PGD-tråden

Jeg glemte å spørre når vi var i Sverige, men dere som får på p-piller, dere fortsetter med det frem til de ringer å sier at man kan starte på medisiner(nesespray for min del)? xsmile9

Og et godt tips dere som skal til klinisk genetik, Solna. Ta El-sparkesykkel fra hotellet hvis dere sover midt i sentrum! Da kommer du rett fra hotellet og helt til inngangen. Det var sykkelvei hele veien og derfor svært lett å ta seg frem. Kosta for vår del ca 25 kr pr pers. Man får jo drosje dekket videre til Huddinge, og toget som var fem min unna gikk jo rett ned til sentrum igjen :D
 
Jeg glemte å spørre når vi var i Sverige, men dere som får på p-piller, dere fortsetter med det frem til de ringer å sier at man kan starte på medisiner(nesespray for min del)? xsmile9

Og et godt tips dere som skal til klinisk genetik, Solna. Ta El-sparkesykkel fra hotellet hvis dere sover midt i sentrum! Da kommer du rett fra hotellet og helt til inngangen. Det var sykkelvei hele veien og derfor svært lett å ta seg frem. Kosta for vår del ca 25 kr pr pers. Man får jo drosje dekket videre til Huddinge, og toget som var fem min unna gikk jo rett ned til sentrum igjen :D
 
Jeg glemte å spørre når vi var i Sverige, men dere som får på p-piller, dere fortsetter med det frem til de ringer å sier at man kan starte på medisiner(nesespray for min del)? xsmile9

Og et godt tips dere som skal til klinisk genetik, Solna. Ta El-sparkesykkel fra hotellet hvis dere sover midt i sentrum! Da kommer du rett fra hotellet og helt til inngangen. Det var sykkelvei hele veien og derfor svært lett å ta seg frem. Kosta for vår del ca 25 kr pr pers. Man får jo drosje dekket videre til Huddinge, og toget som var fem min unna gikk jo rett ned til sentrum igjen :D
Jeg gikk på p-piller frem til de ringte, gjorde ferdig brettet mitt og startet opp som avtalt :)
 
Sjekk den bittelille, fantastisk fine pgd eskimoen min som svømmer rundt i meg :love7
IMG_20211027_161809_edit_292753438152202.jpg
 
Hei.
Et spørsmål, hvor mange uttak hadde du/dere før det ble et embryo dere kunne bruke? :)
Et uttak her :Heartred
Ble overstimulert da..
Vi fikk ut 21 egg, 9 ble befruktet, 7 var syke og 2 var friske. Hadde uttak i november 2019 og fikk endelig innsett september i år:)
 
Jeg fikk 13 egg ut, 9 befruktet og ikke alle overleve frysingen. 5 syke og 1 frisk , venter på eggløsning nå men ser ut til jeg må kanskje på noen medisiner for det da den ikke har kommet enda…..:(så fort den kommer blir det innsett :Heartred
 
Jeg fikk 13 egg ut, 9 befruktet og ikke alle overleve frysingen. 5 syke og 1 frisk , venter på eggløsning nå men ser ut til jeg må kanskje på noen medisiner for det da den ikke har kommet enda…..:(så fort den kommer blir det innsett :Heartred
Jeg fikk femar og Ovitrelle, syklusene mine er så uforutsigbare :banghead:
Satte Ovitrelle på en fredag og sikret oss innsett på fredagen etter :Heartred Jeg var så redd for å få eggløsning så innsett dag hadde havna i helg, det hadde vært hjerterått etter all denne ventingen..
Så jeg er veldig glad vi fikk litt ekstra medisinstøtte:Heartred
 
Jeg fikk femar og Ovitrelle, syklusene mine er så uforutsigbare :banghead:
Satte Ovitrelle på en fredag og sikret oss innsett på fredagen etter :Heartred Jeg var så redd for å få eggløsning så innsett dag hadde havna i helg, det hadde vært hjerterått etter all denne ventingen..
Så jeg er veldig glad vi fikk litt ekstra medisinstøtte:Heartred


Mine også :banghead::banghead: så skal til gyn igjen på fredag, og regner med jeg får vite da om jeg må gå på noen medisiner :) skjønner godt du var redd for det :Heartred Hvordan går det så langt?:Heartred
 
Jeg fikk 13 egg ut, 9 befruktet og ikke alle overleve frysingen. 5 syke og 1 frisk , venter på eggløsning nå men ser ut til jeg må kanskje på noen medisiner for det da den ikke har kommet enda…..:(så fort den kommer blir det innsett :Heartred

Ååå! Godt du har en frisk :) Masse lykke til! ❤️
 
tusen takk, og i likemåte, har du vært på uttak, eller innsett?:)

Vært på uttak, og ingen friske.. dette blir 5 gang vi har hatt uttak, bare hatt et embryo som var friskt men som ikke festet seg. Så dette er veldig krevende og vanskelig. Men gir meg ikke! :)
 
Hentet ut totalt 29 egg her på to uttak, men ingen friske… Plutselig kom det et gullegg dalende og vi ble gravide på egenhånd igjen etter 3SA og 3MA som mot alle odds var friskt. Nå er det bare en mnd igjen til vi får møte vesle gutten vår ❤️
 
Hentet ut totalt 29 egg her på to uttak, men ingen friske… Plutselig kom det et gullegg dalende og vi ble gravide på egenhånd igjen etter 3SA og 3MA som mot alle odds var friskt. Nå er det bare en mnd igjen til vi får møte vesle gutten vår ❤️

Ååå! ❤️ Gratulerer så masse ❤️
 
Back
Topp