Klagetråd

Mandag for en uke siden fikk jeg 2-3 på cb digital. Da jeg tok den siste digitale i dag tidlig fikk jeg også 2-3. Har hatt svake tester hele veien, så nå føler jeg meg nesten sikker på at dette ikke går veien :( Produserte hcg ganske kjapt sist svangerskap.

Mandag for en uke siden fikk jeg 2-3 på cb digital. Da jeg tok den siste digitale i dag tidlig fikk jeg også 2-3. Har hatt svake tester hele veien, så nå føler jeg meg nesten sikker på at dette ikke går veien :( Produserte hcg ganske kjapt sist svangerskap.
Det tok 9 dager fra jeg fikk 2-3 til jeg fikk 3+. Ikke gi opp❤️

Jeg er så redd for å miste... Hadde småblødning i helgen og igjen i går natt. Det er ikke mye. Jeg bare legger merke til litt farge på papiret når jeg tørker, også graver jeg litt, og finner bittelitt utflod med lyserød farge. Jeg har også murringer av og på hele tiden. Jeg vet at det er vanlig å blø i tidlig graviditet, men jeg er likevel redd. Flyr på do hele tiden og klarer ikke roe meg selv når papiret er hvitt...

Har blitt sykere enn jeg kan huske å ha vært på hundre år :dead: Trodde først det var svangerskapskvalmen som meldte seg latterlig tidlig, men så gikk det over i full omgangssyke og diaré og grusom allmenntilstand og feber. Æææh. Ingen rundt meg er syke. Hva skjer!? :dead:

4+1 og ryggen/bekkenet gjør så voondt :arghh: gruer meg til utviklingen:bag: skal starte på fysioterapi på fredag. Håper det kan gjør underverker. Hadde plager forje svangerskap. Men ikke så tidlig...

5+0, kvalm og følelse av å være på sjøen hver gang jeg prøver å slappe av. Jobber nattevakt og fikk knappe 5 timer søvn før ny vakt i natt. Hjelper ikke akkurat på trøttheten som fra før var overskyggende. Skulle gjerne hatt 12 timer til i døgnet.. er veldig redd for å miste, men har ikke nok tid til å gi kroppen tid til å hvile utover det jeg allerede gjør. Blææh

Klager over elendig søvn de siste dagene :dead: Har slitt med søvn i alle svangerskapene, men da senere/ lengre på vei. Tror jeg sliter så tidlig nå fordi stoffskifte og neg tanker påvirker søvnen :meh:

Når jeg våknet i dag gikk rommet rundt:confused: Har nok spist og drukket for dårlig før jeg la meg, urinen var ganske mørk. Svimmelheten ga seg ikke etter jeg hadde spist og drukket heller, så jeg måtte holde meg hjemme i dag. Tør ikke å kjøre i en halvtime på motorvei når det føles som at jeg kan besvime når som helst:( Er det noen som vet hva som kan hjelpe mot svimmelhet?

Når jeg våknet i dag gikk rommet rundt:confused: Har nok spist og drukket for dårlig før jeg la meg, urinen var ganske mørk. Svimmelheten ga seg ikke etter jeg hadde spist og drukket heller, så jeg måtte holde meg hjemme i dag. Tør ikke å kjøre i en halvtime på motorvei når det føles som at jeg kan besvime når som helst:( Er det noen som vet hva som kan hjelpe mot svimmelhet?
Jeg ble svimmel i uke 18 med første, heeelt grusomt! De fant ikke ut hvorfor, mente det var hormoner. Jernmangel kan det også være

Salt kan hjelpe mot svimmelhet. Jeg blir svimmel/ hodepine av å kutte ned på kaffe nå.

Har så MYE kviser! Blir gal. Kommer jo i hele ansiktet. Kan ikke huske dette fra de andre svangerskapene

Jeg ble svimmel i uke 18 med første, heeelt grusomt! De fant ikke ut hvorfor, mente det var hormoner. Jernmangel kan det også være

Takk for svar! Ja, det er noe dritt rett og slett:arghh:Legen sa vi skulle ta blodprøver sånn rundt uke 12, føler det er lenge å vente.

Har vondt i hofter og korsrygg i dag. Må snakke med sjefen min om tilrettelegging trur eg, for eg blir så sliten av å ha vondt. Har kontorjobb og har ikkje heve/senkepult og ein kontorstol som ikkje er spesielt god. Veit at variasjon er nøkkelen for mitt bekken når eg er gravid så om han vil ha meg på jobb lengst mulig treng eg både ny pult og stol.

Hadde egentlig ikkje tenkt å seie noko før TUL men trur eg må det om dette fortsetter.

Nå var det over en uke siden sist, så da er det vel på tide for kroppen å skremme meg igjen med svak blødning og lette kramper igjen :sorry:

Begynner å lure på om jeg får bekkenløsning så tidlig.. Var ute og gikk søndag og fikk ondt i nedre del av ryggen/hofter. Gikk over.. Men nå får jeg ikke sove.. Gjør ondt på høyre siden av ryggen/hofte og hjalp ikke å massere! Kan det være tilfellet eller bekkenløsning på gang så tidlig? Skal nevne det for jm når jeg får tak i henne.

Begynner å lure på om jeg får bekkenløsning så tidlig.. Var ute og gikk søndag og fikk ondt i nedre del av ryggen/hofter. Gikk over.. Men nå får jeg ikke sove.. Gjør ondt på høyre siden av ryggen/hofte og hjalp ikke å massere! Kan det være tilfellet eller bekkenløsning på gang så tidlig? Skal nevne det for jm når jeg får tak i henne.
Ja det kan være bekkenløsning så tidlig. Eg har også murringer/smerter i hoftene stort sett kvar dag. Veit at det for min del blir verre av å sitte i ro på kontorstolen heile dagen og blir nødt til å be om tilpassing på jobb snart. Men om det ikkje blir verre smerter venter eg til etter TUL.

Back
Topp