PP 2 - CD 3
It’s a bloody mess!
Her blør det gjennom fordi blodet blir «dytta» lengst frem mot bindet, aner ikke hvorfor, men da går det jo gjerne også FORBI bindet. Noen ganger skjer det at det blir dytta bakover, og havner BAKOM bindet. Kanskje jeg bare skal kjøpe meg bleier? Det her nytter jo ikke
Det første som skjedde da jeg sto opp var at jeg lagde et lite blodspor fra senga til gangen. Jeg har sovet med bind. Følte meg som ei tispe med løpetid!
Bortsett fra det har jeg det vel egentlig bra. Helt tømt for energi, men det må da være lov når det er reine Niagara falls med blod her.
Har bestilt meg legetime, men ikke før langt uti januar, det var da det var ledig. Vil bare sjekke at alt av vitaminer er ok, kanskje høre litt hva mer en kan gjøre type ting.
Kjenner at jeg virkelig ikke vil at hele verden skal vite at vi prøver. Det kan ta tid, og hvis folk skal begynne med velmenende råd og kommentarer kommer jeg ikke til å ville se dem mer. På nyttårsaften ville jeg jo ikke drikke i tilfelle, og sa til sambo at jeg kunne kjøre. Senere på kvelden ble det jo en drikkelek, og spørsmålet «hvem er mest babysyk» dukket opp, og ene kompisen til sambo vet at jeg ønsker meg en til, men ikke at vi prøver, og da han plutselig pekte ut meg sånn for morrosskyld kjente jeg at jeg ble helt svett og tenkte «din jævla idiot ikke gjør det!» heldigvis satt ei anna der og tok det hele på sin kappe, uten å si noe mer om det og jeg tror ikke noen tenkte over han som pekte fra hjørnet.
Jeg har jo venta så lenge på at vi skulle begynne å prøve, og jeg orker ikke mer spørsmål om ikke vi skal ha baby snart. Er glad for at jeg har ei jeg kan snakke med som har baby, samtidig er jeg ikke så begeistra for at hennes gubbe skal skryte så jævlig av at han liksom har supersvømmere. Det var morsomt første gangen, og jada så bra at hu knapt rakk å mense før hu var gravid, men vær så snill. Hold kjeft, hørte deg de første ti gangene, og jeg skal faen ikke føle meg som mindre fertil og less of a woman fordi vi må prøve mer enn EN GANG. Og kanskje mer enn to og tre, kanskje vi må prøve i ett år! Jeg er ikke typen som klarer å holde kjeft i en evighet, så på et tidspunkt kommer jeg til å lirke av meg en real kommentar tilbake og hvor hyggelig det blir veit jeg ikke.
*puster ut og inn*
nå ble det mye aggresjon, men et sted må det ut. Godt å ventilere uten at noen skal rettferdiggjøre dem/det man irriterer seg over. Det er ca det verste jeg vet
fordi jeg VET JO at de ikke mener noe vondt med det de sier, at de ikke sier det til hensikt for å skade, men det må være lov å tenke seg om, ta litt hensyn?
Mensenkrampene er kommet for å bli, og jeg skal rulle føttene og kroppen inn i deilige klær og krysse fingra for at jeg ikke blør gjennom dagens truse nr 2 helt enda.
- Lille «sol»