❤️IKM uke 23❤️

Om jeg begynner så smått å blø fredag kveld om 2 uker som jeg har gjort de siste mnd så er jeg 3 dpo i dag. Ser ut som om el var torsdag kveld så da stemmer det ganske bra :) gleder meg sånn til å teste. Jeg klarer ikke vente. :hilarious: :hilarious:

Om jeg begynner så smått å blø fredag kveld om 2 uker som jeg har gjort de siste mnd så er jeg 3 dpo i dag. Ser ut som om el var torsdag kveld så da stemmer det ganske bra :) gleder meg sånn til å teste. Jeg klarer ikke vente. :hilarious: :hilarious:
Jeg gleder meg til du skal teste! Spesielt siden du har så troa selv denne runden❤️ Du er vel også en tidlig tester? :angelic:

Ja! Nå er jeg vell en av de siste til å teste i gruppa så da kan jeg dempe testetrangen min med alle deres tester etterhvert her❤️
Altså jeg skal vente til etter IKM eventuelt, så det blir ikke før 10. :hilarious:

Syns dette er så fascinerende. Har sett på den i noen dager nå, men siden jeg er litt usikker på EL føles det ut som jeg har vært stuck på 3-4 DPO leenge nå :hilarious: Jeg er definitivt 4 nå, kanskje 5. Spennende :D
implantation-process.jpg

Det er så spennende
Ja, sitter og kjenner litt småtteri akkurat nå, vet ikke om jeg vil kalle det stikninger eller murringer, er så mildt. Så jeg lurer jo på om jeg faktisk er 5 eller 6 DPO, og da er det jo mulig at noe holder på å skje :nailbiting:

Fortsatt negativ EL-test her, ble liksom aldri positiv, og nå synes jeg testene blir svakere og.. Er det mulig at EL har kommet flere dager tidligere og at jeg har misset den? Har testet de 3 siste dagene. Selv håper jeg heller at den kommer litt senere. Noen andre som aldri får positive EL-tester? Mine bare forblir svake liksom.. Men har EL-smerter nå, så krysser fingrene for at EL er rundt hjørnet.

Fortsatt negativ EL-test her, ble liksom aldri positiv, og nå synes jeg testene blir svakere og.. Er det mulig at EL har kommet flere dager tidligere og at jeg har misset den? Har testet de 3 siste dagene. Selv håper jeg heller at den kommer litt senere. Noen andre som aldri får positive EL-tester? Mine bare forblir svake liksom.. Men har EL-smerter nå, så krysser fingrene for at EL er rundt hjørnet.
Tester du mer enn én gang for dagen? Du kan jo ha misset peaken din. Ellers så har jeg lest folk her inne si at de ikke får helt positive, men at EL skjer likevel, også at du kan se hvis kroppen din prøver flere ganger på EL men at egget ikke slipper. Da er det jo greit å tempe i tillegg så du kan være sikker på at EL skjer og når :happy:

Tester du mer enn én gang for dagen? Du kan jo ha misset peaken din. Ellers så har jeg lest folk her inne si at de ikke får helt positive, men at EL skjer likevel, også at du kan se hvis kroppen din prøver flere ganger på EL men at egget ikke slipper. Da er det jo greit å tempe i tillegg så du kan være sikker på at EL skjer og når :happy:

Tester 2 ganger daglig. Kanskje jeg får begynne med å tempe i tillegg da, fra neste PP. Midt i flytteprosess, så pakket ned termometeret. Hvordan gjør man det med temping? Er det rett etter man våkner? :)

Back
Topp