Klagetråd

Som om det ikke var tungt nok å puste i uke 37, har jeg blitt helt potte tett av enten forkjølelse eller allergi :meh: Får ikke sove pga kroppen ikke finner roa og pusten er så tung, så har sovet 7 timer de siste 3 døgnene. Er så sliten og på felgen at jeg vet ikke hvilken fot jeg skal stå på, mest lyst til å legge meg ned og grine :hungover:
 
Som om det ikke var tungt nok å puste i uke 37, har jeg blitt helt potte tett av enten forkjølelse eller allergi :meh: Får ikke sove pga kroppen ikke finner roa og pusten er så tung, så har sovet 7 timer de siste 3 døgnene. Er så sliten og på felgen at jeg vet ikke hvilken fot jeg skal stå på, mest lyst til å legge meg ned og grine :hungover:
Uff, det hørtes ikke greit ut.. håper du kommer deg raskt. Regner med du har prøvd saltvann? Som virker nøyaktig 5 min… men ja. Sender deg litt styrke!! Håper det kimmer seg raskt!
 
Som om det ikke var tungt nok å puste i uke 37, har jeg blitt helt potte tett av enten forkjølelse eller allergi :meh: Får ikke sove pga kroppen ikke finner roa og pusten er så tung, så har sovet 7 timer de siste 3 døgnene. Er så sliten og på felgen at jeg vet ikke hvilken fot jeg skal stå på, mest lyst til å legge meg ned og grine :hungover:

Nei uff!! Det var lite søvn:wideyed: da blir man jo helt utkjørt:mask: Har selv hatt bihulebetennelse i snart fire uker. Brukte otrivin i nesten tre uker før jeg avvendte meg det, og nå går det i to skyllinger med nesehorn om dagen + otricare saltvannsspray når jeg trenger og physiomer strong jet et par ganger om dagen. Går bedre med tetthet her nå, men det er virkelig helt døden når det blir helt potte tett og man i utgangspunktet har litt åndenød og lite lungekapasitet :dead: om man liksom ikke føler seg som en strandet hval fra før… Du skulle ikke fått deg noe nesespray så du hvertfall får sove mens det står på som verst nå? :Heartred
 
Dagens dummeste, men mest nødvendige case; storebror i huset dytter/slår lillebror over en lav sko. Vi har nulltoleranse og snakker mye om å bruke ordene og alternative måter å håndtere det på. Ser i sidesynet at lillebror blir dyttet overende og nesten kakker hodet i kjøkkenplata. Svartner for meg og jeg tar storebror i armen og løper opp trappa med han for å be han gå på rommet. Nå kan jeg ikke gå pga symfysen:arghh::banghead: er det mulig… jeg som har vært så mobil i det siste. Æsj
 
Uff, det hørtes ikke greit ut.. håper du kommer deg raskt. Regner med du har prøvd saltvann? Som virker nøyaktig 5 min… men ja. Sender deg litt styrke!! Håper det kimmer seg raskt!

Har prøvd saltvann, ja, men det funker som du sier i typ 5 min og så er jeg tett igjen. Fikk heldigvis sove litt mer i natt, så almenntilstanden er bedre i dag, men i dag har også magen sunket og modningsriene startet så føler det ene overlapper det andre og jeg har serr ikke energi til å skulle føde på så lite søvn :hungover:

Huff dette blir bare syting, beklager det. Får kjøpe nesespray og ta en prat med jordmor i morra og høre om hun har gode råd.


Nei uff!! Det var lite søvn:wideyed: da blir man jo helt utkjørt:mask: Har selv hatt bihulebetennelse i snart fire uker. Brukte otrivin i nesten tre uker før jeg avvendte meg det, og nå går det i to skyllinger med nesehorn om dagen + otricare saltvannsspray når jeg trenger og physiomer strong jet et par ganger om dagen. Går bedre med tetthet her nå, men det er virkelig helt døden når det blir helt potte tett og man i utgangspunktet har litt åndenød og lite lungekapasitet :dead: om man liksom ikke føler seg som en strandet hval fra før… Du skulle ikke fått deg noe nesespray så du hvertfall får sove mens det står på som verst nå? :Heartred

fikk heldigvis sove litt mer i natt, men snorker sånn pga tett nese at jeg blir skikkelig sår i halsen :arghh: tror jeg må gi etter og kjøpe nesespray i morra hvis det ikke blir bedre. Har ikke diagnostisert allergi heller, så har ingen allergimedisiner og tørr ikke å ta samboeren sine, så håper jo nesten på at det er forkjølelse/bihulebetennelse. Nå har magen sunket i dag, som for all del gjør det lettere å puste, men jeg har også fått modningsrier i dag så føler liksom det ene overlapper det andre :hungover: håper natta blir god sånn at jeg har krefter til å føde hvis mini har bestemt seg for at hen skal ut ila de neste dagene (37+2 i dag)
 
Denne permen kunne virkelig ikke startet bedre.. Feber på over 38, slimete i halsen og helt utmatta i kroppen. Nå håper jeg virkelig ikke at vesla kommer så mye før termin, for om fødsel skulle ha starta denne uken vet jeg ikke helt hvor jeg skulle henta krefter fra :hungover: ikke noen tydelige tegn på noe fødsel heller altså. Hatt litt sterkere kynnere i natt bare.
 
