PP 2 - CD 13
Ingen tegn til EL i dag heller. Kjenner jeg blir frustrert og litt urolig. Jeg prøver å tenke at det sikkert ikke er noe å uroe seg for, og at EL kommer snart.
Tenker jeg uansett kan snakke med legen om prøvingen når jeg skal dit på mandag.
Vet at syklusen kan være ustabil etter fjerning av prevensjon, og jeg er jo ikke 100% sikker på hvordan syklusen min var tidligere, men jeg tror den var på 28 dager. Jeg skal huske å ta temp fremover, slik at jeg får ført det opp. Må nok legge inn tempen litt tidligere de neste dagene, men det skiller typ 20 min bare så tror det skal gå fint.
Litt lei og sliten i dag, kjenner jeg!
Blir nok bedre i morgen
Ingen tegn til EL i dag heller. Kjenner jeg blir frustrert og litt urolig. Jeg prøver å tenke at det sikkert ikke er noe å uroe seg for, og at EL kommer snart.
Tenker jeg uansett kan snakke med legen om prøvingen når jeg skal dit på mandag.
Vet at syklusen kan være ustabil etter fjerning av prevensjon, og jeg er jo ikke 100% sikker på hvordan syklusen min var tidligere, men jeg tror den var på 28 dager. Jeg skal huske å ta temp fremover, slik at jeg får ført det opp. Må nok legge inn tempen litt tidligere de neste dagene, men det skiller typ 20 min bare så tror det skal gå fint.
Litt lei og sliten i dag, kjenner jeg!
Blir nok bedre i morgen

I følge vanlig syklus og EL-smerter skulle det vært på søndag, men temperaturen har ikke økt? Veldig rart. Måtte ta en EL-test i dag (for første gang - litt gøy å se to streker da
Håper du får ny energi og nytt pågangsmot i morgen 

men prøvde å skjule det før han kom til verden.
«kom da, pspspsps»
I dag kjenner jeg det stikker til på venstre side, så håper noe er i gang nå. Det er på venstre side jeg alltid kjenner stikking, kanskje høyre er defekt
enda en ting å spørre doktor om. Blir nok en bedre dag i dag

ja, litt slik ser jeg ut. Surmulende og FURT med store bokstaver
Også hender det jo at de ødelegger mine champs å da har jeg alltid et virrvar å finne meg en ny som fungerer.
Dog skal jo såklart skru den ned jo eldre snipp blir, sånn at han kan starte å spille. Hvor gammel var din da han lærte seg å spille på konsoller?
Her er jeg i PP1 og trooor jeg hadde eggløsning den 18. Hadde samme som deg, EL-slim, murringer, men ingen peak.

) dagbok innlegg her, da det svarer på spørsmålet ditt