fortelle det til alle! :woot: Svigermor er den eneste som vet pt (er på ferie hos henne). Svigerfar får vel vite det i morgen. Men gleder sånn til å fortelle det til mine! Bare håper det går bra. Har så lite symptomer, men både samboer og jeg syns å huske det var det samme med 2-åringen. At morgenkvalmen kom senere (var generelt i god form hele svangerskapet). Men er så spent:woot:

Kan man spise soyasaus? Ser noen plasser at de suer det er farlig og andre at det ikke gjør noe :confused004

I dag har jeg ikke noe kvalme enda. Begynner nesten å bli bekymret for om det ikke går riktige veien med lille? Er i uke 7+3 i dag. Kroppen føles helt anderledes ut!

I dag har jeg ikke noe kvalme enda. Begynner nesten å bli bekymret for om det ikke går riktige veien med lille? Er i uke 7+3 i dag. Kroppen føles helt anderledes ut!
Jeg er nå 8+1 og har enda til gode å kjenne på kvalme, men fikk se en liten spire med bankende hjerte igår! :shy: Jeg har kun kjent på litt uggenhet og liten lyst på noen matretter, men aldri kvalme. Generelt sett lite symptomer (litt såre brystvorter som kommer og går, litt trøtt nå og da), noe som gjorde meg ganske bekymret før ultralyden igår - men det gikk jo fint!:) Leser av andre her som er kvalme at den kan komme å gå, med pauser på flere dager, og det også er helt normalt! Så kanskje prøv å tenke at det er deilig å slippe å være konstant kvalm..?:Heartred

Jeg er nå 8+1 og har enda til gode å kjenne på kvalme, men fikk se en liten spire med bankende hjerte igår! :shy: Jeg har kun kjent på litt uggenhet og liten lyst på noen matretter, men aldri kvalme. Generelt sett lite symptomer (litt såre brystvorter som kommer og går, litt trøtt nå og da), noe som gjorde meg ganske bekymret før ultralyden igår - men det gikk jo fint!:) Leser av andre her som er kvalme at den kan komme å gå, med pauser på flere dager, og det også er helt normalt! Så kanskje prøv å tenke at det er deilig å slippe å være konstant kvalm..?:Heartred
Dette er så godt å høre da jeg er helt lik! 6+3 i dag og ingen kvalme hittil. Ellers også ganske like symptomer som deg :joyful:
Så bra det gikk fint i dag!:D<3

Hadde det og! Fra 7+3til 7+4. i dag 7+5 og jeg gleder meg av å få kvalmen tilbake :wacky:
Tror det var pga stress hos meg..

Haha, jeg ble kvalm noen få timer senere. Ikke bekymret lenger nå skulle nyti det litt mer, men men. Rakk å komme meg til apoteket, og på vei hjem ble jeg ganske så kvalm❤

Kvalmen kommer og går her og. For meg henger det sammen med om jeg er trøtt og sliten, eller helt utmattet som jeg til tider er. Formen ble mye bedre da jeg begynte å jobbe mindre og sove en eller to timer lur. Ikke vært kvalm etter det, bare litt uggen.

Helt vanlig at symptomer kommer og går litt. I svangerskap er ingenting vanlig men alt er normalt :p :dance018

Haha, jeg ble kvalm noen få timer senere. Ikke bekymret lenger nå skulle nyti det litt mer, men men. Rakk å komme meg til apoteket, og på vei hjem ble jeg ganske så kvalm❤
Haha, jaja, bra det hjalp på bekymringen i alle fall - og så håper jeg du får en litt lenger pause du kan nyte neste gang;)

Tror jeg har tatt kvalmen til alle dere som føler dere bedre i dag, vi måtte stoppe langs veien her på Rhodos fordi jeg måtte ut å spy i veikanten...... :banghead::bag:

Når ble dere kvalme? Hvilken uke. Liksom? Sist tror jeg jeg ble kvalm rundt uke 6, så venter spent på om det blir like ille denne gangen :wtf:

Kvalmen kommer og går her og. For meg henger det sammen med om jeg er trøtt og sliten, eller helt utmattet som jeg til tider er. Formen ble mye bedre da jeg begynte å jobbe mindre og sove en eller to timer lur. Ikke vært kvalm etter det, bare litt uggen.

Helt vanlig at symptomer kommer og går litt. I svangerskap er ingenting vanlig men alt er normalt :p :dance018
Samme her! Mye mildere symptomer når jeg har mulighet til å sove noen timer på dagen.

Haha, jaja, bra det hjalp på bekymringen i alle fall - og så håper jeg du får en litt lenger pause du kan nyte neste gang;)
Takk! Har aldri sovet så mye i mitt liv Men er jo nesten sengeliggende. I går og i dag virker det som at kvalmen gir seg i 19 tiden. Så da får jeg noen ok timer på kvelden! Mannen varter opp, og lager middag og henter vann og mat til meg i senga når jeg trenger det, men har gått ned en del i vekt, spiser og drikker mye mindre enn før jeg ble dårlig!

Back
Topp