Eg er skikkelig sliten i dag. Klarte betre 2 timer på jobb før eg måtte gi meg. Smerter i bekkenet og masse kynnere! Det tar på med påskeferie når ein har barn frå før merker eg. Håper formen kjem seg, hvis ikkje trur eg eg må kaste inn håndkleet og be om 100% sjukemelding nå på slutten.
Ja, såå enig, pleier å tulle med at man trenger en ferie etter ferien etter å ha fått barn, men nå… så er det virkelig nødvendig!!
Kjenner det begynner å bli tungt her og, både fysisk på kontorstol, og psykisk, med uforutsigbare arbeidsoppgaver og en overhengende frist på et stort prosjekt her. Fikk helt knekken igår kveld. Sitter akkurat nå og skriver mail til sjef og ledere om at jeg ikke kan jobbe mer enn sykemeldingen (som jeg har gjort i hele mars og før påske) og at det er fare for at jeg ryker på en større sykmelding snart her og. Vi er flere!!
Men kvar gong eg brått har blitt verre i bekkenet eller fått mykje kynnere er det på ein måndag etter ei helg med mykje aktivitet med ungane. Eg er jo ikkje så ille at eg er sengeliggende, så då blir ein med på det som skjer og blir sliten av det! Og sjølv om ungane berre vil kose og sitte på fanget kan det brått bli skikkelig vondt. Snart-6 åringen skulle sette seg på fanget mitt i sta mens eg låg på sofaen og deisa ned rett på symfysebeinet 

Har ikke tiiid til å være syk og bli enda mer redusert før en viktig frist på jobb neste fredag 
Jeg har så vondt i symfysen!! Tenk at det ene der skal ødelegge alt, blir så sint, lei og aaah. Unner virkelig ikke min verste fiende disse smertene. Kunne født hver dag i stedet for å ha det sånn her.
og å sove på rygg. Og mage. Og bare hvordan man vil!
Og å kunne bevege seg uten den stramme og tunge magen