❤️IKM uke 23❤️

Det kan hende. Men så lenge du har noe regelmessig syklus og du pleier å ha EL rundt den tiden, så ville jeg ha stolt på den :) For meg hadde det vært mulig, da jeg har en syklus på alt fra 42-57 dager, om Ikke lenger. Så her sjekker jeg både tappen, temp og litt med ELtester :hilarious:
Jada, jeg pleier å ha 27 dager, og virker som om dag 10-12 er normalt for meg (har tempet i 3.5 sykluser), så det stemmer nok det. Wow! :wideyed:

Jeg satt akkurat og skulle skrive at jeg tror jeg har kjent ELsmerter i 4 dager nå. Første dagen på høyre side, andre på venstre, og i går og i dag i livmorsområdet. Det kan vel ikke vare så lenge? Jeg pleier ikke ha det, så aner ikke. Syns jeg også fortsatt har litt vannete utflod, men har ikke gått inn og sjekket teksturen. Akkurat det er ikke uvanlig for meg da, kan ha økt utflod i opptil en uke rundt EL, altså både før og etter.
Så det er litt sånn.. dette er litt sent til å være EL, men for tidlig til å være graviditet :wtf:

Jada, jeg pleier å ha 27 dager, og virker som om dag 10-12 er normalt for meg (har tempet i 3.5 sykluser), så det stemmer nok det. Wow! :wideyed:

Jeg satt akkurat og skulle skrive at jeg tror jeg har kjent ELsmerter i 4 dager nå. Første dagen på høyre side, andre på venstre, og i går og i dag i livmorsområdet. Det kan vel ikke vare så lenge? Jeg pleier ikke ha det, så aner ikke. Syns jeg også fortsatt har litt vannete utflod, men har ikke gått inn og sjekket teksturen. Akkurat det er ikke uvanlig for meg da, kan ha økt utflod i opptil en uke rundt EL, altså både før og etter.
Så det er litt sånn.. dette er litt sent til å være EL, men for tidlig til å være graviditet :wtf:

Umulig* :smiley-ashamed004

Vanskelig å si, kroppen er jo rar, men fantastisk :Heartred
Men høres litt likt ut som her!

Det var jo en veldig merkelig kommentar fra en lege å si. Ble jeg helt sjokkert. Folk har hatt covid uten vaksine og født friske barn. Vært omgangssyk, influensa, diabetes, ja you name it. Dette skal du ikke bekymre deg for ❤️ Om du er gravid så går det helt fint.
Tusen takk for betryggende svar! Det med at barnet kan være sykt er min krisemaksimering. Men ja, hun sa det kunne være påvirkende, men at man aldri vet.
Får jo litt angst, for jeg har tatt en del Paracet de siste dagene. Har sikkert ikke noe å si, men man blir jo ordentlige overtenkere i denne perioden:p

Tusen takk for betryggende svar! Det med at barnet kan være sykt er min krisemaksimering. Men ja, hun sa det kunne være påvirkende, men at man aldri vet.
Får jo litt angst, for jeg har tatt en del Paracet de siste dagene. Har sikkert ikke noe å si, men man blir jo ordentlige overtenkere i denne perioden:p
Paracet går helt fint å bruke, jeg lever på Paracet ❤️ :hilarious: Har et friskt barn:shy: og kronisk syk. Så ja.

Hadde trodd jeg skulle fått positiv test innen nå, men den er jammen meg knusende negativ enda :banghead: Blir skikkelig utålmodig!

Du er god! Tusen takk❤️ Og trist å høre du er kronisk syk. Det kan virkelig ikke være lett!
Er en sykdom mange lever godt med:) så er ikke farlig om man passer på❤️ Og jeg har det fint ❤️ Masse lykke til :) håper alt går bra ❤️ Når tester du?

Jeg venter også enda og begynner å bli veldig utålmodig! Godt vi er flere

Når pleier du å få EL etter positiv test?
Begynner å stresse veldig, siden jeg ikke ser antydning til strek på EL-testen engang, og jeg må være «on schedule» runden her for å rekke IVF neste syklus. Siste mulige «første mensdag» er 16.juni o_O

FF ombestemte seg, er vel mer enig i CD13 enn CD11. Jeg ser og at den har gitt meg IKM den 11. med en syklus på 29 dager, det er litt lenge for meg, så evt. testdato tror jeg må bli den 10. :joyful:
Screenshot_20220528-111123_FF App.jpg

Når pleier du å få EL etter positiv test?
Begynner å stresse veldig, siden jeg ikke ser antydning til strek på EL-testen engang, og jeg må være «on schedule» runden her for å rekke IVF neste syklus. Siste mulige «første mensdag» er 16.juni o_O
Jeg pleier å få el dagen etter positiv test, akkurat timer har jeg ikke tenkt over da, men på dagtid hvertfall❤️ Jeg skulle hatt positiv test i dag, men så langt ser det dessverre dårlig ut..
Uff skjønner du stresser ekstra da ja når det må klaffe med IVF! Jeg håper du får positiv test veldig snart, om det er noen trøst så pleier mine el tester å gå fra ganske blank til positiv samme dag

Endelig kryss:) og 3dpo i følge ff. Håper ikke mensen kommer cd23 denne syklusen også..

Vedlegg

• 587EDBC7-EB32-4B60-B9D6-87FB1EC7398B.jpeg
    587EDBC7-EB32-4B60-B9D6-87FB1EC7398B.jpeg
    428,1 KB · Visninger: 49
Jeg har mange tester liggende så tar nok en til dagen fra 5dpo kjenner jeg meg rett. Vet det ikke er vits så tidlig, men en strimmel i stede for å tenke at jeg har så lyst å teste får gå fint. Ellers spinner hode, tenk om el var tidligere osv. Egentlig en ulempe å finne ut av graviditet så tidlog uansett så forstår ikke hvor jeg ikke venter.. Da blir jo bare ventetiden til uke 12 enda lenger.. Men men nysgjerrigheten og kontrollbehovet tar overhånd. Gidder ikke prøve å la det være en gang

Back
Topp