Klagetråd

Fysj, så kvalm idag:shifty: 11+1. Og så mye luft som vil ut i alle kanter:wtf: Har begynt å gi opp drømmen om at kvalmen gir seg på 12+0 denne gangen, kommer nok til å vare til minst 15-16 som sist:hungover:

Fysj, så kvalm idag:shifty: 11+1. Og så mye luft som vil ut i alle kanter:wtf: Har begynt å gi opp drømmen om at kvalmen gir seg på 12+0 denne gangen, kommer nok til å vare til minst 15-16 som sist:hungover:

Usj, føler med deg! Min kvalme har vart fra rundt uke 7, men nå i uke 11 har kvalmen nådd en helt ny topp.. første gang i går jeg ikke har kasta opp på ei uke :wacky:

Har ikke brekt meg eller kastet opp på to uker, men kvalmen er der konstant og jeg føler jeg kjemper en kamp mot min egen kropp for å klare å holde på det jeg får i meg.

Heldigvis hjelper prostafen nok til at jeg klarer å få i meg mat. Men nå i uke 11 har kvalmen blitt mye værre på kvelden enn det den har vært tidligere. Det er til tider vanskelig å få sove når det blir så ille.
Men jeg tenker og at alt i alt er jeg heldig som slipper oppkast hver dag og veskebehandling som andre må gjennom. :Heartred

Har ikke brekt meg eller kastet opp på to uker, men kvalmen er der konstant og jeg føler jeg kjemper en kamp mot min egen kropp for å klare å holde på det jeg får i meg.

Heldigvis hjelper prostafen nok til at jeg klarer å få i meg mat. Men nå i uke 11 har kvalmen blitt mye værre på kvelden enn det den har vært tidligere. Det er til tider vanskelig å få sove når det blir så ille.
Men jeg tenker og at alt i alt er jeg heldig som slipper oppkast hver dag og veskebehandling som andre må gjennom. :Heartred

Jaa, den kveldskvalmen er grusom! Hadde ikke den sist! Klarer ikke å bestemme meg for om det er best å være oppe litt lenger for å få i meg mere mat, så morgenen ikke blir så ille, eller om det er best å bare gå å legge seg med en gang den kommer :wacky: Baah.

Jaa, den kveldskvalmen er grusom! Hadde ikke den sist! Klarer ikke å bestemme meg for om det er best å være oppe litt lenger for å få i meg mere mat, så morgenen ikke blir så ille, eller om det er best å bare gå å legge seg med en gang den kommer :wacky: Baah.

Hadde det desverre sist også, men klarer heller ikke å bestemme meg helt for hva som er best. Ofte kommet den rundt samme tid som jeg skal ta prostafen igjen så må nesten bli sittende oppe en stund etter den er tatt så den ikke kommer opp igjen med en gang... :depressed:

Husker jeg irreterte min mann sist med å knaske på gulrøtter i sengen når jeg hadde lagt meg :hilarious:

Egentlig ikke slitt noe med søvnen, men i natt har det vært helt forferdelig.. finner ingen god liggestilling, bare vrir og vender på meg også må jeg på do hver time i tillegg. Er jo trøtt, men samtidig ikke :wacky:

Lenge siden noen har klaga nå, så da får jeg klage litt! :hilarious: Slet med mye neseblod før graviditeten og kunne blø neseblod en gang i uka, men nå.. fy søren, om det ikke er hver dag så er det nesten :hungover: Kan jo ikke bruke nesespray heller for begynner å blø neseblod av nesespraybruk.. vet ikke om noen har erfaring med saltvann? For er jo tett i nesa og da jeg snyter meg så begynner jeg da å blø. Er verst på mårran altså. :p

Lenge siden noen har klaga nå, så da får jeg klage litt! :hilarious: Slet med mye neseblod før graviditeten og kunne blø neseblod en gang i uka, men nå.. fy søren, om det ikke er hver dag så er det nesten :hungover: Kan jo ikke bruke nesespray heller for begynner å blø neseblod av nesespraybruk.. vet ikke om noen har erfaring med saltvann? For er jo tett i nesa og da jeg snyter meg så begynner jeg da å blø. Er verst på mårran altså. :p
Prøv neseskyller/nesehorn som du får kjøpt på apoteket. Då får du skylt ut mykje som kan irritere i slimhinnene og forhåpentligvis unngå litt neseblod.

