❤️IKM uke 23❤️

Jaa du har helt rett! Ja du blir nok helt sikkert gravid veldig snart❤️ Såbra at dere greier å ha det sånn! Jeg er helt ekstrem og han får tydelig beskjed om når det skal leveres, og om det ikke går så blir jeg en heks haha :joyful: :joyful:
Håper det! :D Tror det er akkurat et sånt scenario han vil unngå :hilarious: Forsåvidt jeg også, men jeg er planleggingsmenneske, men samtidig så vil jeg jo ikke at det skal bli slitsomt heller. Flaks for meg så blir jeg jo kåtere rundt EL :joyful:

EL-slim og EL-smerter i dag. Vil det si at EL er i dag? Ville dere regnet det som 1dpo i morgen? :O (vil så gjerne inn med masse emoji her, men skriver fra mobilen og får ikke til) Virker så sur uten emoji :O

Håper det! :D Tror det er akkurat et sånt scenario han vil unngå :hilarious: Forsåvidt jeg også, men jeg er planleggingsmenneske, men samtidig så vil jeg jo ikke at det skal bli slitsomt heller. Flaks for meg så blir jeg jo kåtere rundt EL :joyful:
Hehe jaa.. ja her er det jeg som har mest sexlyst av oss dessverre så når det kommer til prøving skulle det vært omvendt, men vi greier jo 4-5 dager på rad når vi prøver nå, det bare er litt ekstra mas noen ganger :joyful:

EL-slim og EL-smerter i dag. Vil det si at EL er i dag? Ville dere regnet det som 1dpo i morgen? :O (vil så gjerne inn med masse emoji her, men skriver fra mobilen og får ikke til) Virker så sur uten emoji :O
Kanskje, hva er vanlig for deg? Jeg kan ha økt utflod i opptil en uke før og pleier ikke kjenne smerter. Denne gangen kom ikke den fruktbare utfloden før søndag, og syns jeg kjenner noe smerter i går og i dag. Kan være EL var i går, men usikker ennå, får se hvordan tempen stiger i morgen

Jeg har hatt el smerter i 3 dager nå og el slim i 1 uke ca. I følge testene har jeg el i morgen. Så det er umulig å si ❤️ Eneste måten å finne nøyaktig el er å tempe :) bare å humpe på :)

Igjen i natt var tempen lav, men skjøt opp da alarmen gikk. Så har brukt morgen-tempene i dag og i går i FF (men beholdt natt-tempene i den andre appen), og da sier den at jeg er 3 DPO! :wideyed: Tror ikke jeg er enig egentlig ass, får se om den flytter krysset de neste dagene :wtf:
Screenshot_20220526-101143_FF App.jpg

Igjen i natt var tempen lav, men skjøt opp da alarmen gikk. Så har brukt morgen-tempene i dag og i går i FF (men beholdt natt-tempene i den andre appen), og da sier den at jeg er 3 DPO! :wideyed: Tror ikke jeg er enig egentlig ass, får se om den flytter krysset de neste dagene :wtf:
Vis vedlegget 382205
Blir spennende å se i morgen da ☺️☺️

Blir spennende å se i morgen da ☺️☺️
Ja! De høyere morgentempene gir jo mening, må jo over minst 36.1 for at jeg skal ha hatt EL, men fortsatt ikke helt overbevist om CD11 :p Jaja, uansett når det var så har vi vel truffet med aksjer, såå

Snorkfrøken 85 - 37 - PP9 - B1 - EL 23/5 - IKM 5/6

Har nå hatt to runder med letrozol som ikke resulterte i noe, har nå pause fra letrozol denne PP. Har pcos og har lenge slitt med lange og ustabile sykluser, men denne gangen fikk jeg spontan el på cd18!
Hei, velkommen og lykke til! Skal jeg sette deg opp på mandag 6. da? :)

Startet med EL testing i dag og her er resultatet.
Tipper EL blir lørdag eller søndag :happy:
Ettersom jeg har brukt Clearblue sin fertilitetsmonitor viser den om fertiliteten er lav (0), høy eller på maks (viser bestandig lav/0 første dagen du tester).
8AAC86B7-84CD-4026-9E32-2C3657BF166C.jpeg

Har testet siden jabuar (testet ikke i mars da).
Virker som EL varier litt fra måned til måned hos meg ettersom dette er resultatene jeg har fått:
Januar:
Lav; cd 7
Høy; cd 9
Max; cd 14

Februar:
Lav; cd 10
Høy; cd 12
Max; cd 15

April:
Lav; cd 14
Høy; cd 16
Max; cd 17

Mai:
Lav; cd 16

Hakke hatt eggløsning ennå. Har så el smerter at jeg vurderer Paracet nå. Satset på gullegg..

Satser på å begynne aksjeleggingen i morgen, da skal det være to dager til el❤️ Så om el kommer når den skal så blir det perfekt timing med alle aksjer som vi har «planlagt»

Denne PPen ble IKKE som forventet. Jeg har egentlig vært hanglete siden søndag, men i går og i dag har det vært krise. Så ble ikke lagt inn flere aksjer. Feber, hoste, familiebesøk og sykt barn på toppen. Jaja…
Nesten sånn jeg håper det ikke går denne PPen. Noen som vet hvordan det er med tidlig graviditet og sykdom? Når jeg mistet i MA i 2019 hadde jeg vært syk rett etter og legen sa at det kunne vært en årsak, men at det vet man aldri. Det kunne jo vært hva som helst. Noen her som har noen erfaring/tanker om det? Så nå er jeg redd for at om jeg er gravid så enten mister jeg eller at barnet er sykt!:( sikkert helt fjerne tanker, men likevel har jeg de:/

Denne PPen ble IKKE som forventet. Jeg har egentlig vært hanglete siden søndag, men i går og i dag har det vært krise. Så ble ikke lagt inn flere aksjer. Feber, hoste, familiebesøk og sykt barn på toppen. Jaja…
Nesten sånn jeg håper det ikke går denne PPen. Noen som vet hvordan det er med tidlig graviditet og sykdom? Når jeg mistet i MA i 2019 hadde jeg vært syk rett etter og legen sa at det kunne vært en årsak, men at det vet man aldri. Det kunne jo vært hva som helst. Noen her som har noen erfaring/tanker om det? Så nå er jeg redd for at om jeg er gravid så enten mister jeg eller at barnet er sykt!:( sikkert helt fjerne tanker, men likevel har jeg de:/
Det var jo en veldig merkelig kommentar fra en lege å si. Ble jeg helt sjokkert. Folk har hatt covid uten vaksine og født friske barn. Vært omgangssyk, influensa, diabetes, ja you name it. Dette skal du ikke bekymre deg for ❤️ Om du er gravid så går det helt fint.

Har en litt god magefølelse denne måneden ☺️ Og samtidig ikke. Om dere skjønner hva jeg mener ☺️ Håper el har vært eller er rett rundt hjørnet. Smertene har gitt seg og vi skal til å «legge» oss :hilarious:

Jobb tidlig i morgen. Må levere frøkna i barnehagen før jobb også skal vi kjøre følge av likbilen til bestefar opp til kapellet. Han døde på mandag. Så i morgen blir fullpakka.
Så må få lagt inn litt sperm i banken i dag. I følge appene skal jeg ha el i morgen. Men jeg tror den er nå i skrivende stund. Tror det slapp «nu» :hilarious::hilarious:

Back
Topp