Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

PP 2 - CD 3

It’s a bloody mess!

Her blør det gjennom fordi blodet blir «dytta» lengst frem mot bindet, aner ikke hvorfor, men da går det jo gjerne også FORBI bindet. Noen ganger skjer det at det blir dytta bakover, og havner BAKOM bindet. Kanskje jeg bare skal kjøpe meg bleier? Det her nytter jo ikke:arghh:

Det første som skjedde da jeg sto opp var at jeg lagde et lite blodspor fra senga til gangen. Jeg har sovet med bind. Følte meg som ei tispe med løpetid!

Bortsett fra det har jeg det vel egentlig bra. Helt tømt for energi, men det må da være lov når det er reine Niagara falls med blod her.

Har bestilt meg legetime, men ikke før langt uti januar, det var da det var ledig. Vil bare sjekke at alt av vitaminer er ok, kanskje høre litt hva mer en kan gjøre type ting.

Kjenner at jeg virkelig ikke vil at hele verden skal vite at vi prøver. Det kan ta tid, og hvis folk skal begynne med velmenende råd og kommentarer kommer jeg ikke til å ville se dem mer. På nyttårsaften ville jeg jo ikke drikke i tilfelle, og sa til sambo at jeg kunne kjøre. Senere på kvelden ble det jo en drikkelek, og spørsmålet «hvem er mest babysyk» dukket opp, og ene kompisen til sambo vet at jeg ønsker meg en til, men ikke at vi prøver, og da han plutselig pekte ut meg sånn for morrosskyld kjente jeg at jeg ble helt svett og tenkte «din jævla idiot ikke gjør det!» heldigvis satt ei anna der og tok det hele på sin kappe, uten å si noe mer om det og jeg tror ikke noen tenkte over han som pekte fra hjørnet.

Jeg har jo venta så lenge på at vi skulle begynne å prøve, og jeg orker ikke mer spørsmål om ikke vi skal ha baby snart. Er glad for at jeg har ei jeg kan snakke med som har baby, samtidig er jeg ikke så begeistra for at hennes gubbe skal skryte så jævlig av at han liksom har supersvømmere. Det var morsomt første gangen, og jada så bra at hu knapt rakk å mense før hu var gravid, men vær så snill. Hold kjeft, hørte deg de første ti gangene, og jeg skal faen ikke føle meg som mindre fertil og less of a woman fordi vi må prøve mer enn EN GANG. Og kanskje mer enn to og tre, kanskje vi må prøve i ett år! Jeg er ikke typen som klarer å holde kjeft i en evighet, så på et tidspunkt kommer jeg til å lirke av meg en real kommentar tilbake og hvor hyggelig det blir veit jeg ikke.

*puster ut og inn*

nå ble det mye aggresjon, men et sted må det ut. Godt å ventilere uten at noen skal rettferdiggjøre dem/det man irriterer seg over. Det er ca det verste jeg vet:hilarious: fordi jeg VET JO at de ikke mener noe vondt med det de sier, at de ikke sier det til hensikt for å skade, men det må være lov å tenke seg om, ta litt hensyn?

Mensenkrampene er kommet for å bli, og jeg skal rulle føttene og kroppen inn i deilige klær og krysse fingra for at jeg ikke blør gjennom dagens truse nr 2 helt enda.

- Lille «sol»:love7

Vis vedlegget 374833

Kjenner meg så godt igjen! Hender at jeg også blør bak eller foran bindet, og så er bindet nesten uten blod o_O Haha ja burde vurdert bleier :hilarious: Det som har funket for meg er å bruke stramme stringtruser (men med vanlige store bind), fordi stringtrusene dytter opp bindet mye mer i hele sprekken ( :hilarious: ) enn vanlige truser. I tillegg bruker jeg mye dopapir i bindet (og legger det langt bakover og fremover) når jeg skal sove, så suger dopapiret blodet til seg når ikke bindet gjør nytten o_O Du har sikkert prøvd det meste allerede, skjønner godt frustrasjonen!

Huff, kjenner igjen at velmenende råd og kommentarer er slitsomt. Jeg merker selv at jeg prøver å få samtalen over på andre temaer når det nærmer seg noe som kan lede til spørsmål eller kommentarer :bag: Synes det er helt innafor om du gir en kommentar tilbake til venninna di sin type en gang, kjenner jeg blir småirritert bare av å høre om det :p

Håper du får en rolig og fin dag på sofaen, og tar godt vare på deg selv :) Har tr her jeg også, og sov på sofaen to ganger i går kveld, + sov leenge i natt. Krysser fingrene for at vi begge slipper mensen de neste 9 mnd. ++ :D

Ja, det er gøy i ettertid :hilarious:
Huff, skjønner ikke hvordan det går an egentlig:hilarious:
Lykke til med celleprøve og prøving fremover! Jeg finner forumet svært nyttig og det er godt å være blant likesinnede:Heartred Ikke mange nære meg jeg snakker med om dette, og blir nok ikke å gjøre det med alle heller:Heartblue

Takk det samme! Så bra, ser ut som dette er et veldig bra miljø. :happy: Kjenner ikke så mange i samme situasjon, og føler uansett jeg er litt for besatt og maser hull i hodet på folk, t.o.m. min egen mann :bag:

Kjenner meg så godt igjen! Hender at jeg også blør bak eller foran bindet, og så er bindet nesten uten blod o_O Haha ja burde vurdert bleier :hilarious: Det som har funket for meg er å bruke stramme stringtruser (men med vanlige store bind), fordi stringtrusene dytter opp bindet mye mer i hele sprekken ( :hilarious: ) enn vanlige truser. I tillegg bruker jeg mye dopapir i bindet (og legger det langt bakover og fremover) når jeg skal sove, så suger dopapiret blodet til seg når ikke bindet gjør nytten o_O Du har sikkert prøvd det meste allerede, skjønner godt frustrasjonen!

