ja, vi er ikke så langt unna hverandre ser det ut til
ja, kort protokoll. Jeg startet på gonal-F på dag 3 og så la jeg fyramedel fra dag 5.
Vet ikke hvor store de må være ved egguttak. Ved første UL sa de at de burde være ca 10 mm som var kravet for at det skulle være i rute.. det var bare 3 som var innenfor det kriteriet.
Stockholm så ikke på det som ett problem. De var mye mer positivt stilt og mente det var ca 15 folikkeler som kunne utvikle seg videre selv, om de var veldig små. Var tilbake på UL i dag og da viste det seg at det stemte.
Så kjedelig at det ikke var bedre nyheter.. Det så ikke så bra ut på min første UL.. så kanskje det endrer seg for deg også? Har du fått en kraftig dose?
ja..prosessen allerede er så lang.. pandemi hjelper ikke akkurat på! Vi har flyttet en del mellom land så har måttet starte prosessen på ny flere ganger. har holdt på i 7,5 år nå men fikk først beskjed om diagnosen for 15mnd siden. Før det fikk vi beskjed i alle instanser at ingenting var galt med oss og at vi bare var uheldige (9 ganger..)
off.. kan tenkte meg det å tenke på ett barn til ble vanskelig da, og forstår godt at dere vil prøve pgd da. Vi hadde heller ikke hørt om eller vurdert PGD, men legen presenterte det som en mulighet da vi fikk diagnosen.. de er veldig interessert da vi har en sjelden genfeil, så vet ikke om det har gjort at ting har tatt kortere tid.. vi har veldig lite sjanse.. 2-5% for friskt barn som kan leve etter fødsel.
50% er jo ikke helt ille! Har sett flere som har fått resultat på den prosenten
så øker jo sjansen på IVF når man har gjort PGD først! krysser fingrene for dere!