Jeg regner mens som over nå. Det var noe brun spotting i går pluss litt stikking og kramper, derfor velger jeg å si at det er i dag det er over
Tenker jeg kan begynne å teste etter EL CD 8 eller 10, da Premom sine gjetninger er at EL kommer på CD 13. I kveld blir siste tabletten for BV kuren også! Og jeg føler den har hjulpet og gjort jobben sin. Bør vel kjøpe med meg sånn viavag-kapsler, så slipper jeg
kanskje ei runde med sopp
Underlivet til kvinner er en merkelig, mystisk sak spør du meg. Min psykiske helse har for eksempel
alltid spilt en stor rolle for hvordan Fiffi har det.
Jeg blir veldig lett rørt om dagen. Føler meg nesten som et nytt menneske, mer i kontakt med følelsene og meg selv igjen. Akkurat som at ved å ta ut spiralen ble en knapp skrudd på igjen. Noe som har ligget i dvale har våknet. Jeg føler meg så rolig og… balansert? Jeg henger meg så opp i det fordi det var et veldig tungt år i fjor og hendelser som var noe traumatiserende. De har jeg gått i behandlig for å bearbeide siden i høst, men kan ikke si jeg har følt meg mindre deprimert før, vel, nå. Husker jeg gruet meg sånn til vinteren. Tidligere har jeg kunnet si til meg selv at det går bra, det er bare litt snø og is, det er til og med litt koselig. Det klarte jeg ikke denne høsten.
Nå føles det litt mer okei. Alt er litt mer greit og alle tankene og bekymringene er ikke så oppslukende og den rasjonelle tankegangen er lettere tilgjengelig.
Det gikk greit før spiralen var ute og altså, hvis ikke hadde vi aldri blitt enige om å prøve på en til, men det er ikke slik at rom ble bygget på en dag
Det tar tid, og min mentale helse vil nok alltid «kreve» at jeg husker på alle verktøyene i verktøykassa.
Vi pyntet juletre i går, med gløgg, kakao, pepperkaker og sirupssnipper til. Det var så koselig! Jeg følte meg så heldig og lykkelig at jeg begynte å gråte.
Jeg har virkelig skutt gullfuglen og funnet drømmemannen. Nå venter vi bare på gullegget