Huff, kjenner igjen at velmenende råd og kommentarer er slitsomt. Jeg merker selv at jeg prøver å få samtalen over på andre temaer når det nærmer seg noe som kan lede til spørsmål eller kommentarer :bag: Synes det er helt innafor om du gir en kommentar tilbake til venninna di sin type en gang, kjenner jeg blir småirritert bare av å høre om det :p

Håper du får en rolig og fin dag på sofaen, og tar godt vare på deg selv :) Har tr her jeg også, og sov på sofaen to ganger i går kveld, + sov leenge i natt. Krysser fingrene for at vi begge slipper mensen de neste 9 mnd. ++ :D

Jeg har fått kjøpt meg flere nattbind nå, så håper det gjør susen:hilarious: med string så setter bindet seg så fast i huden min og det syns jeg er så vondt:hilarious:!

huff ja, han kommer til å få høre det hvis han fortsetter! Orker ikke sånn, flott for de, men tenk litt liksom:smug:

Dagen i dag ble ikke så rolig som jeg håpet på, og truse nr 2 ble blødd igjennom etter 3t………. :hilarious: Men i morgen den dag! Sambo skal ut og stå litt på ski med mini, da får jeg et par timer alene hjemme og det gleder jeg meg til! Skal nyte dagen i morgen til det fulle:p

Håper dette er siste tr for oss begge på en stund :hilarious: ikke at jeg skal klage som ikke blødde i det hele tatt med spiralen, men allikevel:hilarious:

PP 2 - CD 4

(Det er over midnatt, derfor CD 4, nå må mensen snart være ferdig!)

Ja, så endte det med at 2 av 2 truser ble blødd gjennom. Ingen bukser da! Det er fremskritt!

Jeg har handla meg skikkelige nattbind og stjålet en boxer av samboer’n, da jeg ikke har noen skikkelige mensentruser selv. Urutinert? Ja, absolutt! Tenkte ikke godt nok igjennom hva jeg kunne forvente av mensen da jeg fjernet spiralen:p
I samme øyeblikk som jeg dro på meg boxer-bleia, innså jeg at den er jo slettes ikke like løs og ledig som den var for tre år siden! Åh nei, den sitter tett inntil! Behagelig enda, heldigvis.

Jeg vet at jeg gikk fortere opp i vekt etter at jeg fikk spiral, og jeg skal ikke skryte av at jeg har vært flink til å gå forbi godterihylla og heller valgt meg en fjelltur. Det siste året her har jeg og lagt på meg en del, men nå. Nå må jeg ta tak før jeg mister det helt. Har lyst til å prøve lavkarbo, men jeg er så sinnsykt dårlig til å forplikte meg til slik! Altfor glad i mat og pottis! Syns det er kjedelig å slavisk måtte handle inn spesielle matvarer. Jeg må prøve å gjøre det enkelt:hilarious: Vanskelig å finne nettsider med gode og helt enkle, hverdagslige middager som hele familien kan spise. Orker ikke hvis det i oppskriften står «importert kokosmelk fra kokos som vokser på sjeldne palmer lengst sør og Nord i Thailand, det kreves fire menn for å hente de» type ting:hilarious:

Noe må jeg gjøre. Slutte å spise godteri HVER kveld kan jo være en god start, og kutte ned på ris. Selv om jeg elsker ris med saus på.. og brød. Herregud som jeg eeeelsker brød !

Hvis dere har tips, sleng de med!:hilarious:

Fortsatt god helg, takk for at dere finnes! I kveld er jeg takknemlig for dere, og husk at dere er ikke mangelfulle, dere er velskapte og flotte:Heartred

- Lille sol :love7

Haha du har så mange vittige spøker i disse oppdateringene, sliter med å ikke le i nesten alle innleggene. Er jo flere som inneholder mye annet enn bare gøy. Men godt å se litt humor også. Rimelig sikker på jeg mister smilet og rynkene popper opp i ansiktet mitt med en surmunn når jeg kommer inn her. Og ikke fordi jeg er sur, eller fordi jeg ikke trives på forumet, men kanskje fordi det gir minner om all prøving, og at tiden ikke stopper å venter, eller at jeg bare ikke vil kjenne på skuffelsen. Takk for at du får frem smilet mitt, og at selv prøving kan være litt gøy.

Jeg har flekkeangst, så når jeg må utenfor døra, så er det inn med tampong og på med bleie, fryktelig stolt av det ... uff nei skulle vært foruten (spesielt fordi bleiene de lager som jeg har funnet er av en eller annen grunn kjønnsnøytrale?! Når i alle navn ble underlivet mitt likt en manns underliv?!) men jeg er så redd for at jeg setter merker etter meg, og stoler slett ikke bare på tampong eller bare på bleie, det kan jo renne utenfor av alt mulig. Nei heller føre var enn etter snar. Men hvem vet, kanskje blør jeg en vakker dag gjennom den også... Grøss og bank i bordet for at det ikke har skjedd. Men vet søsteren min blødde gjennom i en sofa på jobb, å jeg fikk angst for at noe lignende skulle skje meg noen gang, så nå tar jeg ingen sjanser.

