Så utrolig kjedelig altså!!
Håper virkelig at EL snart skjer, så kjipt å gå å vente så lenge på den..
Jaa, jeg skjønner egentlig ingenting nå. Gleder meg til legebesøk, kanskje jeg får noen svar der..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig kjedelig altså!!
Håper virkelig at EL snart skjer, så kjipt å gå å vente så lenge på den..
Får håpe at kroppen gjør det den skal til tross for testene som ikke spiller på lagPP 2 - CD 18
Tempen har økt. Ikke mye, trolig ikke nok. Ingen positiv el test, så FF beregner kun ut fra hva jeg har funnet av el slim, (eller det jeg trodde var el slim i alle fall, skjønner ikke helt hva annet det var), på og lagt inn, og mener at el kanskje var Cd 15. Jeg har stiplet linje. Hvis det stemmer, er jeg 3 dpo i dag.
Jeg tenker at det er da fryktelig rart om det er noe galt med ALLE el testene, men det er jo og rart at jeg har kjent på liknende symptomer som forrige el.
Tror jeg skal fortsette å ta tempen, se om den stiger mer eller ikke.. Blir jo litt redd for at den slutter å stige, eller stiger pga tr. Blir helt matt og lei av detta her. Tror ikke jeg tar flere el tester nå. Jeg føler jeg kaster den bort. Kan ta en i kveld kanskje..
Vis vedlegget 376031
Får håpe at kroppen gjør det den skal til tross for testene som ikke spiller på lag
Tempen synker vel om tanta nærmer seg om jeg ikke tar helt feil? Men hvis du drakk alkohol kan det vel gi utslag på temp det også
PP 2 - CD 25
Tja, på Cd 25 forrige syklus ble det heller CD 1 da tr dukket opp. Den har ikke meldt sin ankomst helt enda, og jeg kjenner at spenningen stiger litt nå.
Jeg sluttet å teste etter EL da den aldri dukket opp, men jeg fortsatte å tempe. Plutselig hopper «kanskje el» krysset frem, og da kan det hende at kroppen ikke hoppet over el likevel! Spørs om vi fikk lagt aksjer i tide da, for mandag-onsdag hadde vi ikke sex, og ff var visst da på onsdag. Vi hadde sex torsdag og i går, men om det holdt.. og om jeg hadde el? Jeg har ikke snøring
De digitale testene og tidlig testene får bare ligge på vent. Ikm i følge Premom: 1/2
Ikm i følge FF før el-bytte: 31/1
Ikm i følge FF etter el-bytte: 6/2
Ikm i følge Flo: 3/2
Ikke vet jeg hva jeg skal tro. Hvis jeg ikke er gravid høper jeg tr bare kommer nå ganske snart. Rart hvis det skal klaffe nå når alt har vært så merkelig.
Ønsk meg lykke til!!!
Skjønner det er frustrerende med så mange mulige Ikm’er! Sier som Alfakrøll og håper det kommer to streker heller enn tr! Masse lykke til!PP 2 - CD 25
Tja, på Cd 25 forrige syklus ble det heller CD 1 da tr dukket opp. Den har ikke meldt sin ankomst helt enda, og jeg kjenner at spenningen stiger litt nå.
Jeg sluttet å teste etter EL da den aldri dukket opp, men jeg fortsatte å tempe. Plutselig hopper «kanskje el» krysset frem, og da kan det hende at kroppen ikke hoppet over el likevel! Spørs om vi fikk lagt aksjer i tide da, for mandag-onsdag hadde vi ikke sex, og ff var visst da på onsdag. Vi hadde sex torsdag og i går, men om det holdt.. og om jeg hadde el? Jeg har ikke snøring
De digitale testene og tidlig testene får bare ligge på vent. Ikm i følge Premom: 1/2
Ikke vet jeg hva jeg skal tro. Hvis jeg ikke er gravid høper jeg tr bare kommer nå ganske snart. Rart hvis det skal klaffe nå når alt har vært så merkelig.
Ønsk meg lykke til!!!
Så kjedelig når alt er så usikkert!! Men håper du får en positiv overraskelse og får to streker istedet for TRPP 2 - CD 25
Ønsk meg lykke til!!!
Skjønner at du blir forvirra Håper du snart får svar, og det er jo faktisk en mulighet for at svaret er to streker! Lykke til!!
Skjønner det er frustrerende med så mange mulige Ikm’er! Sier som Alfakrøll og håper det kommer to streker heller en tr! Masse lykke til!