Ser at du fikk utslag på normal-testen, det lover godt! Jeg prøvde en tidligtest fra metode i ettermiddag. Hadde holdt meg i 3 timer, vet ikke om det er nok, men det var ikke antydning til noe, så har ikke noe særlig håp nå. Eller, det er vanskelig å ikke håpe frem til man blør, men du skjønner. Får se hvordan det ser ut imorgen tidlig.
Ja, ble overrasket selv av den. For det har ikke vært mye farge i tidligtestene fra metode. Var en annen som nevnte i tråden at det slo seeent ut på de, og plutselig ble det fin strek på den med 25 - tok den på formiddagen.
Hååer virkelig at dere lykkes snart 

❤
Forstår virkelig den fortvilelsen. Håper dere lander i et beslut kring veien videre. Kan føles litt lettere når man først har en plan
Var det to-dagers?? Synest det var voldsomt at ingen av dei overlevde. Sender deg masse styrkeklemmar, dette gamet er så brutalt

Er ganske skeptisk til det jeg synes er treig stigning, men jeg vet man skal egentlig ikke bruke strimler til å måle stigning. 2-3 på digital var beroligende - tror jeg kan bli satt på «gravid» @Sofia87 og så får vi se hvordan det går etterhvert