Fint du klarte å bruke sjåfør kortet på nyttårsaften. Og ufint av kompisen din å buse ut med sånt. Man bør slippe å få bemerkninger på prøving eller ønsker. Dessverre er det ennå få som skjønner hvor krevende det faktisk er å være prøver, særlig når ønsket er så stort. Vi har en stygg tendens å le av sånt. Og bak svensken, dansken og normannen så kommer vell alle vitsene om alle de uheldige mennene som fikk 100 unger bare ved å skreve over et kvinnfolk. Og det å få det skal høres av alle. Har et tantebarn som fikk tvillinger, så fordi han var så flink, så har han et klistremerke på bilen hvor det står at jommen fikk han det til, og tok 2 i slengen.

I forhold til diett.. så har jeg ingenting! Jeg er helt i mot å måtte drive 4 menn opp i et palmetre for å få ned den stakkars kokkosnøtta for så å få den bringt meg innen det har gått 2 timer. Jeg ser på det som en umulighet! Så jeg skal prøve meg på hypnose! Usikker på om jeg skal ha hypnose for overvekt eller for søtsug, for begge går jo litt på det samme for min del i hvertfall... Men tenker jeg må jo starte en plass. Men kommer du over noe som faktisk fungerer som ikke krever veldig mye så er det lov å dele med oss xsmile5

Haha du har så mange vittige spøker i disse oppdateringene, sliter med å ikke le i nesten alle innleggene. Er jo flere som inneholder mye annet enn bare gøy. Men godt å se litt humor også. Rimelig sikker på jeg mister smilet og rynkene popper opp i ansiktet mitt med en surmunn når jeg kommer inn her. Og ikke fordi jeg er sur, eller fordi jeg ikke trives på forumet, men kanskje fordi det gir minner om all prøving, og at tiden ikke stopper å venter, eller at jeg bare ikke vil kjenne på skuffelsen. Takk for at du får frem smilet mitt, og at selv prøving kan være litt gøy.

Jeg har flekkeangst, så når jeg må utenfor døra, så er det inn med tampong og på med bleie, fryktelig stolt av det ... uff nei skulle vært foruten (spesielt fordi bleiene de lager som jeg har funnet er av en eller annen grunn kjønnsnøytrale?! Når i alle navn ble underlivet mitt likt en manns underliv?!) men jeg er så redd for at jeg setter merker etter meg, og stoler slett ikke bare på tampong eller bare på bleie, det kan jo renne utenfor av alt mulig. Nei heller føre var enn etter snar. Men hvem vet, kanskje blør jeg en vakker dag gjennom den også... Grøss og bank i bordet for at det ikke har skjedd. Men vet søsteren min blødde gjennom i en sofa på jobb, å jeg fikk angst for at noe lignende skulle skje meg noen gang, så nå tar jeg ingen sjanser.

Fint du klarte å bruke sjåfør kortet på nyttårsaften. Og ufint av kompisen din å buse ut med sånt. Man bør slippe å få bemerkninger på prøving eller ønsker. Dessverre er det ennå få som skjønner hvor krevende det faktisk er å være prøver, særlig når ønsket er så stort. Vi har en stygg tendens å le av sånt. Og bak svensken, dansken og normannen så kommer vell alle vitsene om alle de uheldige mennene som fikk 100 unger bare ved å skreve over et kvinnfolk. Og det å få det skal høres av alle. Har et tantebarn som fikk tvillinger, så fordi han var så flink, så har han et klistremerke på bilen hvor det står at jommen fikk han det til, og tok 2 i slengen.

I forhold til diett.. så har jeg ingenting! Jeg er helt i mot å måtte drive 4 menn opp i et palmetre for å få ned den stakkars kokkosnøtta for så å få den bringt meg innen det har gått 2 timer. Jeg ser på det som en umulighet! Så jeg skal prøve meg på hypnose! Usikker på om jeg skal ha hypnose for overvekt eller for søtsug, for begge går jo litt på det samme for min del i hvertfall... Men tenker jeg må jo starte en plass. Men kommer du over noe som faktisk fungerer som ikke krever veldig mye så er det lov å dele med oss xsmile5

Jeg er så glad for at jeg kan bringe litt humor hit, så lenge jeg får til! Forståelig at man kan trenge en pause fra forum og påminnelsen om prøving, alle følelsene som følger med og ikke minst alle som blir gravide. Hvis jeg kan gjøre dagen bare litt bedre for en person, er jeg veldig fornøyd:Heartred

Har virkelig ikke lyst til å sette igjen flekker noe sted, samtidig som jeg nå tenker at det er ikke noe jeg kan noe for eller gjør med vilje. Det er kjedelig når det skjer selvsagt, men hva skal jeg gjøre da? Og særlig hvis man bruker både propp og bleie, blør man gjennom da er man virkelig unnskyldt tenker jeg:love2 Husker jeg lagde flekker i en Mercedes med stoffseter….. det var ikke så gøy:hilarious:

Absolutt unødvendig, og jeg prøver så godt jeg kan å trå litt forsiktig fordi det er så sensitivt! Til og med hvis jeg har spurt venner har jeg veldig forsiktig begynt med å spørre om de ønsker seg barn, i stedet for «ja når skal dere få baby da???????» for det er så veldig… inntrengende og kan være nok til å trigge. Ei venninne spurte meg «ja dere får vel en til snart?» før jeg fikk tatt ut spiralen og før jeg og sambo hadde fått snakka ordentlig om det, og da sa jeg at akkurat det kan vi ikke snakke om nå, for da begynner jeg å gråte. Hun mente jo ikke noe vondt, men det var for tett på og min redsel for at vi ikke skulle gå i gang før om enda ett år var høyst tilstede.