Denne permen kunne virkelig ikke startet bedre.. Feber på over 38, slimete i halsen og helt utmatta i kroppen. Nå håper jeg virkelig ikke at vesla kommer så mye før termin, for om fødsel skulle ha starta denne uken vet jeg ikke helt hvor jeg skulle henta krefter fra :hungover: ikke noen tydelige tegn på noe fødsel heller altså. Hatt litt sterkere kynnere i natt bare.
Off, god bedring! Heldigvis starter fødsel sjelden når en er syk.
 
Denne permen kunne virkelig ikke startet bedre.. Feber på over 38, slimete i halsen og helt utmatta i kroppen. Nå håper jeg virkelig ikke at vesla kommer så mye før termin, for om fødsel skulle ha starta denne uken vet jeg ikke helt hvor jeg skulle henta krefter fra :hungover: ikke noen tydelige tegn på noe fødsel heller altså. Hatt litt sterkere kynnere i natt bare.
God bedring!
 
Er fortsatt drittlei halsbrann... Har fått resept på omeprazol pensa men tørr ikke ta de i frykt for å få noe av bivirkningene....
Ellers har jeg perioder der jeg skulle ønske at tiden gikk fortere.. Har igjen 6 uker til termin og er egentli mildt sagt lei allerede... Gleder meg til å kunne sove godt på ryggen eller magen, uten t skjorte (pga at jeg lekker fra ene brystet) samt at jeg gleder meg villt til å spise spekemat igjen! Og til å kunne bevege meg vanlig igjen å ikke ha en mage som er i veia
Omeprazol penza har jeg tatt i hvertfall 3 mnd. Redder meg totalt. Anbefaler deg å ta de. Var så plaget med halsbrann at jeg sleit 24/7..
 
Tok min første for en halvtime siden. Vet de skal taes om morgenen men legen sa jeg fint kunne ta de på ettermiddagen også.. er spent på om de funker for meg, begynner og bli lei av og ta gaviscon.. tar det bare på ettermiddagen da det er da problemet oppstår
Å hvem skulle tro at kl halv to natt til 21 mai så gikk vannet for meg, å det hadde ikke gått 12 timer engang siden jeg tok min første Omeprazol Tablettå 10:37 den 21 Mai så ble jeg mor!
 
Nå klager jeg fælt, men sovet en time i natt. Hoster og harker, ingen ting hjelper..Har jo pencilin i tillegg, men føler ikke den hjelper noe. I tillegg har jeg hatt masse kynnere som har vært ubehagelige i natt også :hungover: lurer på om dette skal noen ende ta :dead:
 
Nå klager jeg fælt, men sovet en time i natt. Hoster og harker, ingen ting hjelper..Har jo pencilin i tillegg, men føler ikke den hjelper noe. I tillegg har jeg hatt masse kynnere som har vært ubehagelige i natt også :hungover: lurer på om dette skal noen ende ta :dead:
Huff! Det tar nok en ende, men skikkelig slitsomt når det står på. Hvor lenge har du tatt penicillin? Tar jo ofte noen dager før man merker bedring.
 
Nå klager jeg fælt, men sovet en time i natt. Hoster og harker, ingen ting hjelper..Har jo pencilin i tillegg, men føler ikke den hjelper noe. I tillegg har jeg hatt masse kynnere som har vært ubehagelige i natt også :hungover: lurer på om dette skal noen ende ta :dead:
Hang in there!!!!!!
 
Nå klager jeg fælt, men sovet en time i natt. Hoster og harker, ingen ting hjelper..Har jo pencilin i tillegg, men føler ikke den hjelper noe. I tillegg har jeg hatt masse kynnere som har vært ubehagelige i natt også :hungover: lurer på om dette skal noen ende ta :dead:
Jeg hoster snart ut lungene mine og sover minimalt på natten jeg også. Det er så utrolig tungt akkurat nå og jeg er SÅ lei av å være syk. Syk og så høygravid som det går ann å bli :stop:o_O Med andre ord; jeg skjønner hvordan du har det! Håper det blir bedre for deg snart:happy:
 
Jeg hoster snart ut lungene mine og sover minimalt på natten jeg også. Det er så utrolig tungt akkurat nå og jeg er SÅ lei av å være syk. Syk og så høygravid som det går ann å bli :stop:o_O Med andre ord; jeg skjønner hvordan du har det! Håper det blir bedre for deg snart:happy:
Huff, føler så med deg da ja! Ønsker deg god bedring og måtte fødsel bli så bra den kan få blitt, selv med basselusker i kroppen! :Heartred
 
Jeg skulle ikke bli sånn som klagde og ventet utålmodig denne gangen, (3. gangs) men dæven døtte altså! Haha fortsatt to uker igjen til termin, og nå har jeg blitt syk i tillegg. Akkurat NÅ vil jeg ikke føde, men nå vil jeg klage:p haha
To barn hjemme alene, høygravid og feber/syk, da er dagen komplett :) jeg vil bli frisk, og jeg vil føde!
 
Feber og sykt vondt i hodet!:eek: ingen hovne føtter, og var på kontroll på mandag og da tok de urin og blodtrykk som var normale, går vel ikke så fort ved evt svangerskapsforgiftning?
 
Feber og sykt vondt i hodet!:eek: ingen hovne føtter, og var på kontroll på mandag og da tok de urin og blodtrykk som var normale, går vel ikke så fort ved evt svangerskapsforgiftning?
Har du tatt en covid-test? Er visst mye smitte for tiden o_O
 
Back
Topp