PGD-tråden

Takk :Heartred
Vi har jo lagt ut for innsett selv og skulle egentlig ha innsett i våres, så stengte jo Sverige grensa inn:banghead:


Oi så kjipt.. og så irriterende også :-( har dere fått pengene igjen da?:) vi skulle egentlig reise bare noen uker før alt stengte ned… har dere vært på innsett før?:)
 
Oi så kjipt.. og så irriterende også :-( har dere fått pengene igjen da?:) vi skulle egentlig reise bare noen uker før alt stengte ned… har dere vært på innsett før?:)
Vi får igjen pengene når innsettet er fullført, vi har fått sluttkvittering fra Stockholm og søkt refusjon :dead:

Første innsett :sour:
Vi hadde uttak slutten av november 2019, ble overstimulert og skulle la kroppen roe ned noen måneder. Planlagt innsett i mars 2020 :banghead:
Ekstremt lei av å vente, men gruer meg også enormt. Det er dødskjipt å være ufrivillig barnløs, det er over 3år siden jeg var gravid sist, ingen levende barn, men jeg er livredd for hvordan livet som eventuelt mislykket pgd pasient kan bli...
Jeg bare vil så gjerne at dette skal funke...
 
:Heartred
Vi får igjen pengene når innsettet er fullført, vi har fått sluttkvittering fra Stockholm og søkt refusjon :dead:

Første innsett :sour:
Vi hadde uttak slutten av november 2019, ble overstimulert og skulle la kroppen roe ned noen måneder. Planlagt innsett i mars 2020 :banghead:
Ekstremt lei av å vente, men gruer meg også enormt. Det er dødskjipt å være ufrivillig barnløs, det er over 3år siden jeg var gravid sist, ingen levende barn, men jeg er livredd for hvordan livet som eventuelt mislykket pgd pasient kan bli...
Jeg bare vil så gjerne at dette skal funke...

så bra dere får igjen pengene:) har enda ikke forstått hvorfor noen måtte legge ut mens andre ikke:wtf: Spennende med første innsett samtidig som jeg forstår veldig godt at det er skummelt og at du gruer deg, jeg gruer meg også veldig mye… og det å være ufrivillig barnløs er helt forferdelig…kjenner på det mer nå som mange av mine venninner venter barn:(:Heartred så kjedelig å lese at du mistet❤️ jeg håper og krysser på at det vil lykkes men innsett :Heartpink:Heartred
 
Vi får igjen pengene når innsettet er fullført, vi har fått sluttkvittering fra Stockholm og søkt refusjon :dead:

Første innsett :sour:
Vi hadde uttak slutten av november 2019, ble overstimulert og skulle la kroppen roe ned noen måneder. Planlagt innsett i mars 2020 :banghead:
Ekstremt lei av å vente, men gruer meg også enormt. Det er dødskjipt å være ufrivillig barnløs, det er over 3år siden jeg var gravid sist, ingen levende barn, men jeg er livredd for hvordan livet som eventuelt mislykket pgd pasient kan bli...
Jeg bare vil så gjerne at dette skal funke...

❤️❤️❤️
 
:Heartred

så bra dere får igjen pengene:) har enda ikke forstått hvorfor noen måtte legge ut mens andre ikke:wtf: Spennende med første innsett samtidig som jeg forstår veldig godt at det er skummelt og at du gruer deg, jeg gruer meg også veldig mye… og det å være ufrivillig barnløs er helt forferdelig…kjenner på det mer nå som mange av mine venninner venter barn:(:Heartred så kjedelig å lese at du mistet❤️ jeg håper og krysser på at det vil lykkes men innsett :Heartpink:Heartred
De henvist fra OUS har hatt et sant helvete med å få fra, mens pasienter henvist fra andre sykehus har ikke hatt samme problemstillingen.
Vi endte opp med at de kan ikke nekte oss å dra så lenge vi dekker det selv, javel, da dekker vi ser selv.
Helt ærlig vurderer jeg å snakke med pasientombudet om det for jeg syns det er helt tragisk å forskjellsbehandle på grunn av hvor man er henvist ifra og spesielt når det er kun ett sykehus som sier nei.

Mannen fikk beskjed på tlf at det var fordi jeg ikke ville få helsehjelp mens jeg satt i karantene, hvis det skulle være noe..
 
Hei alle sammen. Det har vært stille fra meg en stund, og grunnen til det er at vi har blitt fosterforeldre for en nyfødt baby. Han er helt nydelig, og plutselig hadde jeg den familien jeg ønsket meg. Jeg vil ønske dere alle lykke til. Denne prosessen er knallhard å stå i, og jeg håper så inderlig at dere lykkes alle sammen! Gode klemmer fra meg ❤️
 
Hei alle sammen. Det har vært stille fra meg en stund, og grunnen til det er at vi har blitt fosterforeldre for en nyfødt baby. Han er helt nydelig, og plutselig hadde jeg den familien jeg ønsket meg. Jeg vil ønske dere alle lykke til. Denne prosessen er knallhard å stå i, og jeg håper så inderlig at dere lykkes alle sammen! Gode klemmer fra meg
 
Hei alle sammen. Det har vært stille fra meg en stund, og grunnen til det er at vi har blitt fosterforeldre for en nyfødt baby. Han er helt nydelig, og plutselig hadde jeg den familien jeg ønsket meg. Jeg vil ønske dere alle lykke til. Denne prosessen er knallhard å stå i, og jeg håper så inderlig at dere lykkes alle sammen! Gode klemmer fra meg ❤️
Gratulerer så mye Evelyn :Heartred
 
Hei alle sammen. Det har vært stille fra meg en stund, og grunnen til det er at vi har blitt fosterforeldre for en nyfødt baby. Han er helt nydelig, og plutselig hadde jeg den familien jeg ønsket meg. Jeg vil ønske dere alle lykke til. Denne prosessen er knallhard å stå i, og jeg håper så inderlig at dere lykkes alle sammen! Gode klemmer fra meg ❤️

Gratulerer så mye Evelyn92 ❤️ Unner dere alt godt, og det gleder hjertet mitt at dere har fått en liten fin baby hos dere❤️ Denne prosessen med pgd og ønsket om en familie er neimen ikke bare bare å stå i. Nyt tiden fremover og takk for at du oppdaterte oss ❤️
 
Back
Topp