Æsj tenk å ha et sånn klistremerke? Hva tenker folk med? Som om mannen bidra i mer enn 30 sekunder liksom. Vær så snill. Give me a break:hilarious:

Hypnose hørtes veldig spennende ut!!! Og det kan jo være kjempesmart å gjøre det mot søtsug? Det er jo det som gjerne tar oss hver gang, i alle fall meg. Eier jo ikke viljestyrke heller da, men det er en annen sak :hilarious:
Jeg skal dele alt av tips jeg kommer over, men må si jeg gleder meg til å høre erfaringen din med hypnose:D

Ønsker deg en god helg, håper du får en supersøndag:Heartred

Jeg har startet nyttårsdiett! Har meldt meg inn i Vektklubb, der har jeg vært før og har en god database av oppskrifter. Teller karbohydrater er kalorier. Det er tøft, men etterhvert kommer mann inn i det. Mannen er også gira, og har hverken drukket cola eller øl på en uke! (Men Pepsi max'en min får man aldri!).

Vi tenker ganske enkelt - knekkebrød i stedet for brød,magert og godt kjøttpålegg fremfor syltetøy, ost og peanøttsmør, mer grønnsaker og mindre ros/pasta/potetstappe til middag. Mer salat og rent kjøtt fremfor frossenpizza og pølser. Peppersausen til Toro fremfor bearnaisesaus. Godteri kun på lørdag, og i slå porsjoner. Popcorn fremfor potetgull. Så har jeg kjøpt inn litt lavkarbogodteri, noe var faktisk overraskende godt! Alt hjelper. I dag skal vi i familiebursdag, der kommer til å bære både kake og annet godt, da kan vi unne oss et lite stykke med god samvittighet.

PP 2 - CD 6

Jøss. I går var jo egentlig ikm, men her sitter jeg og er ferdig med hele tr:p
Nesten, i alle fall. Spotter litt brunt, men det er svært lite.

Jeg har lastet ned FF, og den er enig med Premom om at EL trolig er på Cd 14. jeg tenker jeg skal begynne å teste etter EL Cd 10, kanskje 9, siden jeg fikk positiv test på Cd 12 forrige syklus. Og hold deg fast; jeg bestilte meg termometer før helgen med to desimaler og hååååper det ligger i postkassa når jeg kommer hjem i kveld :woot:
Spenningen stiger assa, endelig litt GØY igjen! Dpo land syns jeg helt ærlig var et helvete, herregud for noen utrolig lange dager:banghead::hilarious:

Neida, det var jo litt gøy i dpo land og, men ikke liiiike gøy som nå, tiden før EL!:woot: Må finne et navn på det landet :hilarious:
Nå blir det jo enda mer gøy hvis jeg skal tempe i tillegg! Spennende! Står nok ikke opp kl 5 (mest fordi jeg knapt hører alarmen kl 7.30) men jeg får sjekke temp til samme tid kanskje aller helst? 7.50/8.00 ca kanskje? Hm.

Mye HM her i dag, tok meg plutselig et par timer ekstra og å få skrevet i dag pga jobb:hilarious:

- Lille sol:love7

PP2 - CD 8

Det er ikke veldig spennende oppdateringer i dagene med tr og i vente på el, men jeg finner glede i å skrive litt likevel:happy:

Termometeret har jo enda ikke dukket opp, dessverre! Spørs om jeg rekker å tempe noe særlig denne PP her da gitt. Har lest litt om det og skjønt at det er det første som må skje når en våkner, helst før en får opp øya omtrent:hilarious: Jeg kan sikkert tempe i dpo land også, men føler det er dumt å begynne der i syklusen. Vi får se!

Aksjelegging har det ikke vært mye av enda, men nå kommer snart de «lilla dagene» som samboer så fint kalte det, og da er det bare å stå på:hilarious: Jeg hadde 0 lyst under tr, men kjenner at jeg føler meg litt mer på plass igjen nå:happy:

Har søkt fire nye jobber, skal på intervju i morgen på en av de! Jeg mistrives veldig på arbeidsplassen og jeg har prøvd å holde ut og ikke minst å komme med konkrete forslag til forbedring, men det blir ikke tatt på alvor/gjort noe med. I’ve had enough!!!! Tærer på psyken, og det er det siste jeg trenger.

De lilla dagene begynner i morgen, så da tenker jeg at første EL test ryker i morgen eller lørdag:happy: Det var snakk på at vi skulle på hyttetur denne helga med en kompis, men har ikke hørt noe mer! Må undersøke det:)

Ha en fin dag, og ha tillit til at noen ganger er det faktisk grønnere på andre siden! Jeg går på med godt mot og ser lysere på framtida hvis jeg får meg ny jobb:wav

- Lil Sol:love7

Edit: fikk sms nå om at termometeret er levert:woot:

Last edited:
Kan jo teste når det passer deg best, så lenge du stort sett alltid sover til omtrent den tiden. Det var der jeg alltid sleit når jeg skulle teste, jeg har ingen skikkelig rytme, så tidene mine ville aldri vært de samme. Og da blir det jo umulig å sammenligne resultatet. Men klarer du å teste samme tid og mens du ennå sover, så er det jo nesten garantert å finne EL også!

