Vi hadde egguttak i slutten av november 2019.Hei! Mulig vi er på ca samme plass i prosessen. Har hentet ut medisiner og har fått beskjed om at vi har tid nå i januar. Har veldig ustabil syklus så er spent på om jeg kommer til.
Var på karolinska for prøver og samtale i juni 2021. Da sa de «ses til høsten» så alt tar bare så utrolig lang tid, vil bare komme i gang!
Dere som ligger litt foran i løypa.. Hvor lenge ble dere i Stockholm ved egguttak og hvordan har dere forholdt dere til jobb? Jeg har mange reisedager så vet ikke helt hva jeg skal forvente med tanke for formen og evt behov for sykemelding.
Vi har en ganske sjelden diagnose. dobbel translokasjon så har fått 2-5% sjanse for friskt embryo.. å gå å vente slik det er nå er føles utrolig belastende..
er det andre som har hatt veldig dårlige sjanser som har blitt gravide med PGD?
Jeg hadd en ekstremt stressende jobb så jeg fikk sykemelding frem til testdag av fastlegen min. Ho skrev det som risikosvangerskap.
Jeg ble overstimulert, så det ble ikke noe innsett, men trengte absolutt de to ukene etterpå, for jeg var så dårlig.
Ble vel liggende til observasjon en liten stund etter uttak så kjørte vi hjemover (bor på Østlandet). Det gikk fint de første timene, deretter ble smertene bare verre og verre.
Jeg hadde til slutt tatt to paralgin forte, men vrei meg i smerte i bilen...

Håper vi også får den telefonen om ikke lenge. Jeg har også en svært ustabil mens, og spesielt etter jeg tok koronavaksina. Så det er jo et ekstra spenningsmoment oppi det hele. Når de ringte deg, sa de da at du kunne starte opp på medisiner etter du har fått neste mens? Kjenner at jeg tenker mye på denne prosessen nå

. Vet ikke helt hvorfor jeg må vente til etter eggløsning med nedreguleringen? Skulle ringe de i dag for jeg er litt forvirra, men rakk det ikke når jeg var på jobb. Må ringe de igjen på mandag.
Jeg håper virkelig at det skal gå godt for deg. Jeg kjenner at jeg stresser så mye med dette nå. Jeg har uregelmessig mens og vet derfor ikke når jeg har eggløsning. Det er derfor veldig nervepirrende om planen går som de ønsker. Planen er at jeg skal hente ut egg i uke 9. Når skal du inn?