Klagetråd

Har du tatt en covid-test? Er visst mye smitte for tiden o_O
Har tatt test, var negativ.

Fikk plutselig synsforstyrrelser og tok da blodtrykket som var høyt, ringte derfor føden. Veldig aktiv baby, litt for høy puls, men etter flimringen ble borte var blodtrykket bra, og urinen fin, så ble sendt hjem:) Hun kunne se jeg hadde mye tak da, så kanskje det er håp om fødsel snart.
 
Er så leeeeei! Hoster enda, har nå skikkelig vondt i siden når jeg hoster, kontroll hos legen i morgen, får se hva hun sier.
Termin på onsdag, var heeeelt sikker på at jeg skulle føde før med tanke på at det er 3., men neida.. sliten, trøtt og varm og tenker bare på fødsel.
Sånn, klaging over :p
 
Er så leeeeei! Hoster enda, har nå skikkelig vondt i siden når jeg hoster, kontroll hos legen i morgen, får se hva hun sier.
Termin på onsdag, var heeeelt sikker på at jeg skulle føde før med tanke på at det er 3., men neida.. sliten, trøtt og varm og tenker bare på fødsel.
Sånn, klaging over :p
Føler med deg! 3 uka her med hosting, men her kom frøkna 11 dager før termin, så hun er snart 2 uker nå :)
Masse god bedring og til lykke med fødsel etter hvert :Heartred
 
Føler med deg! 3 uka her med hosting, men her kom frøkna 11 dager før termin, så hun er snart 2 uker nå :)
Masse god bedring og til lykke med fødsel etter hvert :Heartred
Du er heldig :D
Tusen tusen takk <3
 
Er så leeeeei! Hoster enda, har nå skikkelig vondt i siden når jeg hoster, kontroll hos legen i morgen, får se hva hun sier.
Termin på onsdag, var heeeelt sikker på at jeg skulle føde før med tanke på at det er 3., men neida.. sliten, trøtt og varm og tenker bare på fødsel.
Sånn, klaging over :p
Ånei, så kjipt. Har hørt at det ofte er sånn at kroppen holder igjen på fødsel om man er syk, så krysser alt jeg har for at du blir kjapt frisk :)
 
Ok, litt klaging igjen!
Viser seg at jeg har hostet på meg et ribbeinsbrist! Perfekt nå rett før fødsel :eek: haha er det mulig!
Ånei, er det mulig!! Håper virkelig det leger fort!
Finnes det ingen bra hostesaft du kan ta som gravid slik at du ikke hoster så mye?
 
Ok, litt klaging igjen!
Viser seg at jeg har hostet på meg et ribbeinsbrist! Perfekt nå rett før fødsel :eek: haha er det mulig!

Føler med deg, hosta nå i 2 uker og pådratt meg 2 ribbeinsbrist :arghh:
Legen måtte skrive ut sterk hostesaft til meg (solvipect comp, da cosylan er utsolgt over alt) men syns ikke hostesaften fungerer. Tar mindre en anbefalt oxo, siden jeg er gravid. Ellers så går jeg å suger Fribol hele tiden.
Masse god bedring :Heartpink
 
Ånei, er det mulig!! Håper virkelig det leger fort!
Finnes det ingen bra hostesaft du kan ta som gravid slik at du ikke hoster så mye?
Vet ikke, hoster heldigvis ikke sååå mye lenger, men veldig kjedelig! Har funnet en teknikk som gjør at det gjør litt mindre vondt å hoste :p
 
Føler med deg, hosta nå i 2 uker og pådratt meg 2 ribbeinsbrist :arghh:
Legen måtte skrive ut sterk hostesaft til meg (solvipect comp, da cosylan er utsolgt over alt) men syns ikke hostesaften fungerer. Tar mindre en anbefalt oxo, siden jeg er gravid. Ellers så går jeg å suger Fribol hele tiden.
Masse god bedring :Heartpink
Wow! Flere med meg ja! Når er din termin? Masse god bedring til deg også <3
 
Wow! Flere med meg ja! Når er din termin? Masse god bedring til deg også <3
Har termin 13 Juli, men kommer ikke til å gå helt til termin pga stor baby. Trudde hosten min var bedre på fredag/lørdag men der tok jeg feil :bored: Stakkars lille i magen som aldri får ro:rolleyes:
Når har du termin?
 
Har termin 13 Juli, men kommer ikke til å gå helt til termin pga stor baby. Trudde hosten min var bedre på fredag/lørdag men der tok jeg feil :bored: Stakkars lille i magen som aldri får ro:rolleyes:
Når har du termin?
Har termin akkurat nå faktisk! I dag, 29. juni! Haha

Så «heldig» du er som slipper å gå helt til termin, men håper du slipper veldig stor baby da:/
Håper du blir bedre veldig snart før du skal føde:D
 
Back
Topp