Ja blir nok oppdatering om hypnose også når jeg kommer meg så lang! Og ja er oftest søtsuget som ødelegger for meg også. Også vet jeg jo at jeg må ta meg i nakken å starte å spise mer salat, jeg er jo ikke helt på bærtur. For da er jo egentlig alt annet bare en bonus. Jeg tenker å prøve å starte å wokke til frokost sammen med guttungen, i stedenfor å spise brødskiver. Vet ikke om jeg får han til å spise det mer, han er blitt så kresen det siste året. Før så spiste han alt jeg spiste, det var så lettvint. Mens nå så spiser han ingenting. Og helst så skal han bare ha is. Ble mye is da han var syk, så nå tror han at han kan få det hele tiden, selv når han er frisk. Og mannen min er veldig dårlig til å sette grenser. Så den kampen må nok jeg ta, men gjør det når mannen er på jobb så jeg slipper å måtte avklimatisere 2 stykker. Lettere å få en 2 åring til å skjønne at man ikke kan spise is hele tiden, enn å få en 50 åring til å skjønne at en 2 åring ikke kan leve på is.. det er logisk..

Ja trist at det er et så ømt tema, og at så få skjønner hvor sårt det kan være. Og egentlig veldig rart at det er sånn. Det er jo egentlig veldig mange som faktisk sliter med å bli gravid. Men det ser man jo også på abort. Det å miste et barn før uke 12, det er jo veldig vanlig, likevel så er det veldig tabu. Er kun mine beste venninner, to tanter og mamma som jeg vet om som har mistet under graviditet. Men de alle var også relativt seint slik jeg har skjønt det. Hun ene var i uke 38. De andre var i mellom uke 12 og uke 25. Mulig jeg har fortrengt alle som har mistet før uke 12. Men dette er jo veldig mange av mine nærmeste. Ikke alle heldigvis, men mange av dem. Og vet ikke om jeg har veldig mange som ville delt en tidlig abort med meg ellers. Også vet jeg jo at da jeg var ung så snakket jeg å venninne mine alltid om at vi ikke skulle fortelle det til noen før man var over uke 12, sånn at man ikke måtte fortelle det om det gikk galt tidlig, for det var liksom litt skam. Mulig det er en ond sirkel. Merkelig.

Håper du får den jobben du har mest lyst på av dem. Selv om det sikkert er godt å bare få en ny jobb i det hele å det store, spesielt siden du faktisk ikke trives så godt i gammel jobben.

lykke til med tempingen!

Kan jo teste når det passer deg best, så lenge du stort sett alltid sover til omtrent den tiden. Det var der jeg alltid sleit når jeg skulle teste, jeg har ingen skikkelig rytme, så tidene mine ville aldri vært de samme. Og da blir det jo umulig å sammenligne resultatet. Men klarer du å teste samme tid og mens du ennå sover, så er det jo nesten garantert å finne EL også!

Ja blir nok oppdatering om hypnose også når jeg kommer meg så lang! Og ja er oftest søtsuget som ødelegger for meg også. Også vet jeg jo at jeg må ta meg i nakken å starte å spise mer salat, jeg er jo ikke helt på bærtur. For da er jo egentlig alt annet bare en bonus. Jeg tenker å prøve å starte å wokke til frokost sammen med guttungen, i stedenfor å spise brødskiver. Vet ikke om jeg får han til å spise det mer, han er blitt så kresen det siste året. Før så spiste han alt jeg spiste, det var så lettvint. Mens nå så spiser han ingenting. Og helst så skal han bare ha is. Ble mye is da han var syk, så nå tror han at han kan få det hele tiden, selv når han er frisk. Og mannen min er veldig dårlig til å sette grenser. Så den kampen må nok jeg ta, men gjør det når mannen er på jobb så jeg slipper å måtte avklimatisere 2 stykker. Lettere å få en 2 åring til å skjønne at man ikke kan spise is hele tiden, enn å få en 50 åring til å skjønne at en 2 åring ikke kan leve på is.. det er logisk..

Ja trist at det er et så ømt tema, og at så få skjønner hvor sårt det kan være. Og egentlig veldig rart at det er sånn. Det er jo egentlig veldig mange som faktisk sliter med å bli gravid. Men det ser man jo også på abort. Det å miste et barn før uke 12, det er jo veldig vanlig, likevel så er det veldig tabu. Er kun mine beste venninner, to tanter og mamma som jeg vet om som har mistet under graviditet. Men de alle var også relativt seint slik jeg har skjønt det. Hun ene var i uke 38. De andre var i mellom uke 12 og uke 25. Mulig jeg har fortrengt alle som har mistet før uke 12. Men dette er jo veldig mange av mine nærmeste. Ikke alle heldigvis, men mange av dem. Og vet ikke om jeg har veldig mange som ville delt en tidlig abort med meg ellers. Også vet jeg jo at da jeg var ung så snakket jeg å venninne mine alltid om at vi ikke skulle fortelle det til noen før man var over uke 12, sånn at man ikke måtte fortelle det om det gikk galt tidlig, for det var liksom litt skam. Mulig det er en ond sirkel. Merkelig.

Håper du får den jobben du har mest lyst på av dem. Selv om det sikkert er godt å bare få en ny jobb i det hele å det store, spesielt siden du faktisk ikke trives så godt i gammel jobben.

lykke til med tempingen!

Her har jeg hatt en real forumspause i omtrent ett døgn, og med det fulgte at jeg har glemt av temping og heller ikke vært spesielt ivrig på EL testing:eek: I dag er jeg på Cd 10, eller 11 nå da som klokken er over midnatt:hilarious: Testen jeg tok i dag var negativ, tenker jeg tar en når jeg står opp og en på kvelden igjen. Kan prøve å tempe mandag, i morgen er uaktuelt :hilarious:

Det var lurt! Jeg har aldri så god tid om morgenen, skulle ønske jeg hadde. Jeg kan jo alltids spise mer knekkebrød enn brød, men jeg er veldig glad i brød. Tror brødet er mest vanskelig for meg faktisk. Håper det blir ei update på hypnose :D
Og ja, helt klart enklere å lære en på 2 år nye ting enn en på 50:hilarious:

Det er så synd at det er så tabu og skambelagt fremdeles, og at kvinner ofte føler skyld og at det er noe feil med dem, når det slettes ikke er sånn. Skulle ønske det var mer snakket om! Jeg kjenner ingen, som jeg vet om, utenom forumet her, som har mistet noen gang. Det er jo bra det, men samtidig og litt synd. Man tenker så lett at «det skjer ikke meg» også plutselig står man der og det utenkelige har skjedd.

