Ligger ca. likt vi da! FF tror jeg er 3DPO nå (men i går var jeg 4DPOEndelig kryssog 3dpo i følge ff. Håper ikke mensen kommer cd23 denne syklusen også..
) Ville kanskje sagt jeg er 4DPO i dag, men er ikke særlig forskjell uansett 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger ca. likt vi da! FF tror jeg er 3DPO nå (men i går var jeg 4DPOEndelig kryssog 3dpo i følge ff. Håper ikke mensen kommer cd23 denne syklusen også..
) Ville kanskje sagt jeg er 4DPO i dag, men er ikke særlig forskjell uansett 
Jeg er med!!!!Da er vi ganske likt! Om TR ikke kommer 7 kan vi teste i lag 8!
Det er så kjedelig når ting ikke går «etter planen»Jeg pleier å få el dagen etter positiv test, akkurat timer har jeg ikke tenkt over da, men på dagtid hvertfallJeg skulle hatt positiv test i dag, men så langt ser det dessverre dårlig ut..
Uff skjønner du stresser ekstra da ja når det må klaffe med IVF! Jeg håper du får positiv test veldig snart, om det er noen trøst så pleier mine el tester å gå fra ganske blank til positiv samme dag
Jaa enig.. jeg har også negativ test enda i dag, så har gitt opp denne dagen jeg også. Håper vi begge får positiv i morgenDet er så kjedelig når ting ikke går «etter planen»
Mine el-tester pleier å være positive fra morgenen av, så har gitt opp håpet i dag.

Når pleier du å ha el? Har du noen symtomer.Jeg har tatt min 5. EL-test i dag. Som om det fremskynder noe![]()
Vanligvis på CD18-19, men tidligere på letrozol (som jeg er på denne mnd). Som oftest CD14. Og er CD13 i dag. Jeg har hatt murringer og el-slim siden mandag, og i dag har jeg skikkelig el-smerter. Men fortsatt kun 0.14 på premomNår pleier du å ha el? Har du noen symtomer.![]()

Jeg skulle faktisk akkurat inn å skrive det samme! Rart hva denne prøvebobla gjør med fornuftenJeg har tatt min 5. EL-test i dag. Som om det fremskynder noe![]()

Haha, det hjelper litt på at jeg ikke er den eneste som tror det dukker opp strek på magisk vis, bare jeg tester mange nok gangerJeg skulle faktisk akkurat inn å skrive det samme! Rart hva denne prøvebobla gjør med fornuften![]()
Da tenker jeg positive testen er rett rundt hjørnetVanligvis på CD18-19, men tidligere på letrozol (som jeg er på denne mnd). Som oftest CD14. Og er CD13 i dag. Jeg har hatt murringer og el-slim siden mandag, og i dag har jeg skikkelig el-smerter. Men fortsatt kun 0.14 på premom
Gyn fant en follikel på 14mm på mandag, så den burde begynne å være god og moden nå. Frustrerende![]()
Jeg er sånn på g testerHaha, det hjelper litt på at jeg ikke er den eneste som tror det dukker opp strek på magisk vis, bare jeg tester mange nok ganger![]()
Haha ja helt enig! Jeg tror og håper jeg våkner til positiv test i morgen! Vi har lagt inn aksjer i går, i dag får vi ikke lagt inn noen, men i morgen og overmorgen får vi til så det burde jo gå fint om jeg får positiv test i morgen, håper jeg hvertfallHaha, det hjelper litt på at jeg ikke er den eneste som tror det dukker opp strek på magisk vis, bare jeg tester mange nok ganger![]()

HåperDa tenker jeg positive testen er rett rundt hjørnetjeg ville testa på urin nr 2 i morgen tidlig
tipper positiv da
![]()
Haha, egentlig jeg ogJeg er sånn på g tester![]()
Det høres jo perfekt ut! Håper at det er knallsterke streker hos oss begge i morgenHaha ja helt enig! Jeg tror og håper jeg våkner til positiv test i morgen! Vi har lagt inn aksjer i går, i dag får vi ikke lagt inn noen, men i morgen og overmorgen får vi til så det burde jo gå fint om jeg får positiv test i morgen, håper jeg hvertfall