❤️IKM uke 23❤️

Endelig kryss:) og 3dpo i følge ff. Håper ikke mensen kommer cd23 denne syklusen også..
Ligger ca. likt vi da! FF tror jeg er 3DPO nå (men i går var jeg 4DPO :hilarious:) Ville kanskje sagt jeg er 4DPO i dag, men er ikke særlig forskjell uansett :joyful:

Jeg pleier å få el dagen etter positiv test, akkurat timer har jeg ikke tenkt over da, men på dagtid hvertfall❤️ Jeg skulle hatt positiv test i dag, men så langt ser det dessverre dårlig ut..
Uff skjønner du stresser ekstra da ja når det må klaffe med IVF! Jeg håper du får positiv test veldig snart, om det er noen trøst så pleier mine el tester å gå fra ganske blank til positiv samme dag
Det er så kjedelig når ting ikke går «etter planen» :(

Mine el-tester pleier å være positive fra morgenen av, så har gitt opp håpet i dag.

Flo sier at jeg er 1 dpo i dag siden jeg plotta inn positiv el test på torsdag morgen. Men jeg er sikker på at egget slapp på torsdag ettermiddag/kveld☺️
Får uansett bare vente å se :) men jeg sier 2 dpo også håper jeg uken går superfort. Jeg tester uansett fra 8 dpo ☺️

Skal i utgangspunktet ha EL i morgen. Fortsatt ingen positiv EL-test, så da havner jeg vel over i uke 24. Kommer fortsatt til å følge med på dere her, blir spennende :happy:

Når pleier du å ha el? Har du noen symtomer. ❤️
Vanligvis på CD18-19, men tidligere på letrozol (som jeg er på denne mnd). Som oftest CD14. Og er CD13 i dag. Jeg har hatt murringer og el-slim siden mandag, og i dag har jeg skikkelig el-smerter. Men fortsatt kun 0.14 på premom :banghead:
Gyn fant en follikel på 14mm på mandag, så den burde begynne å være god og moden nå. Frustrerende :dead:

Vanligvis på CD18-19, men tidligere på letrozol (som jeg er på denne mnd). Som oftest CD14. Og er CD13 i dag. Jeg har hatt murringer og el-slim siden mandag, og i dag har jeg skikkelig el-smerter. Men fortsatt kun 0.14 på premom :banghead:
Gyn fant en follikel på 14mm på mandag, så den burde begynne å være god og moden nå. Frustrerende :dead:
Da tenker jeg positive testen er rett rundt hjørnet :) jeg ville testa på urin nr 2 i morgen tidlig :) tipper positiv da ❤️

Haha, det hjelper litt på at jeg ikke er den eneste som tror det dukker opp strek på magisk vis, bare jeg tester mange nok ganger ;)
Haha ja helt enig! Jeg tror og håper jeg våkner til positiv test i morgen! Vi har lagt inn aksjer i går, i dag får vi ikke lagt inn noen, men i morgen og overmorgen får vi til så det burde jo gå fint om jeg får positiv test i morgen, håper jeg hvertfall

Har ikke flere el tester igjen. Men har sånne stikkende merkelige følelse i livmor liksom. Ikke sånne el smerter som jeg pleier å ha, men er litt ømt og rar følelse. Ikke hatt det etter el timeligere mener jeg :shy:

Haha ja helt enig! Jeg tror og håper jeg våkner til positiv test i morgen! Vi har lagt inn aksjer i går, i dag får vi ikke lagt inn noen, men i morgen og overmorgen får vi til så det burde jo gå fint om jeg får positiv test i morgen, håper jeg hvertfall
Det høres jo perfekt ut! Håper at det er knallsterke streker hos oss begge i morgen :love7

Back
Topp