Akkurat nå hadde jeg heller vasket toaletter på et travelt truck-stop, og det sier vel sitt:hilarious: Tusen takk for alle lykkeønskninger:love7

PP 2 - CD 11

Jeg som gledet meg sånn til å tempe og ha god tid til å ta EL tester i helga, har glemt av alt sammen. Ble litt irritert på meg selv nå når jeg lot all morgenurinen gå rett i skåla fordi jeg holdt på å tisse på meg :hilarious: Full skjerpings! Jeg kan prøve å skvise ut et par dråper bare så jeg får tatt en før i kveld.

Vi hopper i høyet uansett vi:angelic:

I går hadde vi middagsgjester og det var veldig hyggelig! Unna meg tre rosa gin drinker, og var fornøyd med det:happy: Drikker ikke veldig ofte, og før EL tenkte jeg at det skulle gå greit :happy:

Slenger inn en update når jeg får klemt ut en dråpe til:hilarious:

God søndag :Heartred

Edit : ikke mye action på EL testen i dag, heller ikke forventet. Jeg er mest glad for at jeg fikk klemt ut nok til å ta en, så jeg får fulgt med. Legger ved bilde.

Vedlegg

• FB992C77-E58D-4D79-BFFE-067AC8BDA73B.jpeg
    FB992C77-E58D-4D79-BFFE-067AC8BDA73B.jpeg
    183,2 KB · Visninger: 71
Last edited:
PP 2 - CD 11

Jeg som gledet meg sånn til å tempe og ha god tid til å ta EL tester i helga, har glemt av alt sammen. Ble litt irritert på meg selv nå når jeg lot all morgenurinen gå rett i skåla fordi jeg holdt på å tisse på meg :hilarious: Full skjerpings! Jeg kan prøve å skvise ut et par dråper bare så jeg får tatt en før i kveld.

Vi hopper i høyet uansett vi:angelic:

I går hadde vi middagsgjester og det var veldig hyggelig! Unna meg tre rosa gin drinker, og var fornøyd med det:happy: Drikker ikke veldig ofte, og før EL tenkte jeg at det skulle gå greit :happy:

Slenger inn en update når jeg får klemt ut en dråpe til:hilarious:

God søndag :Heartred

Edit : ikke mye action på EL testen i dag, heller ikke forventet. Jeg er mest glad for at jeg fikk klemt ut nok til å ta en, så jeg får fulgt med. Legger ved bilde.
Så godt at du koser deg når du kan under prøvingen :D
Tenker at du er i rute med både temping og testing, men anbefaler å ikke bruke morgenurinen på EL testene :)
Greit å starte tildlig med aksjene, kommer jo ingenting vondt ut av det:rolleyes:
Spennende å følge deg!:love7

PP2 - CD 8

Det er ikke veldig spennende oppdateringer i dagene med tr og i vente på el, men jeg finner glede i å skrive litt likevel:happy:

Termometeret har jo enda ikke dukket opp, dessverre! Spørs om jeg rekker å tempe noe særlig denne PP her da gitt. Har lest litt om det og skjønt at det er det første som må skje når en våkner, helst før en får opp øya omtrent:hilarious: Jeg kan sikkert tempe i dpo land også, men føler det er dumt å begynne der i syklusen. Vi får se!

Aksjelegging har det ikke vært mye av enda, men nå kommer snart de «lilla dagene» som samboer så fint kalte det, og da er det bare å stå på:hilarious: Jeg hadde 0 lyst under tr, men kjenner at jeg føler meg litt mer på plass igjen nå:happy:

Har søkt fire nye jobber, skal på intervju i morgen på en av de! Jeg mistrives veldig på arbeidsplassen og jeg har prøvd å holde ut og ikke minst å komme med konkrete forslag til forbedring, men det blir ikke tatt på alvor/gjort noe med. I’ve had enough!!!! Tærer på psyken, og det er det siste jeg trenger.

De lilla dagene begynner i morgen, så da tenker jeg at første EL test ryker i morgen eller lørdag:happy: Det var snakk på at vi skulle på hyttetur denne helga med en kompis, men har ikke hørt noe mer! Må undersøke det:)

Ha en fin dag, og ha tillit til at noen ganger er det faktisk grønnere på andre siden! Jeg går på med godt mot og ser lysere på framtida hvis jeg får meg ny jobb:wav

Edit: fikk sms nå om at termometeret er levert:woot:
Uff! Jeg føler med deg om å misstrives på jobb altså!:confused: I min forrige jobb misstrivdes jeg også veldig og hver eneste morgen var en stor kamp å komme seg opp og ut døra, arbeidsdagene var syykt lange og kunne ikke vente til den var slutt slik at jeg kunne reise hjem.
For en forferdelig følelse når det er den plassen du omtrent tilbringer flest timer av døgnet..:(
Jeg ble omplassert og fikk meg ny jobb for noen få år siden og det er virkelig en ny hverdag!:joyful:

Håper at du får oppfyllt ønske om ny jobb slik at du også kan trives godt! Er så tungt psykisk å ikke trives på jobb:( Hvordan gikk intervjuet du hadde på fredag?:)

