Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fysj, så kvalm idag11+1. Og så mye luft som vil ut i alle kanter
Har begynt å gi opp drømmen om at kvalmen gir seg på 12+0 denne gangen, kommer nok til å vare til minst 15-16 som sist
![]()

Har ikke brekt meg eller kastet opp på to uker, men kvalmen er der konstant og jeg føler jeg kjemper en kamp mot min egen kropp for å klare å holde på det jeg får i meg.
Heldigvis hjelper prostafen nok til at jeg klarer å få i meg mat. Men nå i uke 11 har kvalmen blitt mye værre på kvelden enn det den har vært tidligere. Det er til tider vanskelig å få sove når det blir så ille.
Men jeg tenker og at alt i alt er jeg heldig som slipper oppkast hver dag og veskebehandling som andre må gjennom.![]()
Baah.Jaa, den kveldskvalmen er grusom! Hadde ikke den sist! Klarer ikke å bestemme meg for om det er best å være oppe litt lenger for å få i meg mere mat, så morgenen ikke blir så ille, eller om det er best å bare gå å legge seg med en gang den kommerBaah.

Slet med mye neseblod før graviditeten og kunne blø neseblod en gang i uka, men nå.. fy søren, om det ikke er hver dag så er det nesten
Kan jo ikke bruke nesespray heller for begynner å blø neseblod av nesespraybruk.. vet ikke om noen har erfaring med saltvann? For er jo tett i nesa og da jeg snyter meg så begynner jeg da å blø. Er verst på mårran altså. Prøv neseskyller/nesehorn som du får kjøpt på apoteket. Då får du skylt ut mykje som kan irritere i slimhinnene og forhåpentligvis unngå litt neseblod.Lenge siden noen har klaga nå, så da får jeg klage litt!Slet med mye neseblod før graviditeten og kunne blø neseblod en gang i uka, men nå.. fy søren, om det ikke er hver dag så er det nesten
Kan jo ikke bruke nesespray heller for begynner å blø neseblod av nesespraybruk.. vet ikke om noen har erfaring med saltvann? For er jo tett i nesa og da jeg snyter meg så begynner jeg da å blø. Er verst på mårran altså.
![]()
Prøv neseskyller/nesehorn som du får kjøpt på apoteket. Då får du skylt ut mykje som kan irritere i slimhinnene og forhåpentligvis unngå litt neseblod.
Sleit med det eg også då eg var gravid med første, men det var mykje pga byggestøv frå huset vi holdt på med.

Heldigvis hadde eg kollegaer med utstyr til å fiks det midlertidig, slik at eg får med meg ungane heim igjen.Vi snakka om å legge over i helga.. våknet til snø vi også så det passa greit å ikke ha gjort det likevelI går la vi om til sommerdekk, i natt snødde det... Heldigvis berre bittelitt snø på bakken så det gjekk greitt å kjøre likevel.
Høres tøft ut. Hvordan har de siste dagene vært?Bekkene har begynt og slippe opp, og jeg sliter mye med smerter i ryggmusklatur og høyre side. Nå er jeg opp hver andre time om natta å skrur av å på varmeputa igjen så jeg får sove... Er 26+4, så skal dette fortsette helt til fødsel så er jeg vel underernært på søvn før ungen i det heletatt har kommet til verden. Blir sliten av og ha vondt i kroppen hele døgnet merker jeg
Høres tøft ut. Hvordan har de siste dagene vært?
Blir nok godt å få litt behandlingDe har vært av å på, noen netter bedre enn andre.. Fikk kommet meg til fysio og da fikk jeg påvist bekkenløsning, så det forklarer jo smertene i ryggen... Så man får vel bare prøve å gjøre det beste utav det.. Skal få behandling 2 dager denne uka. Regner med det blir 2 eller 3 neste uke også
Nå har jo magen begynt å bli en del større så nå har man både smerter i rygg å mage det blir vel tøyd såppas nå at det er vel derfor
Jeg tyr til paracet når jeg er desperat nok...
Blir nok godt å få litt behandlingbekkenløsning kan være ganske så vondt!