Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er usikker selv, har tatt tempen midt på natten i det siste, men tok den en gang til rundt da jeg skulle våkne, og da var den gått litt opp, men ikke nok til å tro at jeg har hatt EL.. Så vi må kanskje legge inn flere aksjer daEnda lav temp, så fortsatt ikke hatt el.. Hadde høy i går så var sikker på at nå var den her, men venter enda![]()

Så frustrerende å venteEr usikker selv, har tatt tempen midt på natten i det siste, men tok den en gang til rundt da jeg skulle våkne, og da var den gått litt opp, men ikke nok til å tro at jeg har hatt EL.. Så vi må kanskje legge inn flere aksjer da![]()
Cd er du på i dag? Tipper du har hatt el. Er ikke alltid den stiger så innmari mye de første dagene. Men du har hatt litt annerledes graf denne måneden?Er usikker selv, har tatt tempen midt på natten i det siste, men tok den en gang til rundt da jeg skulle våkne, og da var den gått litt opp, men ikke nok til å tro at jeg har hatt EL.. Så vi må kanskje legge inn flere aksjer da![]()
Jeg kjøper make sure lh tester fra meny. 100kr for 10Dere som tester etter EL på strimmel: hvor bestiller dere fra?
Har brukt EL tester, men var av den dyre sorten (clearblue sin som kostet rundt kr. 500 for 20 EL tester og 4 graviditetstester). Er usikker på om jeg skal prøve strimmeltest fra neste pp dersom det ikke klaffer denne runden.
Har også vurdert å tempe, men er vel sånn at du må ha minst 4 t sammenhengende søvn eller noe sånt for at målingene skal være pålitelige… og 4 t sammenhengende kan jeg bare drømme om!
Har fått meg time hos fastlege tirsdag i uke 24 bare for å sjekke at alt står bra til dersom jeg ikke får se to streker først. Håper i såfall at han kan gi meg noe som kan bedre sjansene våre.
Forrige spire satt på pp4 (sluttet på pillen i desember og den satt i april).
Startet prøvinga på nr. 2 i juni i fjor så blir redd for at vi ikke skal lykkes før det er for sent.
Blir jo ikke akkurat yngre heller![]()
Det var en mer overkommelig pris, men vi har ikke Meny butikk her jeg bor. Må kanskje ta en tur innom apoteket eller se på nett hva jeg kan finne dersom det ikke klaffer.Jeg kjøper make sure lh tester fra meny. 100kr for 10fornøyd med de
![]()

Ja, men må nesten bare se på tempen de neste dagene for å bli klokSå frustrerende å vente![]()

CD13 i dag, det er muligens litt sent for EL for meg, er litt usikker ennå siden første syklusen jeg tempet tror jeg at jeg begynte for sent, men virker som jeg har vanligvis på CD10-12, FF trodde CD13 forrige syklus da, men jeg var ikke helt enig. Tempen i natt var btw 35.88 og 35.97 i morges, så er fortsatt utrolig lavtCd er du på i dag? Tipper du har hatt el. Er ikke alltid den stiger så innmari mye de første dagene. Men du har hatt litt annerledes graf denne måneden?
Og ja, tempen min har vært veldig stabil (35.77-35.83) de siste 5 dagene 
Sniker her selv om jeg ikke hører til i denne gruppa. Jeg bestilte Make sure EL tester fra Farmasiet.no. De har rask levering, og veldig ofte tilbudDere som tester etter EL på strimmel: hvor bestiller dere fra?
Har brukt EL tester, men var av den dyre sorten (clearblue sin som kostet rundt kr. 500 for 20 EL tester og 4 graviditetstester). Er usikker på om jeg skal prøve strimmeltest fra neste pp dersom det ikke klaffer denne runden.
Har også vurdert å tempe, men er vel sånn at du må ha minst 4 t sammenhengende søvn eller noe sånt for at målingene skal være pålitelige… og 4 t sammenhengende kan jeg bare drømme om!
Har fått meg time hos fastlege tirsdag i uke 24 bare for å sjekke at alt står bra til dersom jeg ikke får se to streker først. Håper i såfall at han kan gi meg noe som kan bedre sjansene våre.
Forrige spire satt på pp4 (sluttet på pillen i desember og den satt i april).
Startet prøvinga på nr. 2 i juni i fjor så blir redd for at vi ikke skal lykkes før det er for sent.
Blir jo ikke akkurat yngre heller![]()

Tusen takk, da skal jeg sjekke dærSniker her selv om jeg ikke hører til i denne gruppa. Jeg bestilte Make sure EL tester fra Farmasiet.no. De har rask levering, og veldig ofte tilbud![]()

Ja, farmasiet leverer jo på dagen med porterbudy❤Tusen takk, da skal jeg sjekke dær![]()
Min temp og har vært veldig merkelig stabil denne syklusen. To hopp opp på 36.3 så ned igjen på 35.9-36.0. Pleier alltid å svinge litt så plutselig hopp, men man skal ikke forstå seg på kroppen.Ja, men må nesten bare se på tempen de neste dagene for å bli klokHvis EL blir i dag har vi hatt sex 2 og 4 dager før, ikke helt optimalt, så får se om vi klarer en runde når jeg er ferdig på jobb og før han drar på jobb
CD13 i dag, det er muligens litt sent for EL for meg, er litt usikker ennå siden første syklusen jeg tempet tror jeg at jeg begynte for sent, men virker som jeg har vanligvis på CD10-12, FF trodde CD13 forrige syklus da, men jeg var ikke helt enig. Tempen i natt var btw 35.88 og 35.97 i morges, så er fortsatt utrolig lavtOg ja, tempen min har vært veldig stabil (35.77-35.83) de siste 5 dagene
![]()
Jeg har også veldig kort lh topp. Så jeg må teste mange ganger den dagen jeg får high, for å få med meg peakNegativ eltest i dag, alltså helt blank nesten. Betyr det at el har vært, eller kommer i dag? Var nesten positiv i går, men miatenker at jeg har kort topp for jeg har aldri fått mer en 0,70-80 på premom.
Ja forrige syklus hadde jeg sånne "tsunamibølger" som ble større og større, men nå veldig stabilt, så kanskje den 35.97 kan bety at EL har vært, men vi hadde oss nå nettopp i tilfelle EL er i dagMin temp og har vært veldig merkelig stabil denne syklusen. To hopp opp på 36.3 så ned igjen på 35.9-36.0. Pleier alltid å svinge litt så plutselig hopp, men man skal ikke forstå seg på kroppen.