Håper at det ordner seg med både ny jobb og spire i magen ganske raskt for deg:love7

Så godt at du koser deg når du kan under prøvingen :D
Tenker at du er i rute med både temping og testing, men anbefaler å ikke bruke morgenurinen på EL testene :)
Greit å starte tildlig med aksjene, kommer jo ingenting vondt ut av det:rolleyes:
Spennende å følge deg!:love7

Tok på morgen i dag fordi jeg våkna så sent:hilarious: I morgen må jeg time det slik at jeg kan ta en ca kl 17.30 også en før jeg legger meg :happy:

Temping skal jeg prøve å huske på i morgen når alarmen ringer:hilarious: den ligger klar i alle fall :happy:

Uff! Jeg føler med deg om å misstrives på jobb altså!:confused: I min forrige jobb misstrivdes jeg også veldig og hver eneste morgen var en stor kamp å komme seg opp og ut døra, arbeidsdagene var syykt lange og kunne ikke vente til den var slutt slik at jeg kunne reise hjem.
For en forferdelig følelse når det er den plassen du omtrent tilbringer flest timer av døgnet..:(
Jeg ble omplassert og fikk meg ny jobb for noen få år siden og det er virkelig en ny hverdag!:joyful:

Håper at du får oppfyllt ønske om ny jobb slik at du også kan trives godt! Er så tungt psykisk å ikke trives på jobb:( Hvordan gikk intervjuet du hadde på fredag?:)

Håper at det ordner seg med både ny jobb og spire i magen ganske raskt for deg:love7

Leit å høre at du mistrivdes så sterkt! Men godt du kom deg på en annen arbeidsplass :D! Det er utrolig tungt, jeg kjenner jo selv på at det blir bare mer og mer vanskelig å komme seg på jobb nå om dagen.

Intervjuet gikk greit! Tør ikke ha for høye forhåpninger, da de så etter noen med litt mer erfaring, men la størst vekt på å finne den som passer inn :happy: Håper det er meg:hilarious:

Tusen takk:Heartred Håper det snart er ei spire hos deg også:Heartred:Heartred

PP 2 - CD 12
Del 1

Klokka er igjen over midnatt. Den blir fort det når man gruer seg til å sove for da kommer mandagen enda fortere. Det gledes til ny arbeidsplass, hvor enn og hva enn det måtte være.

Jeg har i hele dag spilt spill. Det innebærer også sims 4, der bygger jeg for det meste hus :hilarious: Kan sitte i timesvis med det. Mini kom hjem i kveld etter å ha vært hos sin far i helgen. Det er alltid godt å få han hjem:Heartred

Jeg tok EL test før jeg la meg, endelig klarte Premom å lese den til mer enn bare 0 :hello2
Kjenner foreløpig ingenting av symptomer, og i dag har vi tatt ei litta humpepause:dance008 Da blir det humpings i mårra:excited001

Tror jeg skal begynne å kalle det for nettopp det. HUMPINGS. Mer om det i CD 12 del 2, aka «i mårra» eller senere i dag om du vil.

- Lil sol:love7

Vedlegg

• A036AC8F-7F16-4074-9730-450F61772AA9.jpeg
    A036AC8F-7F16-4074-9730-450F61772AA9.jpeg
    559,1 KB · Visninger: 63
Ikke bra at du gruer deg så til mandag at du ikke går å legger deg. Håper du finner en ny jobb fort, men at det slipper å være å vaske på truck toaletter :wtf: Skulle ønske jeg hadde noen råd eller tips, men er ikke noe flink på jobb skifte. Men beste måten å få erfaring på er jo å starte i jobben tror jo jeg!

Oh spille! Det er gøy! Dog jeg bygger ikke hus på sims, jeg bor i dem :playful: Beste jeg vet på sims er å lage generasjoner. Jo flere generasjoner jeg har, jo lykkeligere er jeg :woot: Hvilke andre spill spiller du? Noen multiplayer?

Greit med litt pause også i humpingen. Bare den ikke varer for lenge. Vet at da mannen tok sperm prøve, måtte han være avholden i flere dager før testen skulle taes, så kan kanskje lønne seg å ikke bruke opp før EL... annen hver dag holder...Men milde så skummelt det er å hoppe over en dag, plutselig så skjer noe, å vips så hoppet man over hele EL før man fikk sukk for seg :eek:

Tok på morgen i dag fordi jeg våkna så sent:hilarious: I morgen må jeg time det slik at jeg kan ta en ca kl 17.30 også en før jeg legger meg :happy:

Temping skal jeg prøve å huske på i morgen når alarmen ringer:hilarious: den ligger klar i alle fall :happy:

Leit å høre at du mistrivdes så sterkt! Men godt du kom deg på en annen arbeidsplass :D! Det er utrolig tungt, jeg kjenner jo selv på at det blir bare mer og mer vanskelig å komme seg på jobb nå om dagen.

Intervjuet gikk greit! Tør ikke ha for høye forhåpninger, da de så etter noen med litt mer erfaring, men la størst vekt på å finne den som passer inn :happy: Håper det er meg:hilarious:

Tusen takk:Heartred Håper det snart er ei spire hos deg også:Heartred:Heartred
Håper du får tempet da:D

Ja det er ikke mye gøy, men så deilig når man da finner en plass man føler at man hører hjemme på:Heartred
Nei det er skummelt å ha for høye forhåpninger, det er somregel mange i kampen om stillinger, men krysser fingrene for deg:smiley-angelic001

Tusen takk, det håper jeg også:love7
PP 2 - CD 12
Del 1
Klokka er igjen over midnatt. Den blir fort det når man gruer seg til å sove for da kommer mandagen enda fortere. Det gledes til ny arbeidsplass, hvor enn og hva enn det måtte være.