Sleit med det eg også då eg var gravid med første, men det var mykje pga byggestøv frå huset vi holdt på med.

Prøv neseskyller/nesehorn som du får kjøpt på apoteket. Då får du skylt ut mykje som kan irritere i slimhinnene og forhåpentligvis unngå litt neseblod.

Sleit med det eg også då eg var gravid med første, men det var mykje pga byggestøv frå huset vi holdt på med.

Takk for tips! Da skal jeg prøve det :happy:

Syntes det var så rar lyd i bilen i dag på veg til barnehagen, men har ikkje så veldig veg og tenkte ikkje så mykje meir over det. Vel framme oppdaga eg at det eine dekket var heilt flatt :banghead: Heldigvis hadde eg kollegaer med utstyr til å fiks det midlertidig, slik at eg får med meg ungane heim igjen.

Bekkene har begynt og slippe opp, og jeg sliter mye med smerter i ryggmusklatur og høyre side. Nå er jeg opp hver andre time om natta å skrur av å på varmeputa igjen så jeg får sove... Er 26+4, så skal dette fortsette helt til fødsel så er jeg vel underernært på søvn før ungen i det heletatt har kommet til verden. Blir sliten av og ha vondt i kroppen hele døgnet merker jeg

I går la vi om til sommerdekk, i natt snødde det... Heldigvis berre bittelitt snø på bakken så det gjekk greitt å kjøre likevel.

Bekkene har begynt og slippe opp, og jeg sliter mye med smerter i ryggmusklatur og høyre side. Nå er jeg opp hver andre time om natta å skrur av å på varmeputa igjen så jeg får sove... Er 26+4, så skal dette fortsette helt til fødsel så er jeg vel underernært på søvn før ungen i det heletatt har kommet til verden. Blir sliten av og ha vondt i kroppen hele døgnet merker jeg
Høres tøft ut. Hvordan har de siste dagene vært?

Høres tøft ut. Hvordan har de siste dagene vært?

De har vært av å på, noen netter bedre enn andre.. Fikk kommet meg til fysio og da fikk jeg påvist bekkenløsning, så det forklarer jo smertene i ryggen... Så man får vel bare prøve å gjøre det beste utav det.. Skal få behandling 2 dager denne uka. Regner med det blir 2 eller 3 neste uke også
Nå har jo magen begynt å bli en del større så nå har man både smerter i rygg å mage det blir vel tøyd såppas nå at det er vel derfor

Jeg tyr til paracet når jeg er desperat nok...

De har vært av å på, noen netter bedre enn andre.. Fikk kommet meg til fysio og da fikk jeg påvist bekkenløsning, så det forklarer jo smertene i ryggen... Så man får vel bare prøve å gjøre det beste utav det.. Skal få behandling 2 dager denne uka. Regner med det blir 2 eller 3 neste uke også
Nå har jo magen begynt å bli en del større så nå har man både smerter i rygg å mage det blir vel tøyd såppas nå at det er vel derfor

Jeg tyr til paracet når jeg er desperat nok...
Blir nok godt å få litt behandling :) bekkenløsning kan være ganske så vondt!

Blir nok godt å få litt behandling :) bekkenløsning kan være ganske så vondt!

Ja ser fram til det! Det som er litt synd er at fysio ikke får gitt samme behandling nå som tidligere når jeg kunne ligge på magen nå er det UMULIG ‍♀️ å ligge på magen

Jeg sliter nok med litt vann i kroppen, spesielt beina som hovner opp i løpet av kvelden. Men i går så strikka jeg en del, og nå har jeg så vondt i ene håndleddet at jeg klarer nesten ikke bruke hånda.. :sorry: kjennes stivt og stølt ut.

Yey, halsbrann og forkjølelse med hoste fra helvette hadde man ikke kynnere fra før av så har man det iallefall nå stakkars liten som ligger i magen og bli skviset av at mamma hoster så fælt får sikkert hodepine av den bjeffinga mihadde en svak runde med forkjølelse, så fikk mannen en heftig runde med forkjølelse som smått begynner og slippe taket, ja da får jeg helvettes runden

Eg er skikkelig sliten i dag. Klarte betre 2 timer på jobb før eg måtte gi meg. Smerter i bekkenet og masse kynnere! Det tar på med påskeferie når ein har barn frå før merker eg. Håper formen kjem seg, hvis ikkje trur eg eg må kaste inn håndkleet og be om 100% sjukemelding nå på slutten.

Back
Topp