Kan godt sette meg opp søndag får som regel mens på dag 13Hei, velkommen og lykke til! Skal jeg sette deg opp på mandag 6. da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan godt sette meg opp søndag får som regel mens på dag 13Hei, velkommen og lykke til! Skal jeg sette deg opp på mandag 6. da?![]()
Men nå er liksom startskuddet for aksjeleggingen gått og vi satser på å legge inn hver dag nå frem til og med dagen etter elDet blir jo uke 22, men du er så klart velkommen til å henge herKan godt sette meg opp søndag får som regel mens på dag 13
Det kan gå, det! Jeg tar utgangspunkt i 5 dager før og 1 dag etter jegBle en runde her nå, men med beregnet el på søndag så er det vel for tidlig å regne det som aksjerMen nå er liksom startskuddet for aksjeleggingen gått og vi satser på å legge inn hver dag nå frem til og med dagen etter el

Håper det er greit at jeg er her inne forresten, jeg tilhører vel egentlig uke 22 sånn akkurat 

Jeg falt inn i å tempe på natta denne syklusen fordi jeg våknet alltid da uansett, men nå etter EL også har nattetempen holdt seg stabil, men morgentempen har steget. FF er forresten bare forvirret fordi jeg la inn vannete utflod i går også (men det var mindre enn dagene før). Tror jeg egentlig bør forholde meg til morgenversjonen, den gir faktisk meningEr det flere her inne som temper? Synes det er så spennende å følge med på!Håper det er greit at jeg er her inne forresten, jeg tilhører vel egentlig uke 22 sånn akkurat
Vis vedlegget 382246

Så gøy, og gratulerer!Ingen EL-smerter, ingen slim, ingenting i dag. Siden jeg ikke temper eller tester, så regner jeg i dag som 1dpo. Da er man i gang.
Men disse dagene skal gå fort, for vi kjøpte nemlig nytt hus i dag
Og jeg kan kose meg med interiør, maling og innredning av 5 (kanskje 6?!) barnerom
Masse aksjer lagt inn, jeg har også denne pp ståltroa
Jeg også smertene var borte i går kveld. Også el slim. Så jeg vil også tro 1 dpo i dagIngen EL-smerter, ingen slim, ingenting i dag. Siden jeg ikke temper eller tester, så regner jeg i dag som 1dpo. Da er man i gang.
Men disse dagene skal gå fort, for vi kjøpte nemlig nytt hus i dag
Og jeg kan kose meg med interiør, maling og innredning av 5 (kanskje 6?!) barnerom
Masse aksjer lagt inn, jeg har også denne pp ståltroa
Så gøy at vi begynner å komme over i DPOland nåJeg også smertene var borte i går kveld. Også el slim. Så jeg vil også tro 1 dpo i dagvi må selvfølgelig legge inn noen siste aksjer i kveld
Så har vi gjort vårt denne runden
blir spennende å se om 2 uker
![]()
Vet ikke om jeg vil si jeg er 4DPO, men er der et eller annet sted 
Jeg falt inn i å tempe på natta denne syklusen fordi jeg våknet alltid da uansett, men nå etter EL også har nattetempen holdt seg stabil, men morgentempen har steget. FF er forresten bare forvirret fordi jeg la inn vannete utflod i går også (men det var mindre enn dagene før). Tror jeg egentlig bør forholde meg til morgenversjonen, den gir faktisk mening
Vis vedlegget 382250 Vis vedlegget 382251
DPO 5 idag, så det er kanskje for tidlig at det kan ha vært festesmerter. Men leser at egget kan feste seg mellom 5-10 dager etter eggløsning… HmmDa er vi helt liktJeg også smertene var borte i går kveld. Også el slim. Så jeg vil også tro 1 dpo i dagvi må selvfølgelig legge inn noen siste aksjer i kveld
Så har vi gjort vårt denne runden
blir spennende å se om 2 uker
![]()

Ja blir visst et lik i dyp søvn jegOi, Så stor forskjell! Men ja enig, tror morgenvensjon blir den mest riktige her. Spennende![]()
Det kan kanskje ha noe med temperaturen på soverommet å gjøre, der er det eneste rommet uten varmekabler, bare en bitteliten ovn, så blir kanskje varmere etter solen er oppe.
Jeg har sett feil på ukene sett meg opp mandagen du da, så henger jeg med dere kommer til å teste den helgen uansett!Det blir jo uke 22, men du er så klart velkommen til å henge her![]()
Du blir ikke den eneste som egentlig er uke 22'er her inneJeg har sett feil på ukene sett meg opp mandagen du da, så henger jeg med dere kommer til å teste den helgen uansett!

Ja blir visst et lik i dyp søvn jegDet kan kanskje ha noe med temperaturen på soverommet å gjøre, der er det eneste rommet uten varmekabler, bare en bitteliten ovn, så blir kanskje varmere etter solen er oppe.
Men jeg tenker jeg bytter til morgentemp i den andre appen også![]()