Jeg har i hele dag spilt spill. Det innebærer også sims 4, der bygger jeg for det meste hus :hilarious: Kan sitte i timesvis med det. Mini kom hjem i kveld etter å ha vært hos sin far i helgen. Det er alltid godt å få han hjem:Heartred

Jeg tok EL test før jeg la meg, endelig klarte Premom å lese den til mer enn bare 0 :hello2
Kjenner foreløpig ingenting av symptomer, og i dag har vi tatt ei litta humpepause:dance008 Da blir det humpings i mårra:excited001

Tror jeg skal begynne å kalle det for nettopp det. HUMPINGS. Mer om det i CD 12 del 2, aka «i mårra» eller senere i dag om du vil.

- Lil sol:love7
Endelig litt styrke på testene, håper at EL nærmer seg da:D tror det er sunt med en humpepause også, skal jo være mer enn godt med annehver dag, skal jo ikke bli lei heller..:laughing001
Et tips også, ser du har lagt inn testen flere ganger i premom, du kan slette de igjen med å svipe til venstre hvis du ønsker:rolleyes:

Ikke bra at du gruer deg så til mandag at du ikke går å legger deg. Håper du finner en ny jobb fort, men at det slipper å være å vaske på truck toaletter :wtf: Skulle ønske jeg hadde noen råd eller tips, men er ikke noe flink på jobb skifte. Men beste måten å få erfaring på er jo å starte i jobben tror jo jeg!

Oh spille! Det er gøy! Dog jeg bygger ikke hus på sims, jeg bor i dem :playful: Beste jeg vet på sims er å lage generasjoner. Jo flere generasjoner jeg har, jo lykkeligere er jeg :woot: Hvilke andre spill spiller du? Noen multiplayer?

Greit med litt pause også i humpingen. Bare den ikke varer for lenge. Vet at da mannen tok sperm prøve, måtte han være avholden i flere dager før testen skulle taes, så kan kanskje lønne seg å ikke bruke opp før EL... annen hver dag holder...Men milde så skummelt det er å hoppe over en dag, plutselig så skjer noe, å vips så hoppet man over hele EL før man fikk sukk for seg :eek:

Æsj ja, jeg håper virkelig det, for dette går jo ikke i lengden. Det går helt fint, jeg er ikke best på det selv og kjenner på at cv blir jo ikke kjempefin av å bytte jobb ofte, men det har alltids en forklaring:p

åh jeg har så lyst til å lage en sånn generasjonsbolig, og er i gang med den nå haha:hilarious: jeg er bare så utrolig utålmodig med selve spillingen :hilarious: skal gi det et ærlig forsøk nå da:hilarious:
Spiller masse «League of Legends» (har spilt i snart ett år!) og «Phasmofobia» har og blitt en kjempestor favoritt. Og «The forest» er jeg og noe fan av - men igjen, det er bygginga for meg:hilarious: League og phasmo er multiplayer, det er og the forest! Kan spilles alene også.
På ps4 derimot har det gått mye i «Assassins creed», «Fallout», «Horizon zero dawn» og klassikere som «spyro» og «crash bandicoot» :hilarious: i Nintendo verden er det «Zelda» som regjerer! «Twilight princess» og «Breath of wild» er favoritter , veldig glad i Ocarina of time også!
Jeg er nok en større nerd enn jeg er villig til å innrømme ser jeg nå:hilarious:

Satser på det kun var i går det var litta pause på humpings og at vi får lagt inn aksjer i dag. Evt også i morgen og dagen etter hvis EL er positiv i dag:hilarious:
Huff ja, det er ganske fort gjort det hvis det skjer noe :eek::hilarious:

Håper du får tempet da:D

Ja det er ikke mye gøy, men så deilig når man da finner en plass man føler at man hører hjemme på:Heartred
Nei det er skummelt å ha for høye forhåpninger, det er somregel mange i kampen om stillinger, men krysser fingrene for deg:smiley-angelic001

Tusen takk, det håper jeg også:love7

Endelig litt styrke på testene, håper at EL nærmer seg da:D tror det er sunt med en humpepause også, skal jo være mer enn godt med annehver dag, skal jo ikke bli lei heller..:laughing001
Et tips også, ser du har lagt inn testen flere ganger i premom, du kan slette de igjen med å svipe til venstre hvis du ønsker:rolleyes:

Jeg fikk tatt temp! La på +0,4 siden jeg tempet under tunga:p
Tusen takk for kryssede fingre, det er så hyggelig med flere som heier :Heartred

Litt pause må være innafor, vi humpa to ganger lørdag :whacky011
Hahah ja, jeg har bare glemt å slette dem:hilarious::hilarious: Måtte bare få lagt de inn :hilarious:

PP 2 - CD 12
Del 2

Ser ut som at El kommer senere, ingen positiv el test i dag. Kanskje i morgen? Får fortsette å teste :happy: Det er først i kveld jeg kjenner litt i livmor, og det er minimalt. Heller ingen antydning til el slim, så må nok gi det et par dager til.
Kanskje syklusen er på tur til å bli litt lenger igjen:happy:

Spent på hvordan det ser ut i morgen!:happy:

Vedlegg

• 892E9F48-9A52-4798-ABEB-A8A6C2254EB2.jpeg
    892E9F48-9A52-4798-ABEB-A8A6C2254EB2.jpeg
    714,6 KB · Visninger: 59
Back
Topp