Som om det ikke var tungt nok å puste i uke 37, har jeg blitt helt potte tett av enten forkjølelse eller allergi
Får ikke sove pga kroppen ikke finner roa og pusten er så tung, så har sovet 7 timer de siste 3 døgnene. Er så sliten og på felgen at jeg vet ikke hvilken fot jeg skal stå på, mest lyst til å legge meg ned og grine 
Får ikke sove pga kroppen ikke finner roa og pusten er så tung, så har sovet 7 timer de siste 3 døgnene. Er så sliten og på felgen at jeg vet ikke hvilken fot jeg skal stå på, mest lyst til å legge meg ned og grine 
da blir man jo helt utkjørt
Har selv hatt bihulebetennelse i snart fire uker. Brukte otrivin i nesten tre uker før jeg avvendte meg det, og nå går det i to skyllinger med nesehorn om dagen + otricare saltvannsspray når jeg trenger og physiomer strong jet et par ganger om dagen. Går bedre med tetthet her nå, men det er virkelig helt døden når det blir helt potte tett og man i utgangspunktet har litt åndenød og lite lungekapasitet
om man liksom ikke føler seg som en strandet hval fra før… Du skulle ikke fått deg noe nesespray så du hvertfall får sove mens det står på som verst nå? 

er det mulig… jeg som har vært så mobil i det siste. Æsj