PGD-tråden

Hei, Ja då kom den kjipe nyheten at ingen av embryoene var frisk denne gang heller :(

hvor mange uttak hadde du/dere før det gikk bra? ❤️ Hilsen en som er veldig sliten og lei!

Mange gode styrkeklemmer til deg og din andre halvdel :Heartred Dette er en tøff prosess som vi kanskje ikke opplever at de rundt oss helt forstår.
Jeg heier virkelig på dere:hello2
 
Vi var for eggutakk 21 feb 2020 og innsett 22.12.21 tusen takk håper jeg også <3 hvor langt har dere kommet?:)

Uff, det var lenge å vente mellom uttak og innsett :(Vi venter på at jeg kan starte opp på medisiner i forbindelse med egguttak. Vi var inne i Sverige nå i oktober. Fikk da forespeilet at det ville ta tre til fem mnd før jeg kunne starte på medisinene. Og de håpte jeg ville få innsett før sommer. Nå som ting begynner å stenge ned igjen så er vi veldig spent på om prosessen blir utsatt enda mer.
 
Uff, det var lenge å vente mellom uttak og innsett :(Vi venter på at jeg kan starte opp på medisiner i forbindelse med egguttak. Vi var inne i Sverige nå i oktober. Fikk da forespeilet at det ville ta tre til fem mnd før jeg kunne starte på medisinene. Og de håpte jeg ville få innsett før sommer. Nå som ting begynner å stenge ned igjen så er vi veldig spent på om prosessen blir utsatt enda mer.


Ja det har vært kjempe lenge å vente men det er kun pga korona :-( håper dere får begynne på medisiner snart da, er så kjedelig å vente :arghh:
 
Hei, er det helt normalt med spotting på rugedag7? Eller er det mensen som kommer :crybaby2
Ikke pgd her, men det må ikke nødvendigvis være mensen ❤ du er nå 12 dpo og kan trygt ta en test som gir korrekt svar, man kan ofte få skjøre slimhinner som spotter litt dersom man er gravid. Lykke til!
 
Hei :) jeg lurte på en ting når man skal gjennom eggutakk igjen forsøk nr 2 må man dekke for medisiner selv?
 
Vi venter enda på svar fra Sverige om at jeg kan starte opp på medisiner:)
Dere da Ana93? :) Vet noen av dere ca hvor mange andre som er her inne på gruppa, og som er en plass i prosessen sammen med oss?

Hei! Mulig vi er på ca samme plass i prosessen. Har hentet ut medisiner og har fått beskjed om at vi har tid nå i januar. Har veldig ustabil syklus så er spent på om jeg kommer til.

Var på karolinska for prøver og samtale i juni 2021. Da sa de «ses til høsten» så alt tar bare så utrolig lang tid, vil bare komme i gang!

Dere som ligger litt foran i løypa.. Hvor lenge ble dere i Stockholm ved egguttak og hvordan har dere forholdt dere til jobb? Jeg har mange reisedager så vet ikke helt hva jeg skal forvente med tanke for formen og evt behov for sykemelding.

Vi har en ganske sjelden diagnose. dobbel translokasjon så har fått 2-5% sjanse for friskt embryo.. å gå å vente slik det er nå er føles utrolig belastende..

er det andre som har hatt veldig dårlige sjanser som har blitt gravide med PGD?
 
Hei! Mulig vi er på ca samme plass i prosessen. Har hentet ut medisiner og har fått beskjed om at vi har tid nå i januar. Har veldig ustabil syklus så er spent på om jeg kommer til.

Var på karolinska for prøver og samtale i juni 2021. Da sa de «ses til høsten» så alt tar bare så utrolig lang tid, vil bare komme i gang!

Dere som ligger litt foran i løypa.. Hvor lenge ble dere i Stockholm ved egguttak og hvordan har dere forholdt dere til jobb? Jeg har mange reisedager så vet ikke helt hva jeg skal forvente med tanke for formen og evt behov for sykemelding.

Vi har en ganske sjelden diagnose. dobbel translokasjon så har fått 2-5% sjanse for friskt embryo.. å gå å vente slik det er nå er føles utrolig belastende..

er det andre som har hatt veldig dårlige sjanser som har blitt gravide med PGD?


Så spennende at dere har fått telefon fra Sverige om at de er klare for neste steg:happy093Håper vi også får den telefonen om ikke lenge. Jeg har også en svært ustabil mens, og spesielt etter jeg tok koronavaksina. Så det er jo et ekstra spenningsmoment oppi det hele. Når de ringte deg, sa de da at du kunne starte opp på medisiner etter du har fått neste mens? Kjenner at jeg tenker mye på denne prosessen nå
 
Back
Topp