Klagetråd

Babyshark

Glad i forumet
Vi må da ha en tråd her inne hvor vi kan klage så mye vi vil over de minste ting? Slipper vi å slippe ut all frustrasjon på mannfolkene hjemme, som ikke forstår alltid hvordan det er å være gravidxsmile5
 
Aaarrrgh, som jeg skrev i «hva gjør du i dag»-tråden: Hormonella! Snart-3-åringen gjør meg sprøøøø!
 
Jeg stresser litt over at jeg har så lite symptomer denne gang iforhold til da jeg ble gravid i august. Da kjente jeg det så godt på kroppen, var svimmel og småkvalm. Nå kjenner jeg så lite til den "gravid" følelsen..Jeg har superømme pupper og er veldig trøtt, men glemmer ut til tider at jeg faktisk er gravid:wtf: Jeg hadde omtrendt ingen symptomer med nr 1 heller da, men siden jeg hadde en SA for en mnd si stresser jeg mer med alt nå..
 
Aaarrrgh, som jeg skrev i «hva gjør du i dag»-tråden: Hormonella! Snart-3-åringen gjør meg sprøøøø!
Kjenner den, de kan det å teste grenser i trassalderen:woot: Har vert veldig hormonell rundt mannen også da, han kan også irritere meg til tider:smiley-bounce022
 
Jeg stresser litt over at jeg har så lite symptomer denne gang iforhold til da jeg ble gravid i august. Da kjente jeg det så godt på kroppen, var svimmel og småkvalm. Nå kjenner jeg så lite til den "gravid" følelsen..Jeg har superømme pupper og er veldig trøtt, men glemmer ut til tider at jeg faktisk er gravid:wtf: Jeg hadde omtrendt ingen symptomer med nr 1 heller da, men siden jeg hadde en SA for en mnd si stresser jeg mer med alt nå..
Forstår godt at du stresser mer med alt. Håper at du klarer å ha fokus på at alle svangerskap kan være ulike, og at du allerede har opplevd å ha er med nesten ingen symptomer. Både mange og få symptomer er normalt :Heartred
 
Ukene går alt for sakte med tanke på graviditeten, og alt for fort med alt annet… jeg er uendelig sliten og blir frustrert over alt.. kalkunkorv lukter rart..
 
Er så ekstremt trøtt, at alt for mye blir satt på vent her hjemme. Skulle ønsker mannen hadde sett mer av det som trenger å gjøres :shifty:
 
Unnskyld meg, men kramper under foten og i helen?! Hvordan skal jeg liksom få tøyd ut det
 
Irriterer meg over Rfsu testene jeg har, synes de er så dårlige iforhold til andre tester jeg har testet. For det første tar de såå lang tid før streken kommer(og blir sterk). Når testene er tørket blir strekene fort svakere, og de blir så fort stygge at det er vanskelig å sjekke stigning..:arghh: Jaja jeg ser jo stigning da, og skal snart kjøpe meg flere digitale så må bare tåle de 3 rfsu testene jeg har igjen :shifty:
 
Jeg tror jeg har fått bihulebetennelse:shifty: Det har jeg egentlig trodd i en uke nå, på grunn av vondt i alle tennene på høyre side, høyre kinn, høyre side av nesen, og høyre side av pannen. Jeg har hatt det en gang tidligere, og da var jeg så dårlig at jeg ikke var i tvil om at jeg burde kontakte lege. Nå føler jeg at det ikke slår helt ut, og at jeg derfor ikke trenger å ringe legen. Noen dager klarer jeg meg helt greit, andre dager trenger jeg en paracet. Men som gravid vil jeg jo ikke fortsette med smertelindrende i all evighet..:wtf:
 
Gravidhjerne i praksis, mere glemsk enn før og da blir det mere arbeid på meg igjen for å bestå… får henge i og jobbe dag Og kveld de neste ukene så dette ikke er forgjeves
 
Jeg tror jeg har fått bihulebetennelse:shifty: Det har jeg egentlig trodd i en uke nå, på grunn av vondt i alle tennene på høyre side, høyre kinn, høyre side av nesen, og høyre side av pannen. Jeg har hatt det en gang tidligere, og da var jeg så dårlig at jeg ikke var i tvil om at jeg burde kontakte lege. Nå føler jeg at det ikke slår helt ut, og at jeg derfor ikke trenger å ringe legen. Noen dager klarer jeg meg helt greit, andre dager trenger jeg en paracet. Men som gravid vil jeg jo ikke fortsette med smertelindrende i all evighet..:wtf:

Hadde selv skikkelig bihulebetennelse sist jeg var gravid. Prøvde også å holde ut uten smertestillende og nesespray, men ble så ille til slutt at jeg måtte til legen. Skjønner godt at du vil avvente og se, ta vare på deg selv og masse god bedring :happy:
 
Hadde selv skikkelig bihulebetennelse sist jeg var gravid. Prøvde også å holde ut uten smertestillende og nesespray, men ble så ille til slutt at jeg måtte til legen. Skjønner godt at du vil avvente og se, ta vare på deg selv og masse god bedring :happy:
Takk for det! Håper at det roer seg snart. Begynte med 1 uke vanlig forkjølelse, så har vært litt ute av det i over 2 uker nå :shifty:
 
Sliter med å sovne igjen etter å ha våkna på natta. Frøkena har en periode med veldig urolig søvn, så blir en del oppvåkninger :sleep002
 
Er... Så... Vemmelig i magen! Ulmende kvalme, føles sulten OG mett konstant og på likt! Føles som om det jeg spiser aldri passerer magesekken.
Hadde ikke lyst på mat i går, så starta dagen med vannmelon og iskaffe (rar kombo), men vannmelonen smakte kattepiss, og iskaffeen ble liggende å ulme i magen helt fram til middag i 3tiden. Det vil si ca 6 timer fra iskaffeen til middag, og middagen ble liggende å ulme fram til jeg la meg for å slippe å kjenne mer på det:spitoutdummy: elsk!
 
Vil..ikke..klage..men jeg ER SÅ KVALM :arghh: Så uggen. :(

kan man få tabletter mot kvalme, eller må det være oppkast inni bildet?
 
Mannen synes det er SÅ morsomt at jeg er så hormonell, så han gjør alt han kan for å plage meg. Altså:eek::eek::mad: Han tror nok at jeg tuller litt med at jeg blir så sint, men jeg kjenner faktisk det koooker inni meg når han holder på:shifty: Skal han være i livet gjennom svangerskapet bør han vurdere å stoppe litt altså..:woot:
 
Back
Topp