Oktober 2021

Jeg ser ❤ Min erfaring (etter å ha vært gravid 4 ganger) er at de stiger ganske raskt i starten. Allerede fra morgen til kveld kan man ofte se en endring. Krysser fingrene for at dette er en begynnende spire ❤
Tenker jeg venter til i morgen. Tør ikke håpe på for mye. De er tatt med 8-9 timers mellomrom, den til høyre først (den har jo da også tørka lengst). Så hadde tenkt det skulle vært en stigning, og ikke bare samme type strek. Får bare vente å se i morgen, kan jo være den har prøvd å feste seg, men ikke fått det til, stakkars

Jeg kan settes på ikke gravid. Blenda tidligtest idag 12 dpo og en liten tempdropp. Ikm på søndag.

Tusen takk for de fine kommentarene på det førre innlegget mitt ❤️ Svarer mer når jeg har landet i dette resultatet.

Kontroll i morgen, så håper vi får en dato for uttak da. Ser at jeg uansett går pent over i novembergruppa. Lang protokoll er skikkelig lang :joyful:

Tuller du??:eek: Syns streken fra i natt og i dag er ganske like.. Men man ser de definitivt.

Når jeg tok på lommelykta på mobilen så jeg de tydelig, har dårlig lys på badet. Syns ikke jeg får de godt frem på bilder, men ei venninne jeg sendte bilder sa at de i alle fall ikke var blenda. Bare tenkte jeg burde ha sterk strek på de tidligtestene nå om jeg var gravid. Selv om jeg jo så streken på dagens test raskere enn den fra i går kveld. Er vel bare å vente til morgen da..:wtf:

Det jeg så 9 dpo var helt på grensen til det som er mulig å kalle en strek, om morgenen 10 dpo var den svak, men kom med på bilde, og kom raskere. Fikk likevel faktisk positiv digital senere den dagen! Brukte samme tidligtest som deg. Er ellers enig med det som andre skriver her, om at testene gjerne stiger utover dagen.

Skjønner at det er lett å bekymre seg for stigning, men det aller viktigste nå er jo at det er strek der - det er vi ditt vitne på! ❤️

Det jeg så 9 dpo var helt på grensen til det som er mulig å kalle en strek, om morgenen 10 dpo var den svak, men kom med på bilde, og kom raskere. Fikk likevel faktisk positiv digital senere den dagen! Brukte samme tidligtest som deg. Er ellers enig med det som andre skriver her, om at testene gjerne stiger utover dagen.

Skjønner at det er lett å bekymre seg for stigning, men det aller viktigste nå er jo at det er strek der - det er vi ditt vitne på! ❤️

Takk:HeartpinkStrekene er jo veldig svake, så jeg tørr ikke helt tro på de, etter jeg leste at andre har opplevd sånne streker uten å være gravid :P At det har vært dårlige batcher med tester.nTenker jeg tar ny test i morgen, da får vi fasiten.. Er den likens, eller vekke, er det ingen baby og bare dumme tester. Er den tydeligere, er det nok en baby:)

Jeg kan settes på ikke gravid. Blenda tidligtest idag 12 dpo og en liten tempdropp. Ikm på søndag.

Tusen takk for de fine kommentarene på det førre innlegget mitt ❤️ Svarer mer når jeg har landet i dette resultatet.

Det var veldig vondt å lese - kjempestor styrkeklem sendes herfra! ❤️Dette må være tungt med den lange veien dere har hatt allerede. Håper du klarer å gjøre noe fint som hjelper deg å hente deg inn nå i helga.

Takk:HeartpinkStrekene er jo veldig svake, så jeg tørr ikke helt tro på de, etter jeg leste at andre har opplevd sånne streker uten å være gravid :p At det har vært dårlige batcher med tester.nTenker jeg tar ny test i morgen, da får vi fasiten.. Er den likens, eller vekke, er det ingen baby og bare dumme tester. Er den tydeligere, er det nok en baby:)

Skjønner godt bekymringene, altså. Ville bare si at 10 dpo fortsatt er tidlig og at svak tidligtest kan være helt normalt. Krysser fingrene!

Kan melde om at 19 av 21 egg var modne, og at 14 har klart seg videre første døgnet! Så nå er det bare å vente i spenning til over helgen. Dette er jo allerede tusen ganger bedre tilbakemelding enn sist gang, så nå har vi fått litt håp igjen :Heartred Trenger jo bare ett gullegg på frys, og alt er bedre enn at ingen blir med videre.

Heia!!!

Kan melde om at 19 av 21 egg var modne, og at 14 har klart seg videre første døgnet! Så nå er det bare å vente i spenning til over helgen. Dette er jo allerede tusen ganger bedre tilbakemelding enn sist gang, så nå har vi fått litt håp igjen :Heartred Trenger jo bare ett gullegg på frys, og alt er bedre enn at ingen blir med videre.

Heia!!!
Fantastiske nyheter, noe bedre kunne man vel ikke få en fredags formiddag!!:D God helg, satser på det blir noen fine små på frys til uka:happy:

Skjønner godt bekymringene, altså. Ville bare si at 10 dpo fortsatt er tidlig og at svak tidligtest kan være helt normalt. Krysser fingrene!

Jeg hadde svaaaaak strek 9dpo. Morgen 10dpo var den egentlig blank, kvelden 10.dpo svaaak. Har egentlig ikke blitt særlig farge før i går

Åh herregud nå må det være noe på gang vel? Jeg kasta opp av en kjøttdeig som luktet ekkelt. Ingen andre som kjente noe stygg lukt. Den reaksjon har ikke jeg hatt siden jeg var gravid sist.

Da fikk jeg det bekreftet av sykepleier på Riksen i dag. Blodprøven var negativ som mistenkt. De har endel ventetid der nå, så neste innsett blir ikke før i januar. Kjenner egentlig at det er helt greit, for har så mye nå i November. Håper gullegget er ett av de fire som er igjen på frys❤️

Da fikk jeg det bekreftet av sykepleier på Riksen i dag. Blodprøven var negativ som mistenkt. De har endel ventetid der nå, så neste innsett blir ikke før i januar. Kjenner egentlig at det er helt greit, for har så mye nå i November. Håper gullegget er ett av de fire som er igjen på frys❤️
Stor klem til deg ❤️

Da har jeg fått time til vurdering av videre behandling fredag om to uker. Holdt på å få panikk da jeg leste det, følte nesten de ikke ville hjelpe oss mer.
Men så hadde de også satt av tid til innsett på syklusen min som starter i november. Puuuh!

Ba jo om å få prøve andre støttemedisiner neste gang, siden blødningene mine kommer så raskt etter innsett. Så regner med det er det timen er om. Men kjenner jeg er stressa. Og så er jeg 100% sikker på at de kommer til å ta opp dette med vekt :blackeye: Er i grenseland med BMI, men siden jeg både teller kalorier og trener 4-5 ganger i uka så har de sagt det er greit. Kjenner bare jeg er litt redd for dette. Takler ikke DET oppi det hele

Back
Topp