❤️IKM uke 23❤️

Har ikke flere el tester igjen. Men har sånne stikkende merkelige følelse i livmor liksom. Ikke sånne el smerter som jeg pleier å ha, men er litt ømt og rar følelse. Ikke hatt det etter el timeligere mener jeg :shy:
Når hadde du EL? Jeg kan ha det sånn et par dager etter :)

Jeg kjenner litt på blandede følelser nå, 15 dager siden jeg mistet, og vet liksom ikke om jeg skal tørre å håpe at kroppen er i gjenge..

Når hadde du EL? Jeg kan ha det sånn et par dager etter :)
Jeg hadde el enten torsdag eller i går. Jeg tror jeg hadde det torsdag kveld/natt. Så er enten 1 eller 2 dpo. Fikk positiv test onsdag og knallsterk torsdag. Torsdag kveld var alle smerter borte, og jeg hadde ekstreme el smerter denne måneden.

Cd 18 i dag og fortsatt ikke positiv EL test. Er nå også fri for EL tester. Testet tidligere i dag med fertilitetsmonitor og fikk da høy, men syntes ikke streken så noe merkbart sterkere ut enn i går. Meget mulig at TR kommer først i uke 24 for meg da (gitt at det ikke klaffer denne pp’en). EL har kommet senere i syklusen for hver måned jeg har testet.
Veldig glad for at jeg har ordnet legetime slik at vi kan få satt hjulene i gang dersom det ikke blir februarspire på oss.

Cd 18 i dag og fortsatt ikke positiv EL test. Er nå også fri for EL tester. Testet tidligere i dag med fertilitetsmonitor og fikk da høy, men syntes ikke streken så noe merkbart sterkere ut enn i går. Meget mulig at TR kommer først i uke 24 for meg da (gitt at det ikke klaffer denne pp’en). EL har kommet senere i syklusen for hver måned jeg har testet.
Veldig glad for at jeg har ordnet legetime slik at vi kan få satt hjulene i gang dersom det ikke blir februarspire på oss.
Håper du får svar hos legen og at dere kan finne ut av hva som skjer :) ❤️ Er jo gjerne sånn at når man blir eldre så minker jo antall egg, som modnes, og da kan det jo hende at litt hjelp kan gjøre susen ❤️

Dagens første el-test (på 2. urin) er enda ikke positiv :banghead:

Vedlegg

• C141AC52-5C6A-4963-9034-0BCA9572F5BB.jpeg
    C141AC52-5C6A-4963-9034-0BCA9572F5BB.jpeg
    1 MB · Visninger: 48
Sniker her :happy: ja du kan få verking i korsryggen av el. Nå er det bare å kjøre på!
Okei så bra! Ble litt stresset hehe, vi fikk lagt inn aksjer nå også skal vi faktisk slå til med en runde i morgen tidlig før jobb klokka 7! Jeg pleier å få el tidlig på dagen etter positiv test så aksjer i 7 tiden i morgen burde være helt perfekt, håper bare mannen greier å levere så tidlig :shy:

Okei så bra! Ble litt stresset hehe, vi fikk lagt inn aksjer nå også skal vi faktisk slå til med en runde i morgen tidlig før jobb klokka 7! Jeg pleier å få el tidlig på dagen etter positiv test så aksjer i 7 tiden i morgen burde være helt perfekt, håper bare mannen greier å levere så tidlig :shy:
Vekk han med en god BJ, så skal han nok levere skal du se :hilarious:

God morgen!
Her var tempen nøyaktig lik til samme tid, selv etter drikking i går :woot:
Fikk en del creamy utflod i går merket jeg, som tørket hvitt i trusa. Ellers ikke noe annet
Screenshot_20220529-111541_FF App.jpg

Back
Topp