❤️IKM uke 23❤️

Hei hei, ikke vært på forum siden jeg var gravid med min nr to for 3 år siden. Men nå er vi klare for nr 3 og jeg trenger å snakke med folk som er i samme båt som meg. Jeg skal ta ut spiralen min i dag, så aner ikke hvordan tiden fremover blir, verken med mens, eggløsning osv. Er veldig spent på å se hvor lang tid det tar da den første ble til mens jeg gikk på p-piller og andre ble til på første forsøk.

Vil ha nr tre: 30 år-B3-PP1-EL:aner ikke-IKM: aner ikke
Hei og velkommen! :) Skjønner veldig godt det altså, det er så fint å ha forumet! Jeg bare legger deg til på søndagen jeg, så får du bare oppdatere underveis på hva som skjer :D

Det stiger ❤️ Gøy å følge med ❤️
B6AE8691-0681-4964-A76A-161142293982.jpeg

Nå må det vel nærme seg?? Rarest av alt er at i dag har jeg ingen smerter eller noe, får prøve å ta en til i kveld. Egentlig bare fordi jeg syns det er spennende å se og bli kjent med kroppen. Jeg har alltid trodd el var når smertene var verst og ferdig når de var over :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Visninger: 51
Åja glemte å oppdatere her, men ingen EL ennå, men den er forventet i dag, så er nok i rute :joyful:
Screenshot_20220524-101754_FF App.jpg

Skikkelig el smerter i dag. Guriland. ❤️ Sååå spennende. Heldigvis er mannen min en sexmaskin så vi har oss hver dag :hilarious: så og si. Lurer på om jeg må ta en el test senere i dag også. For nå tror jeg det nærmer seg veldig :)

Skikkelig el smerter i dag. Guriland. ❤️ Sååå spennende. Heldigvis er mannen min en sexmaskin så vi har oss hver dag :hilarious: så og si. Lurer på om jeg må ta en el test senere i dag også. For nå tror jeg det nærmer seg veldig :)
Så gøy! :woot:

Hei. Litt usikker på min syklus ennå etter fødsel. Ut i fra vanlig beregning skulle jeg hatt EL i forrige uke, men hadde smerter som jeg lurer på var eggløsning i går. Var i tillegg yr, så da ble det lagt inn aksjer

Hei. Litt usikker på min syklus ennå etter fødsel. Ut i fra vanlig beregning skulle jeg hatt EL i forrige uke, men hadde smerter som jeg lurer på var eggløsning i går. Var i tillegg yr, så da ble det lagt inn aksjer
Hei, vil du at jeg skal føre deg opp på listen? Lykke til :)

Tror jeg hører til her i stedet for uke 24
CD9 i dag, og gyn målte follikel til 14mm i går, så regner med EL i løpet av helga.

Kaffekoppen - 30 - B2 - PP11 - EL ca 28.05 - IKM ca 11.06

Jeg har blitt så bitter av all prøvingen, at jeg trykker unfollow på alle som annonserer graviditet på Instagram nå. Sykt mange som fikk barn etter oss er allerede godt på vei med nr 2. Alle (ja, alle…) i barselgruppa mi er gravide med nr 2, eller har født nr 2 allerede.

Har mest lyst til å bare sette meg i kjelleren og bli der

Tror jeg hører til her i stedet for uke 24
CD9 i dag, og gyn målte follikel til 14mm i går, så regner med EL i løpet av helga.

Kaffekoppen - 30 - B2 - PP11 - EL ca 28.05 - IKM ca 11.06
Jeg har blitt så bitter av all prøvingen, at jeg trykker unfollow på alle som annonserer graviditet på Instagram nå. Sykt mange som fikk barn etter oss er allerede godt på vei med nr 2. Alle (ja, alle…) i barselgruppa mi er gravide med nr 2, eller har født nr 2 allerede.

Har mest lyst til å bare sette meg i kjelleren og bli der
Velkommen til oss!
Uff, det er ikke noe godt. Håper virkelig det klaffer for dere nå! Siden du var hos gyn, får dere noe hjelp / utredning?

Velkommen til oss!
Uff, det er ikke noe godt. Håper virkelig det klaffer for dere nå! Siden du var hos gyn, får dere noe hjelp / utredning?
Takk ❤️

Jeg håper også at det klaffer nå, er så utrolig lei av å gå rundt å kjenne på skuffelsen måned etter måned.

Alle prøvene våre ser fine ut, egglederne er til og med nettopp sjekket og de er helt etter boken. Står på letrozol måneden her, og er henvist til IVF. Hvis vi er skikkelig heldige rekker vi å prøve på uttak/innsett i juni, men da er det mye som skal gå i orden nå o_O

Skjønner bare ikke hvorfor det ikke går, når de ikke finner noe galt med oss. Forrige gang satt den på PP5 (PP2 med el-testing og temping), så hadde håpt det skulle gå greit denne gangen også :(

Takk ❤️

Jeg håper også at det klaffer nå, er så utrolig lei av å gå rundt å kjenne på skuffelsen måned etter måned.

Alle prøvene våre ser fine ut, egglederne er til og med nettopp sjekket og de er helt etter boken. Står på letrozol måneden her, og er henvist til IVF. Hvis vi er skikkelig heldige rekker vi å prøve på uttak/innsett i juni, men da er det mye som skal gå i orden nå o_O

Skjønner bare ikke hvorfor det ikke går, når de ikke finner noe galt med oss. Forrige gang satt den på PP5 (PP2 med el-testing og temping), så hadde håpt det skulle gå greit denne gangen også :(
Er rart det der at det ikke går selv om alt er fint.. Håper at letrozol er det som skal til! :smiley-angelic001 Masse lykke til!

Har faktisk hatt masse el slim i dag! Aldri pleid å ha noe særlig av det egentlig, og jeg har prøvd både grapefruktkjerneekstrakt og hostesaft, denne runden tar jeg ingenting også er det liksom da jeg skal få det:banghead: Jeg skal ikke ha el før på søndag, men kanskje er jeg heldig å få el litt tidligere

Har faktisk hatt masse el slim i dag! Aldri pleid å ha noe særlig av det egentlig, og jeg har prøvd både grapefruktkjerneekstrakt og hostesaft, denne runden tar jeg ingenting også er det liksom da jeg skal få det:banghead: Jeg skal ikke ha el før på søndag, men kanskje er jeg heldig å få el litt tidligere
Åh, fantastisk! Jeg fikk sånn eggehvite for første gang (såvidt jeg vet) på søndag :woot: Satser på at det betyr at kroppene våre er klare for baby :dummy::dummy1:

Back
Topp