PGD-tråden

Hei, hvordan går det med dere? ❤️
13+4 uker i dag, er 40% i svangerskapspenger pga utmattelse.
Angsten går på høygir jo lenger unna en ultralyd vi kommer, sykehuset fikk ikke til å gi oss tul, så da har vi bestilt privat 22.desember.
Syns disse ukene er kjempevanskelige og vonde.

Samtidig som jeg sitter med verdens dårligste samvittighet for å ikke bare glede meg over lille spire.. Jeg prøver virkelig alt jeg kan å holde angsten unna, men det er nok en del av det som gjør at jeg er så sliten om dagen også..
 
Vi venter enda på svar fra Sverige om at jeg kan starte opp på medisiner:)
Dere da Ana93? :) Vet noen av dere ca hvor mange andre som er her inne på gruppa, og som er en plass i prosessen sammen med oss?
 
Vi står i kø for søskenforsøk. Har fryste blactocyster i Sverige.
 
Spennende. Er det lang ventetid når man ønsker søskenforsøk, eller går det ganske radig?
Syns det er lengre tid enn første gangen.. Men nu er det coronaen som forsinker alt da.
 
Så håper at vi får kommet oss til Sverige til neste år.
 
Har inntrykk av lang ventetid nå… vi fikk brev at vi var tatt inn som pasienter i april og har ikke hørt mere etter det. Nå skal det sies at vi har hatt maks flaks og blitt gravid på egenhånd med frisk baby:)
 
13+4 uker i dag, er 40% i svangerskapspenger pga utmattelse.
Angsten går på høygir jo lenger unna en ultralyd vi kommer, sykehuset fikk ikke til å gi oss tul, så da har vi bestilt privat 22.desember.
Syns disse ukene er kjempevanskelige og vonde.

Samtidig som jeg sitter med verdens dårligste samvittighet for å ikke bare glede meg over lille spire.. Jeg prøver virkelig alt jeg kan å holde angsten unna, men det er nok en del av det som gjør at jeg er så sliten om dagen også..


Skjønner godt det er vanskelig og tøft ❤️ Sender deg en stor klem <3
 
Vi venter enda på svar fra Sverige om at jeg kan starte opp på medisiner:)
Dere da Ana93? :) Vet noen av dere ca hvor mange andre som er her inne på gruppa, og som er en plass i prosessen sammen med oss?

Håper dere får starte snart for det er så sykt kjedelig å vente:banghead: jeg venter på eggløsning og redd det skal komme igjen på en helg eller mandag.. :nailbiting:
 
Håper dere får starte snart for det er så sykt kjedelig å vente:banghead: jeg venter på eggløsning og redd det skal komme igjen på en helg eller mandag.. :nailbiting:

Uff ja denne prosessen er virkelig en prøvelse altså. Krysser fingrene for at det skal treffe på riktig dag for dere :Heartred
 
Last edited:
Så spennende med søskenforsøk:) begynner dere neste år da?
Forhåpentligvis. Fikk svar i Jan 2021 at vi sto på venteliste. Såe, her venter man fortsatt. Skulle få beskjed når det var vår tur. Å det har snart gått 1 år.
 
Forhåpentligvis. Fikk svar i Jan 2021 at vi sto på venteliste. Såe, her venter man fortsatt. Skulle få beskjed når det var vår tur. Å det har snart gått 1 år.


Oi såpass, korona har satt en stopper for dere? vi skulle egentlig inn for innsett den mdn alt ble stengt ned… så endelig kan vi reise så fort eggløsning kommer :)
 
Oi såpass, korona har satt en stopper for dere? vi skulle egentlig inn for innsett den mdn alt ble stengt ned… så endelig kan vi reise så fort eggløsning kommer :)
Ja tålmodigheta begynner å ta slutt kjenner æ. 1 år venting. Håper 2022 er året.
 
Hei, Ja då kom den kjipe nyheten at ingen av embryoene var frisk denne gang heller :(

hvor mange uttak hadde du/dere før det gikk bra? ❤️ Hilsen en som er veldig sliten og lei!
 
Back
Topp